Misschien heel gek, maar ik zou in dit geval echt voor mezelf kiezen, jullie zijn al zo lang bezig, als het echt je beste vriendin is dan begrijpt ze dat je dit niet op de lange baan gaat schuiven voor haar bruiloft...en de kans is er ook dat je er gewoon bij kunt zijn, dus voor een misschien zou ik niet gaan verplaatsen...
Ben het inderdaad eens met Nonma. Mn beste vriendin zou het zeer zeker begrijpen en alleen maar blij voor ons zijn als het eindelijk eens raak is, ongeacht de periode dat de bevalling dan eventueel zou zijn. Volg je hart Suze Ik moet mijn gegevens ook nog invoeren in de lijst, maar ik zit ook op mn telefoon waardoor dat even niet kan. Ik ben 28, Radboud, reden onbekend, alles is goed tot nu toe.
Lastige situatie Suze! Kan me voorstellen dat die 'what if' scenario's door je hoofd gaan. Maar het is zó onvoorspelbaar hoe het allemaal gaat lopen, het valt toch niet te plannen. Voor hetzelfde geld is het de eerste keer raak en beval je een maand te vroeg? Of ben je hoogzwanger en ook nog eens ziek? Of breek je niet zwanger en breek je ineens iets (dan zou je nog wel kunnen gaan, maar toch). Ik sluit me daarom ook aan bij Salie en Nonma; volg je eigen proces. Deze keuze heb je bewust gemaakt en voelde goed. Wat er ook gebeurt; je beste vriendin zal je vast sowieso begrijpen!
Wij starten met IVF in jan/februari/maart! Op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf | hoeveelste kindje | het ziekenhuis | reden ivf/icsi Boedah: 28 jaar | eerste kindje | Isala | reden onbekend Buko: 28 jaar | eerste kindje | EMC | teelbalkanker vriend Dunnie: jaar | eerste kindje | UMC | verstopping en verklevingen Knor1981: jaar | tweede kindje | Düsseldorf | vervroegde overgang Nonma: 34 jaar | tweede kindje | VUMC | beide eileiders verwijderd Salie: 28 jaar | eerste kindje | Radboud | reden onbekend Suze29: 31 jaar | eerste kindje | VUMC | rechter eileider verwijderd, linker niet functioneel wegens verklevingen | Afspraken lijstje Januari 17e: Boedah starten deca 26e: Nonma intake 27e: Buko prikinstructie 27e: Boedah - echo Februari 3e: Boedah echo FM 8e: Suze29 - instructiegesprek 9e: Suze29 starten deca eerste week: dunnie beginnen met stimuleren 13e: Knor1981 intake Düsseldorf tweede week: Salie evt. intake ivf (als laatste IUI mislukt) tweede/derde week: Buko starten met stimuleren 21e: Suze29 echo 28e: Suze29 echo FM Maart 7e: Suze29 punctie
Bedankt voor jullie lieve reacties! Jullie hebben gelijk, ik volg nu ons eigen plan en daar blijven er bij. Er zijn altijd 'wat als' gevalletjes, maar wel kunnen toch niet in de toekomst kijken
Ik zou nu ook even voor jullie zelf kiezen Suze. Ik werk in een supermarkt, en áls het de eerste x raak is, dan ben ik er de drukste maand van het jaar, december, niet. Ik denk ook aan ons zelf dit keer Deze week aantal collega's op de hoogte gebracht. Helaas had er al 1 wat van mee gekregen en dit al fijn voor mij verteld aan de rest En ik ben weer aan de pil, en ja hoor, blaasontsteking! Sinds dat ik gestopt ben met de pil, niet meer gehad. Daarvoor heeeeel vaak. Gelukkig nog maar 8 dagen de pil slikken..
Goede keuze suze! 👍 Boedah ik voel je frustratie wat betreft je collega die zomaar alles doorvertelt. Heb hetzelfde meegemaakt met mijn collega . En het erge is, is dat ze niet eens wat had opgevangen, het waren alleen maar vermoedens en ze was er maar al te snel bij om die vermoedens aan iedereen even door te geven. Alleen al om die reden heb ik niets op het werk besproken, ik gun haar even het 'ik zei het je toch-moment' niet 😒 Wat vreselijk van je blaasontsteking! Ik hoop dat het gauw over is, en je gauw kunt beginnen met stimuleren. Edit: boedah ik zie net dat we even oud zijn, allebei eerste kindje, en allebei reden onbekend waarom er nog geen zwangerschap is. Hihi grappig, ik hoop dat het geluk gauw aan onze kant mag staan
Zo jeetje, wat een K-collega!! Kun je diegene daar niet op aanspreken? Misschien wilde je wel niet dat iedereen ervan weet. Zou er echt niet van gediend zijn! Groot gelijk trouwens dat je voor jezelf kiest! Ik werk pas sinds kort bij mijn nieuwe baan (eind nov) en mijn contract loopt tm 31 dec. Vooraf werd al gezegd dat het in principe ook echt niet verlengd wordt (komt een fusie aan 1 januari). Ook geen ideale situatie, maar linksom of rechtsom komt het vast allemaal wel goed! Op m'n werk weten ze het trouwens nog niet (op twee collega's na). Ga het na de 27e wel vertellen, als het allemaal wat concreter is.
Jemig wat vervelend dat er zo mee omgegaan word....sommige mensen zijn alleen maar uit op een goeie 'roddel' Ik ben heel open op mijn werk. Ook omdat er meerdere mijn diensten over moeten nemen en ik geen nachtdienst meer ga draaien. Ik krijg enorm veel begrip van de collegas en de leiding. Voor mij werkt het heel goed om er juist open over te zijn. Maakt het makkelijk om straks misschien een keer niet goed in mijn vel te zitten en als ik tussendoor naar afspraken moet in het zkh.
Klopt, het is vreselijk dat mensen zich niet kunnen inleven in een ander. Ik wilde haar destijds aanspreken met de vraag hoe ze bij die roddel komt en waarom ze zomaar dingen tegen anderen zegt, maar ik wist dat het toch geen zin had. Als ik naar haar toe ga, ligt mijn verhaal van vandaag morgen weer in het team. Zo een persoon is het, daar kun je gewoon niets tegen zeggen. Ze kwam bij die vermoedens omdat ik een keer een hsg moest ondergaan en een paar dagen afwezig was van werk. Als reden had ik een ziekenhuisingreep opgegeven. En volgens haar gaan mensen alleen naar het ziekenhuis om kinderen te krijgen 😕😒 Ik vond het ook de moeite niet waard om me er druk over te maken, maar pijn deed het toen wel even, juist omdat het wel zo is en de vermoedens kloppen. Maar goed, ben blij dat ik niets gezegd heb, ik wil ook geen medelijden. Wel superfijn dat ze bij jou zo meelevend zijn dunnie! Echt heel fijn
Ik heb haar er ook op aangesproken hoor. Ze is nu poeslief Het waren ook meerendeel vermoedens bij haar, en waarschijnlijk vond ze dat maar wát interesant om door te vertellen. Helaas had ze er ook nog het goede verhaal van gemaakt, dat het ivf werd. Dus toen ik het van de week 1 collega wilde vertellen omdat die ook taken van mij over moet gaan nemen, kwam ik erachter dat een paar het gewoon al wisten . Salie, wat een overeenkomsten inderdaad! Voelen jullie er trouwens wat voor om een club te beginnen? Zodat het wat meer privé wordt?
Boedah, echt oneerlijk is het als anderen zo met je privé-informatie omgaan. Gelukkig heb je goed met r gesproken en zal ze het niet meer gauw herhalen. Een clubje zie ik zeker zitten! Zo kunnen we elkaar helemaal op de hoogte houden van alles
Nou ja...Ze kunnen ook beter over je lullen dan van je vreten..... zegt meer over de ander. Ik werk met veel mannen...en soms moet ik er zo om lachen. Gisteren vroeg een collega hoe het met de hormonen ging en maakte hierbij een soort van bezeten beweging en geluid hahaha maf volk Clubje lijkt me leuk!!!
Wat heb je toch ook een vreselijke mensen, bah! Voor sommigen is het schijnbaar nogal moeilijk om een beetje rescept voor een ander op te brengen. Maar inderdaad zegt dat meer over die persoon als over jezelf. Lijkt me een goed idee een prive clubje! Poeh, ik merk echt dat ik niet kan wachten om te beginnen. Ben echt aan het aftellen. Jullie ook?
Ik ben ook aan het aftellen suze! Nouja.. ben natuurlijk al aan de pil, maar hormonen spuiten voelt aan als echt beginnen.. ik heb en club aangemaakt! Hij heet IVF februari/maart.
Hoi dames, mag ik mij ook hier melden? Ik begin mn eerste ICSI ook in febr en maart. En ben nog wachtende op het moment op mn menstruatie zodat ik kan beginnen met de pil..
Wij starten met IVF in jan/februari/maart! Op alfabetische volgorde. Leeftijd van jezelf | hoeveelste kindje | het ziekenhuis | reden ivf/icsi Boedah: 28 jaar | eerste kindje | Isala | reden onbekend Buko: 28 jaar | eerste kindje | EMC | teelbalkanker vriend Dunnie: jaar | eerste kindje | UMC | verstopping en verklevingen Knor1981: jaar | tweede kindje | Düsseldorf | vervroegde overgang Nonma: 34 jaar | tweede kindje | VUMC | beide eileiders verwijderd Salie: 28 jaar | eerste kindje | Radboud | reden onbekend Suze29: 31 jaar | eerste kindje | VUMC | rechter eileider verwijderd, linker niet functioneel wegens verklevingen | Samira28: 36 jaar | derde kindje | MCL/UMCG | eileider defect (essure) | Afspraken lijstje Januari 17e: Boedah starten deca 26e: Nonma intake 27e: Buko prikinstructie 27e: Boedah - echo Februari 1ste: Samira28 - prikinstructie 3e: Boedah echo FM 8e: Suze29 - instructiegesprek 9e: Suze29 starten deca eerste week: dunnie beginnen met stimuleren 13e: Knor1981 intake Düsseldorf tweede week: Salie evt. intake ivf (als laatste IUI mislukt) tweede/derde week: Buko starten met stimuleren 16e: Samira28 - start Decapepthyl 21e: Suze29 echo 28e: Suze29 echo FM Maart 7e: Suze29 punctie 7e: Samira - Echo FM