II heb toen ook geen gonal en deca meer gespoten op de ochtend van de pregnyl, maar de dagen ervoor nog wel gewoon. Alleen de dag zelf niet
Dank jullie! Ik had het nog gevraagd gisteren en toen zei ze gewoon spuiten. Schiet het ineens in mijn hoofd dat ik de vorige keer moest wachten.. en ik moet wel de pregnyl meenemen zodat die klaargemaakt kan worden. Ik hou het echt niet meer.. de 18 follikels waren gisteren al rond 1,8 - 2,0 cm wat ik zo zag. Had liever gehad dat donderdag de punctie was om te voorkomen dat er nog wat kleintjes toch nog te groot worden. @Suze29 nog fijn dat de meting goed was, ondanks dat er nog niet heel veel spannends te zien is. Hopelijk is er vrijdag vooruitgang te zien. Maar dan zal naar verwachting eind volgende week de terugplaatsing zijn denk ik? Als je lichaam gewoon haar normale gang van zaken aanhoudt tenminste @Kimm17 geweldig dat de eerste echo goed was. Hoe gaat het verder met je?
@Bambi zijn idd al weer best veel follikels hopelijk blijft t hierbij anders word de punctie best heftig met zoveel aan te prikken. Ik ga duimen voor je dat t goed komt . En ik prikte wel eens later als ik smorgens een echo had wachtte ik dat eerst wel eens af en prikte ik daarna pas. Maar ik deed zelf ook meer of minder gonal-f prikken dan wat hun zeide haha Maar hier gaat alles goed nog steeds veel honger anders word ik misselijk en soms kan ik wel humeurig zijn of zwaar geïrriteerd op mensen haha! maar verder mogen we niet klagen.
Ze zei dat eerder niet veel zin had, dat ze na een week pas echt goed kunnen beoordelen of het hcg goed stijgt... Ik vertrouw maar even op hun oordeel. Verder heb ik me natuurlijk helemaal suf gegoogled gisteren en kom ik zelf tot de conclusie dat ik meer verhelen lees dat het goed komt, dan dat het misgaat, dus daar houd ik me echt aan vast, hoe lastig dat ook is...
@xBambi Wat spannend! Ik snap dat je je zorgen maakt, maar de artsen zullen het toch wel weten?! Ik hoop dat het er niet veel meer worden voor je!
@Kimm17 fijn dat het zo goed gaat! Heb je ook al intake bij verkoskundige ingepland? @Nonma Googlen is niet altijd slim, maar fijn dat je daar toch veel positieve verhalen leest. Ik hoop echt op goed nieuws volgende week voor jullie. En ik heb vrijdag de punctie!!! Het waren nu 20 grote en paar kleintjes, dus echt op het randje. De pregnyl ligt klaar voor vanavond. Ik vroeg nog of ik alsnog Gonal en Deca moest spuiten nu, maar dat liet ze in het midden. Het was niet persé nodig omdat het er al goed uitziet. Doe het dan maar niet als dat niet gebruikelijk is.
Hoe is het gegaan bambi??? Nou, hier is het in ieder geval geen miskraam... De testen lopen nog steeds op... Knalt nu bijna, dus het enige wat nog kan is dat het weer op de verkeerde plek zit...
Pff, spannend voor je zeg.. wel fijn dat test gewoon nog zo mooi oploopt maar gezien je geschiedenis is dit ook niet bepaald fijn. Hopelijk volgende week duidelijkheid dat het goed zit! Punctie is mij erg meegevallen! Mocht ook meteen mee met man naar het andere ziekenhuis, maar had geen zin in lange autorit. Uiteindelijk zijn er 14 bruikbare eicellen gevonden. Maandag hopelijk terugplaatsing en wie zien wel of er nog cryos gaan zijn. Ben hier al heel gelukkig mee! Begin nu wel pijn aan linkerkant buik en rug te krijgen, dus in bed gaan liggen met Netflix. Lekker rustig het weekend in!
Ik heb er zelf wel vertrouwen in hoor! Ik acht de kans op een bbz erg klein eigenlijk! Mooie score! 14 eitjes! Nu hopen op mooie embryo's en een goede terugplaatsing!! Lekker rustig aan doen nu! Heb je morfine gehad?
Fijn dat je zelf al het vertrouwen erin hebt, wil niet altijd wat zeggen natuurlijk maar vaak zit dat wel in de juiste richting.. En ze doen in ons ziekenhuis niet aan morfine als het even kan. Uur van tevoren kalmeringstabletje en paracetamol. Alleen maar fijn achteraf, anders was ik heel de dag van de werele geweest volgens mij haha..
Wat een mooie opbrengst @xBambi! Spannend maandag de tp! @Nonma,wat een mooie test. Fijn dat je er vertrouwen in hebt, de kans op een bbz is natuurlijk ook nihiel. Ik duim voor je meid, na zoveel ellende mag het nu wel eens een keer raak zijn voor je. Vandaag de tweede echo, maar er gebeurd nog weinig. Alles onder de 1 cm.1 is wel al iets groter als de rest, en mijn bms is 6 mm, dus nog even geduld hebben. Maandag een nieuwe echo.
Fijn @Bambi dat het zo goed ging en grappig ik had ook 14 eicellen! Goeie opbrengst!! Doe maar rustig aan en veel drinken want je kunt heel snel overstimulatie krijgen. Heb daar nu nog steeds last van! Ik ga duimen voor je
@Suze29 voor jou komt het nu langzaamaan ook weer steeds dichterbij. Hopelijk is er morgen mooie groei te zien! Op welke dag zit je morgen? @Kimm17 en toevallig haha! Blijft ondanks de mooie opbrengst toch spannend of morgen doorgaat. Wanneer heb je de volgende echo? Ik heb eigenlijk niks te klagen. Alleen behoorlijk last van mijn darmen, maar dat is de Utrogestan..
Ooh ja die utrogestan! Wat een rotspul! Ik hoop echt dat ik er dinsdag eindelijk mee mag stoppen!! Kan amper naar de wc, en heb totaal geen zin in sex en voel me echt vies! Fijn dat de punctie iig is meegevallen bambi! Heb je morgen de tp? Spannend nog even Suze! Maar dan zal de punctie ws pas eind vd week of begin volgende week zijn? Fijn dat alles goed gaat kimm! Ik hoop dat ik ook snel een goede echo heb!! Word steeds zenuwachtiger
Ik ben net terug, er is er eentje teruggeplaatst.. Er waren nog 9 bevruchte eitjes over, ben benieuwd hoeveel er ingevroren gaan worden! En wat ben ik blij met dit ziekenhuis, wat een verschil met mijn eigen ziekenhuis in kundigheid zeg. Ik was paar maanden terug bij deze arts, zodat ze alvast mijn situatie had gezien daar beneden voor de terugplaatsing. Ze wist alles nog van die afspraak, zelfs zaken die niet in mijn dossier zullen staan haha. @Suze29 hoe was de echo bij jou? @Nonma alvast heel veel succes morgen! Ik duim voor je dat het er gewoon goed uitziet allemaal. En dat die utrogestan achterwege kan blijven
Was nog niet klaar. Ik zit nu op cd16, normaal wel 17 mijn eisprong maar nog niets nu. Nu donderdag weer een echo dus ben benieuwd weer
@Bambi fijn ziekenhuis in Tilburg he! Wereld van verschil dan met Veldhoven haha! Maar goed hè een tp en nog zoveel bevruchtingen! Hopelijk kunnen ze allemaal mee in de vriezer heb je een mooie voorraad! Ik ga duimen voor je
Jeetje, dat blijft dan nog even spannend Suze! Hier ook helaas Ik begreep vanmorgen dat mijn hcg minstens boven de 1000 moet zitten ipv 400 en liefst richting de 2000... dus ik zie het zelf eerlijk gezegd wat somber in...Echt zo bang dat het weer op de verkeerde plek zit... Ik krijg rond 15 uur de uitslag, maar ik vrees het ergste... Als het wel boven de 1000 zit kan ik in ieder geval een echo laten maken...