Start IVF februari/maart

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Suze29, 2 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik verwacht rond 15 februari m'n volgende menstruatie volgens mij is t dan dus gunstiger dat ik eerder begin met de pil anders moet ik na men intake nog wachten op de volgende menstruatie toch? Ik ga daar volgende week even over bellen. Goeie tip

2. Buko

Buko Fanatiek lid

19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Oooh zo herkenbaar van die namen en de nu-nog-logeerkamer. Sterker nog; een jongensnaam hebben we eigenlijk al. En dat babykamertje heb ik in mijn hoofd ook al ingericht.

Ergens misschien onverstandig, want er blijft natuurlijk gewoon een kans bestaan dat het uiteindelijk niet lukt. Maar als je er níet in gelooft heeft dat ook zeker geen positief effect volgens mij..

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Altijd als ik een leuke naam tegenkom sla ik hem op op m'n telefoon😉 heb zo al een heel lijstje haha. Ik denk dat het wel goed is om lekker te blijven dromen. Ik durf eerlijk gezegt ook niet te denken over het wat als... het gaat gewoon lukken. Met een dikke omweg maar hoe trots zullen wij straks zijn op al die kleine muppets

4. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Haha ik sla ook de Namen op, op mijn telefoon!
    Het geeft mij goede moed en iets om naarst te kijken

5. Boedah

Boedah Niet meer actief

Haha, ik sla ook namen op in Mn telefoon! Af en toe scroll ik door het lijstje en gooi ik er weer een paar uit, en denk dan bij mezelf hoe ik die ooit in het lijstje heb kunnen zetten :D

Indy, ik loop ook in Zwolle!
    Ik hoop 6 maart mijn eerste ivf behandeling achter de rug te hebben. Ik vind het wel een heel fijn ziekenhuis!

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik hoor veel positieve verhalen over zwolle. Dat doet me wel goed! Ik kan eerlijk gezegt niet wachten tot het 6 maart is. Eindelijk weer een stap in de goede richting. Ondertussen blijf ik gewoon jullie volgen en ondersteunen en hoop ik op veel mooie succesverhalen tegen de tijd dat ik begin!

En haha inderdaad met die namen soms dingen verwijderen waarvan je denkt hoe dan?!

7. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik ben ook zo blij dat er eindelijk weer wat gaat gebeuren.. Nu écht lang genoeg gewacht.

Ik denk trouwens dat je het wel kunt vragen van de pil hoor, je moet minstens 21 dagen aan de pil, maar mag wel langer. Als jij die 6 maart al sowieso 21 dagen de pil hebt gedijt zou je dus gelijk kunnen beginnen met de deca of lucrin.

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Yes daar ga ik volgende week even over bellen. Zou wel mooi zijn als dat kan! Dan gaat het allemaal nog wat sneller. Wanneer begint het voor jou echt echt? Spannend allemaal he . Maar heb er zin in

9. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Wel bijzonder. Ik hoor meer over de lange procedure, dus het starten met de pil.
    Terwijl ik gewoon moet wachten tot ik ongesteld ben en vanaf dag 2 gonal f moet gaan spuiten...

10. dunnie

dunnie Actief lid

5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Ik ben in ieder geval blij dat mijn werkgever mee denkt. Nu voorlopig mijn laatste nachtdienst, in ieder geval voor de eerste poging

11. Boedah

Boedah Niet meer actief

Ik mag vandaag voor de start echo, als die goed is mag ik vanavond beginnen te stimuleren met gonal f. Spannend dus!

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Schijnt veel voordelen te hebben met het oog op dingen inplannen geloof ik. Ik weet in ieder geval dat ze in Zwolle meestal lange procedure doen. Fijn zeg dat je werkgever mee denkt en ondersteunt. Ik ben mijn eigen werkgever😉dus dat is makkelijk vrij plannen. Bij mijn vriend op het werk hebben ze gelukkig ook alle begrip als hij vrij moet hebben voor een onderzoek is dit geen probleem. Super fijn. Vind dat dat eigenlijk vanzelfsprekend moet zijn maar je leest helaas wel eens andere verhalen.

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Super spannend allemaal. Het gaat voor jou nu dus echt echt beginnen! Hopelijk veel mooie eitjes straks

14. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Misschien heeft dat met je endometriose te maken die zich kan uitbreiden hoe langer je wacht? Dus dat daarom voor het korte protocol is gekozen?
    Bijna alle ziekenhuizen hebben tegenwoordig lange protocol, volgens mij puur omdat ze het dan beter kunnen plannen.

Ik begin nu ook aan mijn tweede strip pil, en slik dan in totaal 6 weken de pil. Ik wilde niet nog een extra mensturatie afwachten omdat ik dat te lang vond duren dus ik mocht de pil nog 2 weken langer doorslikken.
    Ze konden toen mooi alles vooruit plannen en ik weet daarom dat ik 9 februari mag beginnen met spuiten. Daarvoor nog prikinstructie.

Succes zo met je echo Boedah, hopelijk mag je beginnen.
    Ik vraag me trouwens af waarom je niet zou mogen beginnen met Gonal F? Ivm cystes ofzo?

15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Jij bent als ik het goed begrijp dus ook eerder begonnen met de pil? ik hoop dat ze bij mijn ziekenhuis dit ook goed zullen vinden wil m best wat langer slikken maar zou mooi zijn om direct te weten waar je ongeveer aan toe bent.

16. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, ik heb gisteravond een beetje bruinverlies gehad terwijl ik nog aan de pil ben, en op tijd slik.
    Heeft dit invloed straks voor het ivf traject?

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ja ik ben begonnen met de pil en slik deze 6 weken omdat ik niet nog een menstruatie wilde afwachten maar ook niet meteen na 21 dagen pilslikken wilde starten met deca

18. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik ga maandag direct bellen! Spannend hebben jullie ook bijwerkingen van de pil? Merk dat ik er nu wel veel mee bezig ben alles wat er komen gaat. Je kan er ook niet niet mee bezig zijn als je in dit traject zit volgens mij. Hebben jullie ook dat je af en toe een dikke dip hebt? Ik vooral na dat ik hoorde dat er op natuurlijke wijze geen kans meer was. Nu vind ik het nog af en toe heeel oneerlijk. Een vriendin van me heeft bijvoorbeeld een dochtertje met haar ex en die ex krijgt nu een kindje met iemand anders totaal onstabiele relatie van een paar maand oud financieel niet gezond en noem maar op dan denk ik hoe dan?! Maar goed ga er gewoon van uit dat het ons ook gaat lukken!

19. Boedah

Boedah Niet meer actief

Bij mij zeisen ze dat dit geen kwaad kon als het zou gebeuren..

20. Boedah

Boedah Niet meer actief

Heeeeeel oneerlijk af en toe.
    Bijvoorbeeld als ik hoor dat het 'een foutje' was of na 1x proberen!

Komt nu ook vast omdat ik niet door kan met het traject, en alle hormonen :)

Deel Deze Pagina