Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    @Toetje ik heb al 4x getest haha 😅
    En de testen beginnen weer op te lopen dus het is echt super spannend!
    Ik ga nu ook elke dag testen kan die spanning niet meer aan haha 😁

2. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oohh Kim wat doe je jezelf aan met die testen haha.. Maar als het nu al oploopt, dan moet dat nog van de pregnyl zijn toch?

3. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    31 maart ben ik begonnen met testen en toen was die positief van de pregnyl nog. 2 april was de test bijna wit. En gister liep de test weer iets op en vandaag ook weer. Dus als goed is is de pregnyl uit mn lichaam. Heb 13 dagen geleden pregnyl geprikt. Dus dat kan wel ongeveer kloppen 😊

4. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Oh wauw dat klinkt goed, oplopende testen. Nu duimen voor een knaltest op je officiële testdag.

Ik mag officieel pas 16 dagen na de punctie testen, vind ik wel lang hoor, normaal is het toch ook maar 14 dagen na de eisprong. Maar goed, ik moet ook utrogestan gebruiken tot 16 dagen na de punctie dus eerder testen heeft geen zin. Ik ga nu dus netjes afwachten tot de dag waarop het mag, dat is zaterdag. Maar ik verwacht het niet meer eerlijk gezegd. Pff, het is gewoon te spannend allemaal.

Hoe gaat het met de andere dames?

5. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Spannend Kimm!
    Hopelijk op de testdatum een knalstreep ;)

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Had een clearblue test gedaan mijn vriend wou dat perse haha.
    Stond op zwanger 1-2 weken 😊
    Nu duimen dat alles goed blijft maar heb er vertrouwen in !

7. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    @Nonma hopelijk heb je mooie echo vandaag!

@Toetje de verleiding kunnen weerstaan om nogmaals te testen? Ik hoop echt voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest! 🤗

@kimm jaaaa, wat geweldig voor jullie ❤ zo fijn dat je positieve test hebt! Ik ga heel hard duimen dat alles goed blijft gaan!

Hier is het echt wachten tot we weer akkoord hebben om te beginnen. Even geen spuiten zetten is heerlijk, ik ben weer mijn vrolijke zelf zonder al die hormonen haha. Maar stilstaan is ook niet alles. Aankomende woensdag ben ik twee weken aan de pil.. neem aan dat ik sowieso de strip moet leegmaken voordat de decapeptyl in beeld komt.. dus ik ga voor begin/halverwege mei voor de punctie 😎

8. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Super Kim, gefeliciteerd!

9. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Hoeveel was jouw echo Buko? Aan je onderschrift te zien goed, want kloppend hartje? 😀 Zo fijn! Hoe voel je je verder?

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Jeej Kim, wat een mooi nieuws!!! Hopelijk blijven ze nog verder oplopen!!

Ik had een mooie echo vanmorgen, 8 op links en 4 op rechts, maar nog erg klein dus maandag terugkomen! Maar ziet er goed uit dus!!

11. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jaa, alles was goed! Maandag de allereerste echo en woe ook nog een 3D echo gehad omdat we meewerken aan een onderzoek in het Erasmus.
    Kleintje was maandag 8,5mm en woe al meer dan 12mm dus groeit heel goed. Hartslag van 148x/min dus alles volgens het boekje!

Voel me best goed. Wel heeel moe en paar dagen een beetje misselijk geweest, maar mag echt niet klagen. Borsten al cup gegroeid haha.

Maandag de intake bij mijn eigen verloskundige. Wordt nu al een beetje 'echter'. Vriendinnetje is vannacht bevallen van een zoontje en die weet nog van niks haha. Denk dat ik het tijdens ons kraambezoek maar ga vertellen :p

Hoe voel jij je nu?

Bijgevoegde bestanden:

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Wat mooi! Echt fijn dat het allemaal goed gaat! Lekker van genieten!! Kloppend hartje is een grote mijlpaal!!

13. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jaa, doen we ook zeker! Nu begint het een klein beetje 'echter' te worden.. Kan niet wachten tot mn buik begint moet groeien:p

14. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Mooi aantal zeg! En ze zijn aan het groeien, daar gaat het om 😊 Fijn dat je maandag ook al terug mag komen, hopelijk hebben ze groeispurt van het weekend en kun je er tegenaan volgende week 😉

15. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Extra echo's is nooit verkeerd haha. Is dat onderzoek de volledige zwangerschap of alleen de eerste periode?

Maar zo fijn dat het zo goed groeit en dat zo goed gaat!
    Moe en misselijk is niet bepaald fijn, maar wel weer bevestiging dat er vanalles gebeurd in je lichaam natuurlijk.. 😄

Heb je het verder wel al verteld in je omgeving?

16. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    De extra 3D echo's zijn met 7/9/11/13/22/32 weken. Dus wel vooral in het begin! Ik zie het inderdaad maar als een bevestiging dat mijn lijf hard aan het werk is. Het voelt gewoon goed, dus heb er wel vertrouwen in, ookal is het heel pril!

Een paar familieleden, vrienden en collega's weten het, maar nog redelijk selectief. We willen toch tot een week of 10 wachten..

17. Leuntje

Leuntje Actief lid

21 feb 2017
    283
    0
    0
    Mooi Buko!

Dat selectief vertellen lijkt me ook nog lastig haha. Volgens mij wil je het van de daken schreeuwen.
    Ik ben nog niet euforisch, laten we volgende week de tweede bloedtest maar afwachten. (en ik moet op mijn handen gaan zitten ondertussen om toch ook niet een extra clearblue te gaan halen)

18. xBambi

xBambi Actief lid

27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Wat een stilte hier.. :D misschien ook wel logisch haha. Hoe gaat het met iedereen?

@Nonma Waren ze mooi gegroeid afgelopen maandag? 🤗

@Kimm17 is het nieuws bij jullie inmiddels een beetje geland? Zal toeleven naar de echo zijn zeker 😁

@Toetje hopelijk heb jij ook positieve test in handen gehad afgelopen weekend!

Ik heb vandaag echo gehad, moest afspraak gisteren verzetten ivm werk. Maar alles is rustig en de pil is weer de deur uit en eerste decapeptyl zit er ook alweer in. Hopelijk kan ik volgende week weer starten met Gonal en dan ga ik op zoek naar een mei topic om bij aan te schuiven 😜

19. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Fijn dat je weer gestart bent xbambi. Wanneer is je volgende echo?

Wij hebben deze week onze evaluatie gehad in het zh. Stonden met 5 min weer buiten haha. Wat hij vertelde wisten we al, en bij ons zijn er ook verder geen heftige dingen voorgevallen gedurende het traject.
    Bij mijn eerstvolgende menstruatie (rond 25 april ofzo) mag ik bellen en wordt ik ingepland voor echo's om zo te bepalen wanneer wij een cryo tp hebben.
    Het enige wat ik hoef te prikken is de ovitrelle om de eisprong te laten plaatsvinden.

Er is zelfs nog 5% kans met mijn dichte en verwijderde eileider om zelf zwanger te raken, en ik heb net mijn eisprong gehad dus daar toch maar even gebruik van gemaakt. Baad het niet dan schaad het niet )

20. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ola!

Fijn Bambi dat jullie weer op weg zijn! En Suze, ik hoop dat de cryo dan niet nodig is:p

Hier vanmorgen weer voor een echo geweest, maandag waren er 10 op links en 5 op rechts te zien. Vanmorgen was de grootste 17,5 mm dus nog niet groot genoeg... Morgen weer een echo en dan waarschijnlijk ergens dit weekend de punctie... het blijft dus nog even spannend!

Deel Deze Pagina