Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.435
    590
    113
    Vrouw
    @labmuisje MvM wordt gebruikt voor het maken van pregnyl ovitrelle is kunstmatig. Het beleid per zhk is verschillend wat ze gebruiken. Dat jouw ziekenhuis het niet gebruikt kan maat dan wordt de urine gebruikt voor andere ziekenhuizen.

@de rest ik blijf voor jullie duimen

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb niet het idee dat het is gelukt, ik voel me zoals alle andere rondes. Alleen die ronde van de verse tp voelde anders, en toen had ik op 15 dpo maar 4 hcg waarde. Nog een week wachten tot de test, dan heb ik een definitief antwoord.

3. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Rustig afwachten fishy, kan nog alle kanten op.

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Ike wat fijn dat je vriendin mee kan!!

O meid wat vreselijk dat wachten! We weten allemaal dat het allemaal niks zegt. Veel voelen, weinig voelen, het zegt bij iedereen weer wat anders... Ik hoop zo voor je dat het raak is... Hoop dat je fijne afleiding hebt de komende dagen?

Wij moeten tot morgen 15u wachten voor we weten hoe het gaat met onze 3 embryootjes..... Heb (nog) niets teruggeplaatst gekregen, maar de helse wachtweken zijn wel degelijk al begonnen....

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik weet ook dat je niet perse iets hoeft te voelen. Het is ook meer dat ik ruim 3,5 jaar lang niets gevoeld heb en er toen helemaal niet eens tot een bevruchting is gekomen. Behalve 1 ronde en dat was toen ik de verse tp had. Dus het zijn een heleboel gevoelens door elkaar. Het ene moment voel ik me rustig en gelukkig met het feit dat ik nu zwanger ben. Soms voel ik iets in mijn buik, maar heel vaak voelt het zoals alle vorige rondes. Maar ook bang dat het weer niet goed gaat. Ik durf gewoon soms niet meer te hopen. Vanaf feb 2013 leven we met zoveel teleurstellingen.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mlady: dat is ook zeker een spannend moment, ik herken die momenten ook. Ik had dat vorige week donderdag toen ik ging bellen met de vraag of onze mini wel goed ontdooid was. Zoveel spanning, was echt een ontlading toen ik hoorde dat mini heel goed ging!

Labmuisje: thanks! Hoe gaat het met jou?

7. Daphne92

Daphne92 Lid

4 sep 2016
    17
    0
    0
    Apothekersassistente
    Dordrecht
    Ik wil even met trots melden dat we zwanger zijn!! Morgen mochten we eigenlijk testen maar kon niet meer wachten een mooie zwanger in het beeld en 2 hele dikke strepen! Whaaaaa wat zijn we blij, zo gelukkig! Zo ontzettend welkom

Bijgevoegde bestanden:

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Net voor echo nummer 2 geweest. Er zitten er nu 17 in totaal! Kleintjes ook mee geteld. Ik mocht mee schrijven haha. Aan de ene kant 6 en aan de andere kant 11. Die hele grote zit er nog. Ze gaan het tussen de middag bespreken met het team. Het kan zijn dat de punctie donderdag wordt ipv woensdag. Want dan zouden de kleintjes misschien een kans maken. Ik word vanmiddag gebeld over hoe en wat. Wordt vervolgd.

9. Labmuisje78

Labmuisje78 Actief lid

2 sep 2015
    385
    0
    0
    Patricia, spannend!!

Fishy, ik hoop zo dat je gevoel het mis heeft. Ik weet niet hoe het is om 3 jaar lang de ene tegenslag na de andere te krijgen. Want dat heb ik niet gehad. Maar ik hoop zo dat je gevoel het mis heeft. Liefs

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Thanks Labmuisje!

Daphne: wat een leuk nieuws!! :)

Patricia: spannend zeg!

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Gefeliciteerd Daphne!!

Wij krijgen zo te horen hoe het op dag 3 met onze 3 Emmy's gaat....

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik duim @ mlady.

Net gehoord dat ik woensdag weer voor een echo moet komen. Pfff wat een gedoe. Punctie wordt waarschijnlijk vrijdag.
    En dat hoop ik maar. Want in het weekend doen ze geen puncties op de ok. En maandag zit ik met een vervoersprobleem.
    De follikels waren tussen de 11 en 17 mm. Plus die hele grote die nu 26mm is. Meesten zitten tussen de 14 en 17 mm. Ik zat te rekenen als ze met 1 mm per dag groeien zijn ze vrijdag tussen de 15 en 21mm.
    Duim jullie ff dat het vrijdag oogstdag wordt?!
    Nu bankhangen. Veel last van mijn buik en druk weekend gehad dus moe.

13. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Punctie gehad vanmorgen. 15 eitjes! Waarvan 14 bruikbaar!
    Dat noemen ze bij ons al overstimulatie. Mag komende week niks doen, moet rust houden. Donderdag voor tp bloedprikken als deze goed is gaat tp door. Anders helaas niet.
    Drinken doe ik gelukkig altijd veel. Dus dat is zo gewoon dat ik daar niet op hoef te letten.

Daphne van harte gefeliciteerd!

Mlady hoe gaat het met de embryo's?

Patricia jammer dat je woensdag weer terug moet.

14. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik duim zeker Patricia; vrijdag oogstdag! Mij is altijd verteld dat follikels gemiddeld 2mm per dag groeien?

Ike wauw wat veel! Is zeker overstimulatie, maar gelukkig nog vrij mild... Nu op naar mooie bevruchtingen!! 🍀

Ik heb een mooie 8-cellige teruggeplaatst gekregen, helemaal op schema 👍

Die ene die zou zijn afgevallen omdat die nog 'erg jong' was, is zaterdag toch nog netjes gaan groeien! Ze vertelde dat de zaadjes die erbij waren gedaan in het petrischaaltje, netjes hebben gewacht toch het eitje rijp was... En toen... Aanvalluuuhhh! En is dat eitje toch nog bevrucht en gaan delen! Mooi verhaal 😊

Dus we hadden toch alle vier de eitjes bevrucht!! ❤❤❤❤ ze waren nu 8-cellig, 7-celllig, 6-cellig en die kleine was 3-cellig. Allemaal van de beste kwaliteit (de vorige keer hadden we er een paar van mindere kwaliteit).

Over een paar dagen krijgen we brief met bericht over hoeveel ze uiteindelijk hebben ingevroren. Ik begreep dat ze besluiten in te vriezen 'zolang ze progressie zien'. Dus alles dat netjes is blijven delen. Ik hoop op tenminste 1 cryo... Maar hoe meer hoe beter natuurlijk...

Dus op naar de volgende horde, maar in elk geval is de mooiste nu veilig en warm in mijn bm ❤

We gaan over 2 weken testen op de zondag.

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Meekletsers IVF/ICSI 2016
    Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger

123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc
    aicirtap: 35jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis
    angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.)
    bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle
    bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis?
    danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg
    diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis?
    eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november)
    goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc
    ike: 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg
    jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud
    labmuisje78: 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala
    MLady: 36jr, IVF2.0, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis)
    moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje
    olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc
    rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen
    tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu
    Tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.)
    vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc
    willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd)
    xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud
    xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg

Medicatie
    aicirtap: 30/8 en 30/9 maanddepot lucrin, vanaf 2 november gonal F 150 eh en lucrin 0,1
    Jipje84: Va 5-08 decapeptyl en vanaf 17/18-08 gonal F 125 eh
    MLady: 01-11 t/m 08-11 2x daags 112,5 eh Gonal-f + 06-11 t/m 09-11 Orgalutran + 9-11 Pregnyl 10.000eh
    Ike: sinds 5-10 pil, 22 okt start decapeptyl, 29 okt start gonal f. 12 nov ovitrelle

Afspraken en nod's (op datum)
    aicirtap: 14-11 follikelmeting nr. 2
    Ike: 14-11 punctie
    Ike: 17-11 tp
    aicirtap: 16-11 punctie?
    aicirtap: 19-11 tp?
    MLady: 27-11 testdag
    Labmuisje: 2-12 echo

Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016
    (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten)
    februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡
    maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡
    april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡
    juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡
    augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆

Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan!
    Om je eigen info erin te zetten:
    - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt
    - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af).
    - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten).
    - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)

16. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Meekletsers IVF/ICSI 2016
    Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger

123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc
    aicirtap: 35jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis
    angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.)
    bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle
    bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis?
    danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg
    diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis?
    eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november)
    goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc
    ike: 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg
    jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud
    labmuisje78: 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala
    MLady: 36jr, IVF2.0, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis)
    moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje
    olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc
    rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen
    tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu
    Tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.)
    vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc
    willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd)
    xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud
    xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg

Medicatie
    aicirtap: 30/8 en 30/9 maanddepot lucrin, vanaf 2 november gonal F 150 eh en lucrin 0,1
    Jipje84: Va 5-08 decapeptyl en vanaf 17/18-08 gonal F 125 eh
    MLady: 01-11 t/m 08-11 2x daags 112,5 eh Gonal-f + 06-11 t/m 09-11 Orgalutran + 9-11 Pregnyl 10.000eh

Afspraken en nod's (op datum)
    aicirtap: 16-11 fm3
    Ike: 17-11 bloedprikken en hopelijk tp
    aicirtap: 18-11 punctie?
    aicirtap: 21-11 tp?
    MLady: 27-11 testdag
    Labmuisje: 2-12 echo

Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016
    (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten)
    februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡
    maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡
    april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡
    juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡
    augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆

Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan!
    Om je eigen info erin te zetten:
    - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt
    - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af).
    - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten).
    - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb het lijstje weer aangepast, Patricia ik ben zo vrij geweest om de datum van jouw punctie ook aan te passen.

18. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Jeetje wat is er veel gebeurd in een paar dagen.

@Goldfish sterkte met deze twijfel gevoelens hoop voor je dat alles goed komt.
    @ Daphne gefeliciteerd
    @ patrica spannend hopen dat alles nog ff een zetje krijgt en doorgroeit voor vrijdag
    @mlady duimen duimen duimen
    @ike hele mooie resultaat 14 bevrucht!

Vandaag moest ikzelf voor de echo was nog zeer weinig bezig, was wel veel ouds te zien oude eiblaasjes. Hopen dat alles deze week beetje opgang komt en niet dat het zo blijft want dan moet ik een cyclus overslaan. Heb nog even gevraagd over de kwaliteit van de ingevroren cryo's, ze kon niets zeggen over kwaliteit maar alles wat ingevroren wordt is levensvatbaar
    Nu maandag weer terug voor echo en vrijdag officieel starten met ovulatietesten maar was al begonnen (bang dat ik het toch mis en weer een maand moet wachten) maar sla morgen en donderdag wel over en doe woensdag en vrijdag wel weer een test en vanaf vrijdag elke dag.

19. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ ike - prima hoor :)

@ mlady - hopelijk gaat je embryootje lekker nestelen en blijft hij/zij 9 maanden plakken!

@ laura - hopelijk volg jij ook binnenkort met een terugplaatsing. Ik moest sowieso voor een cryo tp een cyclus overslaan. Gezien het grote aantal follikels misschien ook wel even goed, even je lichaam herstel tijd geven.

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Laura ik moest ook eerst een maand rust, zowel fysiek als mentaal even een maandje bijkomen. Vond het eerst betuttelend, maar later was ik er toch wel blij mee. De goeie mindset is zó belangrijk.

Zelf had ik net even een emo momentje. Vandaag is namelijk de dag dat mijn eerste broertje in '82 overleed aan wiegendood - 4 dagen voor zijn eerste verjaardag. Wat zou het toch mooi zijn als het nu raak zou zijn. Alsof zijn leven doorgegeven wordt... Laat ik me sterken aan de gedachten dat hij als een engeltje over mijn embryootje waakt 😍

Deel Deze Pagina