Nou, wat een spanning en sensatie... De echo was goed. Er zit een vruchtzakje in de baarmoeder. Dus dat was voor mij een hele opluchting! De hcg waarden zijn echter nog steeds aan de lage kant voor de termijn, dus dat kan een voorteken zijn voor een miskraam, maar het was nog te vroeg om dat te zeggen. Over 2 weken terug komen voor een echo, dan ben ik 7+1, dan moet er echt een hartje te zien zijn en moet de wervelkolom qua grootte bij de termijn passen. Hij moet dus even een groeispurtje maken de komende weken, maar dat heeft hij afgelopen week dus ook gedaan... fingers crossed maar weer...
Tjee Nonma, wat extreem spannend zeg! Zeker omdat je hcg waardes zo laag zijn. Pfff, het zal toch niet weer mis zijn? Het moet gewoon echt goedkomen, ik ga voor je duimen! Laat je het weten hoe je echo was? Wat word je geduld op de proef gesteld he, is toch bijna weer niet te doen 2 weken wachten! Hoe voel je je verder?
Ik voel me erg zwanger ik maak me niet zo heel druk de waarden waren aan de lage kant, maar de stijging was goed... Misschien had ik bij mijn zoontje wel een zelfde verloop in het hcg alleen toen is er nooit bloed geprikt... Het was niet zoveel lager dan gewenst en het vrucht zakje had de juiste grootte voor de termijn.. Nog een weekje geduld Ben jij nog voor een..echo geweest?
Gelukkig maar, ik hoop hard met je mee! Hier vandaag eindelijk de verlossende echo gekregen, gisteren was mijn ei nog 14,3 mm en vandaag al 18! Dus heeft echt een enorme groeispurt gekregen. Dacht dat een ei maar 2 mm per dag groeide, maar bij mij gaat het opeens dus heel snel. De gyn twijfelde nog om mij pas morgen voor een echo te laten komen, dus blij dat we dat niet gedaan hebben. Dus mag vandaag ovitrelle prikken om 20 uur, en dan zaterdag de tp. Dan gaan de duimen dus weer draaien!
@Nonma erg fijn voor je dat vruchtzakje te zien was en dat jij je gewoon zwanger voelt! ik hoop echt dat je over week echo hebt die bij de termijn hoort! @Suze29 zo, goed dat je vandaag bent gegaan dan! Ik heb op die manier een keer eisprong gemist bij iui bij mij wil het vaker op het laatst ineens een groeispurt maken, dus niks raars aan! En zal fijn zijn om nu een dag te weten dat de terugplaatsing eindelijk gaat zijn, spannend!!!! Wel fijn dat je wachtweek ook wat korter is, omdat terugplaatsing wat later is dan eisprong? Ik ga morgen mijn tweede wachtweek in. Twijfel al aantal dagen om te bellen naar het ziekenhuis, ben ontzettend benauwd, moe, hartkloppingen en opgezette buik. Maar geen koorts en ik kan nog gewoon werken. Verder ook geen echte pijntjes of misselijkheid. Dus kan er ook nog geen pijl op trekken of het is gelukt. Nog even geduld helaas!
Spannend bambi! Die wachtweken zijn killing! Ik heb 8 dagen na tp positief getest, hoeveel zit je nu??
Zo snel al? Ik zit vandaag op dag 6 na terugplaatsing. Maar is wel een terugplaatsing van een dag 3 na punctie. En daarbij heb ik op woensdag 3 mei 10.000 pregnyl gehad.. dus ik kan nog niet testen, want die pregnyl zit in de weg haha.. Beginnen bij jou de zwangerschapskwaaltjes meer toe te nemen of valt het mee gelukkig? Ondanks al het gedoe, kun je er wel beetje van genieten omdat het voor jezelr goed voelt?
Oh ja! Op dag 6 testte ik nog negatief! Maar ik heb geen pregnyl gebruikt.. Nog even volhouden dan! Ja ik voel me elke dag meer zwanger! Mijn borsten blijven nog steeds zeer doen, ben bij vlagen kotsmisselijk en kan slecht tegen bepaalde geuren (verse peper is echt killing) en heel moe de hele tijd... Maar het is voor een goed doel! Ik duim voor je dat er een mooie baby'tje in je buik zit!!
De symptomen zijn nu ook wel fijn als beestiging dat je lichaam druk bezig is natuurlijk zolang het goed te behappen is voor je. En dankje, lief! vanmiddag toch even terug voor echo in verband met de benauwdheid. Wordt alleen maar erger lijkt het.. ik probeer niet teveel hoop te hebben dat het komt door zwangerschap, zo bang voor teleurstelling
Echo was goed, geen vocht in buik en ook geen vocht in de longen! Helaas was bloeduitslag minder, was iets verdikt. Morgenochtend terug en als het slechter is word ik opgenomen. Nu in ieder geval week thuis met verplichte rust
Nee, totaal niet bekend mee. Je ziet het bij overstimulatie, maar dan zou ik ook vocht in buik moeten hebben lijkt mij? Dus ik snap het echt niet. En ik let er juist op om sinds punctie minstens 2 liter water te drinken.. Het geeft kans op trombose.. zie het morgen wel
Bloed was weer wat beter dan gisteren, alleen nu zat er iets meer vocht in mijn buik. Maar dat was niet veel.. Donderdag weer terug. Hadden jullie ook dat je buik echt extreem was opgezet? Mijn eierstokken zijn erg vergroot, maar dat hoort na ivf behandeling. Buik zit dus ook niet vol vocht. Echt geen idee waar het vandaan komt? Maar het drukt wel tegen mijn longen aan, waardoor ik zo kortademig ben
En ik kan het aanprikken van 19 follikels een volgende keer wel vergeten haha. Hopelijk is er geen volgende keer nodig
Ja, ik had ook een opgezette buik, en een cyste op mijn rechter eierstok door de punctie... Daardoor veel steken links en rechts met niezen en onverwachte bewegingen... Is nu wel minder gelukkig! Hopelijk is inderdaad een volgende keer niet nodig!! Ben benieuwd hoeveel cryo's je overhoudt! Dat moeten er toch best wat zijn! Maar ik hoop vooral ook dat deze tp een succes is!!
Ik heb even weer meegelezen maar spannend zeg dames! Vooral jij Nonma hopelijk blijft alles goed gaan! En @Bambi ik had ook een super erge opgezette buik! eerste week viel t wel mee maar de 2de week werd t al snel weer erger. Maar dat was juist een teken dat ik zwanger was ! Fingers crossed voor jou dat t ook goed uitpakt! Ik testen op wachtdag 7 al heel licht positief! Op wd 5 was pregnyl al helemaal uit mn lichaam! Heb alleen door ICSI een cyste van 4.5 cm bij mn rechtereierstok en rechts is alles nog vrij groot. Soms heb ik daar nog steeds last van! Overstimulatie klachten kunnen nog heel lang aanhouden veel drinken en rustig aan doen en goed na je lichaam luisteren!! Ik ga duimen voor jullie dat t helemaal goed komt
Zojuist de brief ontvangen dat er 7 embryo's zijn ingevroren Maar jij hebt ook al echt vroeg positieve test gehad @Kimm17! Ik durf echt nog niet te testen, zo bang voor teleurstelling Vervelend dat je er nog steeds soms last van hebt, maar zal het allemaal waard zijn! Ik ben er nog niet achter of het bij mij nou overstimulatie is of niet haha. Maar ik kom nauwelijks van de bank af en veel water naar binnen aan het gieten..
Jeetje wat goed Bambi!! 7 cryo's dat is fijn! Maar natuurlijk hoop ik dat deze al gelukt is voor je! Ik trek de spanning bijna niet meer, dus heb het zh gebeld en nu mag ik morgenochtend al komen voor een echo... pfff Ik hoop echt dat we dan een mooi knipperlichtje zien.. Bij mijn zoon wel bij 6+3, ik ben nu helemaal nerveus:S wat als het niet goed is... Ik weet niet of mijn hart dat nog een keer aankan...