Wat goed! Spannend voor je zeg. Die utrogestan doet rare dingen met je hè Welk zh zit jij ook weer? Bij mij deden ze geen bloeder moest gewoon zelf testen
Ik zit in het vumc, ik heb bij de punctie een formulier gekregen met alle afspraken erop.. Ik moet sowieso 2 mei komen voor bloedtest, ook als ik al ongi ben geworden... Maar ik kan echt niet wachten tot 2 mei hoor... Ik vond koningsdag wel een mooie dag, 10 dagen na de punctie dus dat is dan 10dpo toch?
Hoi dames! Ik heb helemaal in het begin van dit topic meegeschreven, maar toen zijn we overgestapt naar de besloten club, maar door deze nieuwe site zijn alle clubs verwijderd helaas. Zou ik hier weer mogen meekletsen? Inmiddels ivf1 achter de rug, ik had enorm veel overstimulatie met meer als 30 follikels. Hierdoor heel ziek geweest en tp mocht niet doorgaan. Inmiddels zit ik in de volgende cyclus en gebruik ik progynova, in afwachting van de eerste echo om te zien wanneer ik een tp krijg van mn embryootje. @t nonma: succes op het wachtbankje! 10 dagen na de punctie is inderdaad 10 dpo. De dag van de punctie kun je rekenen als je ovulatiedag. Veel succes!
Jammer hè salie, alles is nu weg.. Leuk als je hier weer komt meekletsen. Ik had zojuist met mn grote boodschap op t toilet bloedverlies, maar ik moet pad dinsdag ongi worden. Voel me ook helemaal niet ongesteld, vreemd.... Maar laat t nu maar doorkomen ook, des te eerder kunnen we Door voor ons emmy
Ja ik vind het wel jammer dat de club weg is suze. Daarin was ook overzichtelijk waar iedereen mee bezig was. Ik vind deze nieuwe website sowieso heel erg wennen en ik kan veel opties niet meer vinden die je op de vorige site wel had. Maar wat fijn dat het bloedverlies al is doorgebroken! (Dat we daar ooit nog blij om konden zijn hihi ), bij mij kwam het 3 dagen eerder als verwacht, dus misschien door de gebruikte hormonen dat je menstruatie wat eerder doorbreekt.
Vin t ook erg jammer maarja denk dat met op deze manier meer geld valt te verdienen. Word elemaal gek van alle advertenties op mn mobiel, hebben jullie daar ook zo'n last van? Heb trouwens een boek gelezen, de labbaby. Erg herkenbaar, ms ook wat voor jullie. Had m zelf op mp gekocht voor n paar euro. Hopelijk zet t Door bij mij en dan maandag bellen voor mn cryo
Ff wennen zo deze nieuwe site. Ik moet nog andere forums zoeken waar ik zat.. Ff een update van mij.. Eergisteren de evaluatie gehad in het ziekenhuis over mn cryo. Ik had idd een vroege miskraam, ik was zwanger en het heeft zich kort ingenesteld. Ik had aangegeven dat ik gewoon snel door wil gaan en het liefst in natuurlijke cyclus. Natuurlijke cyclus raadde ze het ons af ivm de afstand (3uurtjes rijden) en we zouden dan om de dag daar een echo moeten hebben. Het word dus gewoon in een kunstmatige cyclus gedaan met Progynova en Utrogestan de eerst volgende menstruatie (1mei). De 12de dag een echo en beginnen met de utrogestan en 4 dagen erna de cryo tp (als alles goed gaat). Daarna na 12 dagen de test. De cryo is een A kwaliteit blastocyste van 5dagen. Ik heb ook bloed laten prikken op vele dingen zoals Bloedstollingswaarde B12,Vit d, ijzer,Schildklier,Suiker,Hoge bloeddruk en nog andere dingen die ik niet heb onthouden. Vandaag de uitslag en alles is perfect volgens het boekje zeiden ze. Hieruit blijkt ook dat er toch iets niet goed was met de embryo zei ze, niet aan mijzelf.
Het kan toch ook gewoon zijn dat het niet is ingenesteld samira? Hoeft echt niet perse aan t embryo te liggen. Fijn dat verder alees goed is
We zijn weer online, jeeh! Maar ik vind het nog even wennen zeg.. Ik mis de handtekeningen ook best wel. Of zijn die alleen weg als je via je mobiel op de website zit? @Nonma mooie terugplaatsing zeg! En wat een fijn aantal bevruchtingen. Hopelijk gaan er nog aantal de vriezer in, voor later @Salie Welkom terug dan! Heftige periode heb je dan achter de rug zo te lezen.. Er heeft wel een punctie plaatsgevonden met zoveel follikels begrijp ik? Hoeveel cryos heb je nu? @suze ik hoop ook voor je dat het dan maar snel doorzet als het dan toch komt.. En bedankt voor je tip van dat boek. Ik ga er eens naar kijken, want de eerste beschrijving klinkt interessant! Ik merk nu ook dat het emotioneel zwaarder begint te worden in de relatie. In het begin stonden we er heel luchtig in, maar merk dat we nu echt moeite moeten gaan doen om elkaar niet uit het oog te gaan verliezen. Is voor ons beide zwaar op een andere manier.. @samira fijn dat alle uitslagen goed zijn, dat daar niets is uitgekomen.. is toch even een fijne bevestiging!
Jawel het was wel ingenesteld, omdat ik 3 dagen na mn nod nog positief teste met de cb 1-2... de 4 de dag werd het negatief. Daarom zei ze een vroege miskraam
Dankje bambi! Er heeft inderdaad een punctie plaatsgevonden, omdat er grote follikels tussen zaten en ze die kans daardoor niet wilden laten schieten. Het nadeel van de vele follikels was helaas dat de eitjes niet van hele goede kwaliteit waren waardoor ik nu 1 cryo heb, die ik binnenkort mag terugplaatsen. Ik hoop dat dit cryootje m mag worden
Ik hoop het ook voor je Salie! Hier een rustig weekend gehad. Ben er wel mee bezig geweest, maar niet overdreven. Ik voel steekjes die ik herken van andere zwangerschappen, maar weet ook dat het allemaal niks zegt nog Wel mega zere boobs, maar dat zal van de utrogestan komen. Ik had gelezen dat je van de Ovitrelle nog tot 10 dagen erna vals positief kon testen, dus ik heb voor de zekerheid gisteren een testje van de action gedaan om te zien of dit het geval was, maar hij was Omowit, dus als er donderdag wel een streep komt, weet ik zeker dat het niet nog van de ovitrelle is
Wat spannend Nonma, ik hoop t voor je! Als je dan n streepje ziet weet je dat t niet van de ovitrelle kan komen, dat is ook wel fijn. Ik ben gisteren ongi geworden en vanmorgen zh gebeld. 2 mei weer de eerste echo voor een cryo tp. Weer zo spannend, ben alweer aan t fantaseren.
Pff wat duurt wachten toch lang!! Ik heb nog steeds echt mega zere borsten, word er helemaal gek van! Is dat normal van de Utrogestan?? Verder heel de nacht zo wat wakker gelegen en heel veel steekjes in mijn onderbuik... Allemaal dingen die ik herken van mijn andere 4 zwangerschappen. Het wordt zo wel heel lastig om er niet mee bezig te zijn
Ik had ook echt super gevoelige boobs met de utrogestan. En een week na tp voelde ik opeens niets meer. Toen wist ik dat t niet gelukt was. Hopelijk een goed teken dus bij jou! Wij gaan aftellen naar 2 mei, weer mn eerste echo voor de cryo tp dus weer super spannend en echt weer zin in
mm, dan hoop ik maar dat ze zeer blijven doen Alhoewel ik bij mijn zoontje een week voor NOD zere borsten had en dat trok na 1 of 2 dagen weer weg. En de andere zwangerschappen kwamen de zere borsten pas ver na NOD... Dus het zegt ook weer niet zoveel... nog 2 nachten wachten... Ja ik snap dat dat ook aftellen is! Spannend weer!
Super spannend Nonma! Komende dagen duren nog even heel lang! Suze; fijn dat de ongesteldheid is doorgezet. Op naar de volgende cryo!! Samira; Mooi dat alles waardes in ieder geval volgens het boekje zijn. Bambi; Kan het me goed voorstellen hoor, dat je het in je relatie ook merkt op een gegeven moment.. Hopelijk vrijdag een mooie echo! Salie; Hoop ook zooo voor je dat het een top cryo is!! Ik reageer niet zo veel, maar lees wel nog steeds mee
Ok, nou, morgen is de tp een week geleden. Vannacht kon ik niet goed slapen van de pijn in mijn (.)(.)... benieuwd of het morgen weg is dan... Ik wilde morgen gaan testen, maar ik denk toch dat ik nog even wacht... Ik wil geen negatieve test en dan de hele dag een rotgevoel op Koningsdag...