Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Fijn dat de lijst geupdate is!

Volgens mij zit iedereen nu in de club en is het daarom erg rustig hier :)

2. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Welke club?

3. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Jij zit er ook in samira :) als je hier linksboven op Clubs klikt, zie je bij welke clubs je bent aangemeld. Daar kun je op de club klikken van IVF Februari/maart

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Klopt het dat ik nog niet in de club zit??

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Je bent al voor die club uitgenodigd nonma, en het lukt me niet om je nogmaals uotbte nodigen.. zie je niks staan rechts boven, onder je naam?

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Iedereen zit in de club. Je kan ook kijken in de balk hierboven en dan 'clubs' aanklikken

7. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    Zou ik ook mee mogen kletsen met jullie? A.s. donderdag begin ik met decapeptyl icsi poging 1

8. Boedah

Boedah Niet meer actief

Het spijt me Nina, maar onze club is echt vol. Het wordt anders te groot om te overzien.

Veel geluk met alles!

9. Nina2011

Nina2011 Bekend lid

13 mei 2014
    589
    304
    63
    So voel ik me even afgewezen

10. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Jammer dat er niet meer meegeschreven ''mag'' worden. heb het idee veel raakvlakken te hebben met sommigen. Ik heb geen rechter eileider meer en mijn linker zit dicht. ben op dit moment in afwachting van de intake in zwolle. wil jullie toch even veel succes wensen!

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik zou het juist heel gezellig vinden als jullie hier komen meekletsen 😊

Ik denkt dat Boedah de besloten club bedoeld, dus dat dit een kleine miscommunicatie is.
    Dit is een andere club waar we met een aantal in zitten, en die houden we nu met het aantal leden zoals6dat nu is.
    Maar naar mijn weten kan iedereen in dit topic gewoon lekker meekletsen!

Wij hebben hetzelfde indy, bij mij ook rechts weg en link dicht

12. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jaa, laten we vooral blijven kletsen!!

Hoe gaat het met iedereen??

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Dit had ik inderdaad gezien! daarom dacht ik ook herkenning! fijn dat ik toch via hier mee kan kletsen. Hoe heb jij het ervaren nadat je eileider is verwijderd. Ik wist daarvoor al dat er grote kans op ivf was door de slechte hsg. maar moet zeggen dat toen ik net geopereerd was ik het wel even heel erg pittig vond dat het echt definitief was. Nu heb ik er vooral zin in voor zover dat kan. Net al even met Zwolle gebeld maar duurde helaas te lang. Heb een winkel en mn klanten hoeven het verhaal niet te horen haha. vanmiddag even weer bellen en dan weet ik hopelijk wanneer ik op intake kan.

14. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Ik zit wel in de club, maar klets nog niet mee omdat ik nog niet ben begonnen met mn ivf, dus lees meer..
    Ook ik heb defecte eileiders die helemaal dicht zitten.
    Ik begin 16 febr met deca

15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    lees dat jij icsi krijgt? spannend allemaal hoor. ik kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik de eerste spuit mag zetten. Maar moet eerst nog op intake dus dat zal voor mij nog wel even duren. het probleem is duidelijk dus hopelijk werkt dat wat versnellend.

16. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Hoe komt het eigenlijk dat jij al weet wanneer je begint met de deca samira? (Zie dat je nog geen prikinstructie hebt gehad namelijk.. :)) Dat wordt ook bepaald door je cyclus toch?

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Bij mij is mijn eileider verwijderd omdat ik een bbz had. Toen zagen ze dat mijn andere dicht zat.
    Ik heb dat als zeer heftig ervaren. Eerst dacht ik dat ik gewoon zwanger kon worden, (ze wisten toen nog niet waar de bbz zat)en toen ik uit de narcose was hoorde ik dat mijn eileider eruit was gehaald omdat daar de bbz zat en deze al bijna op springen stond, mijn andere verkleeft was en dus alleen nog ivf mogelijk was.
    Ik heb hierna nog wel een hcg gehad, en toen was ook te zien dat deze heel raar doorgankelijk was.

Ik weet ook al wanneer ik begin met prikken, omdat ik al aan de pil zit. 8 februari instructie en 9 februari prikken.
    Ik kan ook echt niet wachten, en mijn man ziet er ook naaruit.
    We zijn zelfs al namen aan het verzinnen om onze zinnen een beetje te verzetten.
    Ook niet echt slim, want als het niet lukt dan is het des te verdrietiger, maargoed...
    Eindelijk sinds mei 2016 weer een echte kans op zwanger worden!
    De lange pauze heeft ons goed gedaan maar we willen nu echt grag beginnen :)

18. Boedah

Boedah Niet meer actief

Dit is inderdaad een miscommunicatie, ik had het over de besloten club.
    Natuurlijk mogen jullie hier mee kletsen, gezellig juist!

19. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik heb net met zwolle gebeld kunnen helaas pas 6 maart terecht voor de intake. Vriend moet 9 februari z'n potje inleveren. Gelukkig is t bijna februari en dat is een kort maandje. Wachten wachten wachten maar ben wel blij dat ik nu weet waar we aan toe zijn. Kom maar op met die ivf! Heftig dat dan ineens de ivf bom gedropt word he die was bij ons al eerder gevallen vanwege de hsg dus wisten al een beetje waar we aan toe waren. Maakt het alsnog niet makkelijk maar we gaan er voor! Duimen voor een hele boel mooie baby's dit jaar! P.s wij hebben ook al een allerlei namen is ons hoofd hoe slecht ook. Zie in m'n hoofd die kleine al rondhuppelen

20. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja erg hè dat heb ik ook! Wel zij boven aan t verbouwen en zie de logeerkamer al helemail voor me als babykamer :)

Zou je misschien alvast met de pil kunnen beginnen, zodat je na de intake snel kan beginnen op eerst je volgende menstruatie af te wachten?

Deel Deze Pagina