Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ben volledig in twijfel vandaag. Ik heb totaal geen tekenen van iets af wat dan ook. Ik zit nu op 10DPO en ik zou zo graag een test willen doen, puur om te weten waar ik sta. Maar ik ben alleen en ik wil niet alleen er achter komen dat het niet gelukt is, maar ik wil ook zo graag zekerheid....
    Aaaarrrggg..... pppffff help?

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja als hij wit is kan t nog te vroeg zijn. En een licht streepje kan pregnyl of een zwangerschap betekenen. En dan moet je door testen. Oftewel wat de test ook aangeeft duidelijkheid heb je toch nog niet. Dus ik zou gewoon nog 2 dagen wachten. Zondag misschien met ochtendurine testen.

3. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    De ovitrelle ben ik al kwijt. 3 dagen geleden witte test gehad. Ik breek dat heel snel af.
    Ik heb besloten dat ik niet alleen ga testen, ik heb de steun van mijn vriend nodig. We doen dit samen. Liefs

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sorry voor de late reactie, het was even een chaotische ochtend.

Ik was vanochtend bij de gyn en vertelde haar nog dat mijn ongesteldheid zo raar was gegaan vorige week en dat ik me zo vol voel. Alsof er vele grote follikels zitten, zoals hoe het voelde met hormonen voor de ivf en icsi.

Links waren er alleen maar ieniemini's te zien en rechts een hele mooie van 21 mm!!

Vorige week donderdag was ie nog 9 mm. Ik moest per direct naar de etos rijden om daar ovulatietesten te kopen. Deze moest ik voor 11 uur doen en terug bellen met de uitslag. Als deze positief zou zijn, dan geen pregnyl en op dinsdag ontdooien en op woensdag de eventuele tp. Als deze negatief zou zijn, dan vanavond pregnyl spuiten, woensdag ontdooien en donderdag de eventuele tp.

Rond 10.30 de ovulatietesten gedaan, gelijk maar 2, dan maar zekerheid van de uitslag. Er waren naast de donkere controle streep, lichtgekleurde strepen te zien. Met het ziekenhuis gebeld en zij beschouwen dit als negatief en dat de eisprong nog moet komen.

Conclusie: vanavond pregnyl, woensdag ontdooien, donderdagochtend bellen voor de tp afspraak donderdagmiddag.

Whaaaaaaaa!!! Superspannend!!!

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Labmuisje: misschien toch wachten tot 13/14 dpo? Weet niet of je vriend op die dag erbij kan zijn? Gebruik je utro die je ongi tegen kan houden? Ik duim voor je!

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Jemig de pemig wat onwijs spannend fishie! Wel enorm goeie timing met je echo vanmorgen zeg... Wat nou als je ei wel al gesprongen was... Hopelijk kun je volgende keer bij cryo tp eerder in je cyclus langskomen voor deze echo.

Maar wat zeg ik nu... Dat gaat helemaal niet nodig zijn natuurlijk!! :D:D

Op naar een mooie tp! Keep us posted alsjeblieft! 👍

@Labmuisje ik kan me heel goed voorstellen dat je niet alleen wilt testen. Hou vol!!

@hier: een collega (die van niets weet) vond me 'warrig' :$ heb af en toe ook opvliegers. Merk dus wel dat ik gonal-f spuit... Morgen 12u fm2, hopelijk heeft de spuiterij effect...!

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ goldfish - apart dat je ovulatietesten moest kopen. Ze konden toch ook ff bloedprikken. Mja. Je hebt in ieder geval dé datum :)

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ mlady - ik heb al sinds dat ik aan de lucrin zit dat ik warrig ben en woorden door elkaar haal. Hihi. Levert soms leuke uitspraken op.

9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik moest bij de cryo tp's ahv eigen ovulatietestjes (Sensitest adviseerden ze) zelf mijn ovulatie vinden en dan bellen om de ontdooiing en de tp te timen. Ik spoot zelfs geen pregnyl. In Voorburg gaat een cryo-tp echt 100% hormoonloos en in eigen cyclus.

Gaat dus ook weer overal anders.

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha zolang het geen kwaad kan ;)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bloed prikken dacht ik pas aan nadat alles al geregeld was. In principe plannen ze hier de tp naar aanleiding van echo's. Deze ovutesten nu was een soort van noodoplossing.

Mlady: ja, de volgende keer mag ik eerder langskomen dan cd10. Gelijk al afgesproken idd. Hopelijk is het niet meer nodig. ;)

12. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Heb over je vraag heen gelezen denk ik :(

Nee weet nog niet precies hoe het nu zal lopen.

Maar in januari/februari bij IVF 1.0 kwam ik op cd3, 7 en 10 langs voor follikelmetingen.

Op cd10 waren er 18 eitjes te zien - 10 kanshebbers, en waren er 3 op dat moment al groot genoeg.

Ik spoot de pregnyl op cd11, de punctie viel op cd 13 en de tp was op cd16.

Ik had uiteindelijk 8 rijpe eitjes, 8 bevruchtingen, 1 verse tp, 3 goed ingevroren en 2 goed ontdooid.

Ik werd na die verse tp ongesteld op cd 33 (dus misnesteling / vroege mk). Na de 2 cryo's werd ik gewoon ongesteld.

Nu hopen op meer geluk!!!

13. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Mlady en Goldfish ik wacht, vast besloten nu. Ik heb alleen ovitrelle gespoten, verder niets qua hormonen. Heerlijk!

14. Daphne92

Daphne92 Lid

4 sep 2016
    17
    0
    0
    Apothekersassistente
    Dordrecht
    Vanmiddag voor de terugplaatsing geweest van de 7 rijpe eicellen zijn er 5 uitgegroeid tot goed embryo. Nu is de beste terug geplaatst en als de andere 4 goed doorgroeien worden ze morgen ingevroren. Dus nu 2 weekjes afwachten :D

15. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Labmuisje snap dat je niet kan wachten maar wat je zegt dit traject doe je samen. En wat patrica zegt de test zegt misschien niet alles.

Goldfish spannend wat gaat dat opeens snel!

Daphne succes deze 2 wachtweken!

Zelf vandaag ongesteld geworden en contact gehad met ziekenhuis. Voor 14 nov afspraak staan voor eerste echo en moet volgende week beginnen met ovulatietesten

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik vond die ovulatietesten maar gedoe. En toen had ik een positieve test en vonden ze mijn ei niet groot genoeg op de echo en mijn bloedwaarde ook wat te laag. Pfff. Wil de volgende keer niet zelf meer testen, wat een gestress! Ze doen het maar aan de hand van echo's en bloedtesten.

@ mlady - zie dat je morgen fm2 hebt spannend! bij ons doen ze geen echo's in het weekend. Dus ik ga as donderdag voor fm1. En ik gok dat ik maandag misschien nog een keer moet. Want ik zit dan pas op cd9. Vorige keer op cd11 eerste echo gehad en toen meteen punctie in gepland. Succes!

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Even een vraagje. Met Google kom ik niet verder.
    Hoe zit het met verkoudheid en ivf? Verder belangrijk te vermelden. Ik krijg de punctie onder narcose. En ik heb astma die goed onder controle. Ik zou zondag een afspraak hebben met 3 mensen die verkouden zijn. Ik snap dat je je niet 2 weken kan opsluiten. Ga morgen ook naar een activiteit met 40 mensen, volgend weekend een beurs en reis van de week een paar keer met het ov. Maar mijn gevoel zegt niet doen. Je zit toch dicht op elkaar en je moet het niet op zoeken. Ik vind het lastig. Wat zouden jullie doen?

18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Aicirtap ik zou niet weten... Denk niet dat het uitmaakt, maar bij twijfel zou ik sowieso niet oversteken. Alleen doen wat goed voelt!

@Labmuisje wanneer is je lief thuis en gaan jullie testen? Hou vol!

@Daphne fijn dat t goed ging, succes op t wachtbankje!

@laura succes met de ovulatietestjes, heb je daar ervaring mee?

@hier vanmorgen fm2 gehad. Moet dinsdag terugkomen. Er zijn er wel meer dan het vereiste minimum aan het groeien (6 geloof ik) maar ze wil er nog meer. Vorige X moest ik na deze echo meer gonal spuiten en Orgalutran erbij prikken (de 'eisprongremmer'), nu moet ik dezelfde dosis blijven prikken en morgen pas de Orgalutran erbij doen.

Het loopt anders dus. Vorige X werd op de echo die ik nu dinsdag heb de echo al gepland. Ben benieuwd

Ben hondsmoe vandaag. Spanning komt eruit ofzo.

Vanavond feestje van een vriendin en morgen 5e verjaardag van een neefje aan de andere kant van het land, dus veel rijden en druk. Maar wel fijne afleiding 👍

Gezellig weekend verder, meiden!

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Meekletsers IVF/ICSI 2016
    Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger

123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc
    aicirtap: 35jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis
    angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.)
    bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle
    bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis?
    danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg
    diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis?
    dora26: 28jr, iui4, 1e kindje, leuven
    eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november)
    goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc
    ike: 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg
    jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud
    labmuisje78: 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala
    MLady: 36jr, IVF2.0, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis)
    moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje
    olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc
    rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen
    tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu
    Tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.)
    vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc
    willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd)
    xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud
    xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg

Medicatie
    aicirtap: 30/8 en 30/9 maanddepot lucrin, vanaf 2 november gonal F 150 eh en lucrin 0,1
    Jipje84: Va 5-08 decapeptyl en vanaf 17/18-08 gonal F 125 eh
    MLady: 01-11 t/m 08-11 2x daags 112,5 eh Gonal-f + 06-11 t/m 08-11 Orgalutran
    Ike: sinds 5-10 pil, 22 okt start decapeptyl, 29 okt start gonal f.

Afspraken en nod's (op datum)
    Ike 7-11 fm1
    MLady: 08-11 fm3
    tesssss: 11-11 6 wkn echo
    aicirtap: 11-11 fm1 1
    aicirtap: 19-11 punctie?

Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016
    (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten)
    februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡
    maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡
    april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡
    juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡
    augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆

Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan!
    Om je eigen info erin te zetten:
    - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt
    - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af).
    - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten).
    - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)

20. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    We gaan maandagavond testen, ik zou eventueel dinsdag ongesteld moeten worden. Ik moet dan werken en wil niet steeds zenuwachtig naar het toilet lopen en er dan bv alleen achter komen dat het niet gelukt is. Dan willen we maandagavond zelf samen testen. Dan kunnen we elkaar samen steunen.

Deel Deze Pagina