Vind het zelf ook wel interessant dus ga straks wel even kijken naar de site. Ik ga inderdaad wel altijd op mn gevoel af en gek genoeg had ik eigenlijk direct toen we de mmm in gingen het gevoel dat het niet spontaan goed zou komen. was hier vanaf t begin dus heel verdrietig van maar iedereen zei elke keer komt wel goed. Maar mn gevoel bleek toch juist te zijn. Nu kan ik er gelukkig emotioneel een stuk beter mee dealen al heb ik nog af en toe wel echt rot dagen dat ik het allemaal heel klote vind en mezelf super zielig haha. Dan ga ik gewoon lekker alles eten wat ik lekker vind en is het snel weer over. Soms is even lekker een potje janken helemaal niet verkeerd denk ik. De hele situatie is gewoon kloten maar als het uiteindelijk zo'n klein minimensje oplevert dan is het het dubbel en dwars waard.
Dat denk ik ook hoor. En ik ervaar het echt zo dat de periode VOOR het starten slopender is dan het traject zelf. Dan zit je er middenin en word je er gewoon in meegenomen. Hoop dat dat voor jou ook zal gelden!
Dat denk ik inderdaad ook leef er echt naartoe. Heb er gewoon zin in. Ookal weet ik dat het ongetwijfeld zwaar gaat worden stilstaan valt me ook behoorlijk zwaar af en toe. We gaan er gewoon voor!
6 maart heb ik m'n intake dus voordat ik daadwerkelijk mag starten duurt nog wel even. Maar leef er heel erg naar toe. Vind t allemaal super spannend en ook weer aan de pil gaan zie ik wel een beetje tegenop. Mijn lichaam reageert vrij heftig op de pil dus had gehoopt dat dit niet zou hoeven maar volgens mij doen ze dit in Zwolle altijd. Ik ga naar Zwolle dus inderdaad.
Volgens mij inderdaad altijd met pil in Zwolle. Ik ben helaas al voor de 2de x gestart met de pil nu Ik heb 9 maart weer een start echo.
Heb je er ook last van dat je weer de pil gebruikt? Ik werd er heel vlak van in m'n emoties zeg maar. Merk dat ik nu zonder pil veel meer t gevoel heb dat ik leef haha dus daar zie ik wel een beetje tegen op.
Dat herken ik wel ja! En m'n hele gezicht zit onder de puistjes enzo, terwijl ik anders altijd zo'n glad huidje heb . Alles voor het goede doel zullen we maar zeggen..
Ik word juist heel chagrijnig van de pil, echt niet leuk. Van de deca word ik n beetje vlak geloof ik. Nog maar iets meer als 2 weken indy, en dan al het gesprek dus dat schiet op!
Ja inderdaad schiet al mooi op he. En heb t de komende weken mega druk dus dan gaat het lekker snel hoop ik. Zie er wel een beetje tegenop maar heb er vooral zin in laat maar komen! Hoe bevalt het prikken tot nu toe?
Gaat eigelijk best goed met prikken, kijk iedere dag weer uit naar het prikmoment omdat dat weer een stap dichterbij onze wens is
weet je dan nu ook al wanneer er een punctie zal gaan plaatsvinden? lijkt me inderdaad wel fijn dat je werkt aan je wens. Het voelt nu een beetje als stilstaan daar heb ik het af en toe wel moeilijk mee ,Maar dat mag volgens mij ook best het is ook niet niks wat we moeten doormaken alles voor zo'n mooi kindje.
Herkenbaar Suze, ik tel ook steeds het aantal prikken tot de volgende afspraak af. Indy; ik ben nu net begonnen met stimuleren, maar weet nog niet wanneer de punctie af. Echt afhankelijk van hoe je reageert denk ik.. Collegaatje vertelde dat ze een keer na 6 dagen flinke overstimulatie had en de poging dus werd afgebroken, maar ook een keer 2,5 week heeft gestimuleerd voor er een punctie was.
Houden ze dit dan om de paar dagen in de gaten met echo's? net zoals bij een cyclusanalyse? heb vaker gelezen over overstimulatie inderdaad volgens mij komt dit best vaak voor. Ik ben echt super benieuwd wat het met mijn lijf en geest gaat doen. Merken jullie ook dat je er temperamentvoller van word om het zo maar te noemen haha. Daar is mijn vriend wel een beetje bang voor dat ik straks een bitchy word
Door de deca wordt alles meer afgevlakt heb ik het idee, ik word er niet echt temperamentvoller van geloof ik. Werd ik wel van de pil. Pfff reageerde ik echt heftig op! Tijdens het stimuleren krijg ik na 1 week de eerst fm, en daarna houden ze dat zeer regelmatig bij voor wat ik heb begrepen Indy. Voor ons dinsdag dan eindelijk de startecho om te kijken of ik met de gonal f kan beginnen. Ik hoop het! Ik ben sinds eergister gestopt met de pil maar gebruik nog wel deca. Werden jullie toen ongesteld of bleef dat uit?
Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met stimuleren en heb maandag de eerste fm. Afhankelijk van hoe mijn lijf reageert moet ik dan die week terugkomen. Dus misschien de dag erna al, maar misschien woensdag pas. Vond dit wel een interessante site; Antral Follicle Counts, Testing Ovarian Reserve Predicts IVF Response Was super bang voor overstimulatie, maar dat is nu wel minder geworden. Begreep dat het aantal eiblaasjes op de uitgangsecho best een redelijke graadmeter daarvoor is. Als je er bijvoorbeeld 12 hebt, zullen het er echt niet zomaar 30 worden. Dat stelt me wel gerust. De grootste angst van mijn vriend was trouwens ook dat ik zou veranderen in een heks hahaha. Maar dat is echt helemaal niet. Voel me net als Suze een beetje vlakker en soms ietsjes eerder emotioneel. Maar voor mij geen grote veranderingen.
Haha dat zijn goede berichten voor mijn vriend Ik ben heel benieuwd hoe t bij mij zal gaan het komt nu in ieder geval al wat dichter bij. Hoe lang zijn jullie nou al ongeveer bezig vanaf de intake?
Je vriend hoeft zich niet zo veel zorgen te maken hoor. Plus hij maakt je maar een deel van de dag mee, jij zit heel de dag met jezelf! Dus ookal word je wel een heks, moet 'ie maar ff doorzetten Wij hebben twee keer een afspraak gehad die 'intake' heette De aller aller eerste afspraak was in september. Begin oktober had ik de intake bij de gynaecoloog en begin november kregen we de uitslag van alle onderzoeken en het behandelplan. We zouden toen in principe in december mogen starten met de daadwerkelijke behandeling, maar omdat ik eind november een nieuwe baan heb gekregen hebben we dat één maand doorgeschoven zijn we dus in januari gestart. Jij hebt al wel een aantal onderzoeken gehad toch?
Poeh daar is best wel een tijd overheen gegaan dan. In mijn vorige ziekenhuis heb ik cyclusanalyse gehad een hsg en een laparoscopie waarbij m'n eileider verwijderd is. Nu zijn we dus doorverwezen naar Zwolle hier heb ik verder nog geen onderzoeken gehad dit lijkt me ook niet echt nodig gezien het probleem heel duidelijk is. Mijn vriend moest 9 februari wel het welbekende potje inleveren. Deze uitslag krijgen we als het goed is 6 maart tijdens onze intake.
Interessant stuk Buko, ga ik straks eens even voor zitten. Wij weten al sinds mei dat we ivf gingen doen en hebben tot november eea gedaan ter voorbereiding op ivf. Papieren, bloedonderzoek bezoek vu etc. Dus geen idee hoe lang het normaal duurt. Wij hebben dit bewust gedaan voor een lange pauze.