Mlady wat zou dat mooi zijn zeg! Ik hoop eerlijk gezeg wel dat het deze cyclus gewoon kan. Wil zo graag weer ff schoolt in de zaak en als het volgende maand weer niet precies goed uitkom zitten we na de 19de en dan gaat het lab 2 welen dicht en dan moet er weer een maand overgeslagen worden En juist me mind is goed, zit lekker in me vel, op meerdere vlakken zitten we in een positieve flow zeg maar en we hebben beide zo iets van wie weet zitten we in zon positieve tijd dat dit dan ook eindelijk is mag lukken. En lichamelijk heb ik echt nergens meer last van voel ook niets geen last alles is gewoon positief 😉 Het voelt gewoon allemaal goed
Laura ik weet nog niet hoeveel er bevrucht zijn. Alleen dat er 14 bruikbaar zijn om te bevruchten. Mlady ik snap dat het je emotioneel maakt. Hij zal vast een mooie en goede beschermengel zijn.
Laura maak het dan vooral bespreekbaar met je arts dat je je nu juist zo goed voelt. Wie weet kunnen ze met je mee veren! Wanneer spreek je ze weer?
Mlady maandag mag ik weer voor een echo. Er was wel een eitje te zien die van deze ronde is maar ook veel oude blaasjes @ike sorry verkeerd begrepen. Hopen dat de zaadcellen nu goed hun werk gaan doen
Patricia: liever nog een keer extra kijken voor controle zodat de juiste dag voor de punctie word gepland. Fijn dat ze je goed in de gaten houden. Ike: wat een goed en fijn nieuws!! Mlady: ooooh, wat fijn een 8-cellige! Nu goed warm houden en lekker broeden! Ga je op 16 dpo testen? Is je vriend dan erbij? Want je mag ook wel op 14 dpo testen! Hou die gedachte vast, dit is een hele mooie!! Laura: ik moest na een punctieronde ook steeds een rustmaand nemen. Dit om je lichaam weer te laten wennen aan een periode zonder al die hormonen. Hopelijk voor jou mag je snel weer verder, zorg goed voor jezelf en dat ze je goed in de gaten blijven houden. Gisteren trouwens een groot gedeelte van de dag een raar soort en continu buikpijn gehad. In de avond niet meer. Zou dat er iets mee te maken hebben? Of gewoon bijwerkingen van de utro? Ik hoop echt dat ik zondag een verrassing krijg, maar durf aan de andere kan niet goed te hopen.
Hoi hoi! Is even geleden dat ik wat gepost heb. Lees wel mee maar te druk geweest om te reageren. Wij zijn de laatste officiele poging ingegaan. Dit x met een kort protocol en menopur en utrogan. Vrijdag begonnen aan de reeks follikelmetingen. Helaas zag het er niet zo geweldig uit. Zondag weer terug. Wel wat kleintjes bijgekomen maar groeide weer niet echt door. Vandaag weer terug. Nog steeds niet oké. Bij een kort protocol willen ze min 3 van 17/18. Ik had er 2 daarvan en 1 van 15. Kon kiezen: of vrijdag blind punctueren of morgen weer een keer terug. Nou dan ga ik liever morgen weer terug. Als ze vrijdag blind zouden punctueren zou het dus kunnen zijn dat we voor niets daar komen omdat ze vinden dat het niet door kan gaan. Wordt dus vervolgd... in ieder geval flink chagrijnig omdat we dus niet weten of deze poging doorgaat 😐
Spannend inderdaad Jipje. Wat rot dat je lichaam niet reageert zoals gehoopt, ik denk dat ik net als jij liever zeker zou weten dat die 3e ook groot genoeg is. Wel heel erg balen als de punctie niet door zou gaan, maar nog veel erger als je laatste poging eigenlijk geen kans heeft... toch...? Getsie wat een rottige situatie. Misschien ga je nog uitleggen waarom jullie nu voor het korte protocol gaan? Ben op zich wel benieuwd. Was het doktersadvies? Ik vind het persoonlijk wel fijn dat je dan maar zo kort hormonen in je lijf pompt, maar kan me ook voorstellen dat je nu niet meer weet wat je ervan moet vinden! Met menopur heb ik geen ervaring, wel heb ik ook Utrogestan moeten prikken net als jij nu. Keep us posted, ik duim voor je!!
Ik heb trouwens nu ook weer zo'n last obstipatie en denk nu wel zeker te weten dat het door de bijwerking van de pregnyl komt (dat je eierstokken opzetten en je darmen in de klem komen) Slaap er slecht door - continu buikkrampen en ben overdag hondsmoe (je darmen zijn 's nachts actief). Verder voelen we ons goed en heb ik nauwelijks de stress en spanning die ik toen bij IVF 1.0 voelde. Komt denk ik vooral omdat we nu wel een beetje wisten wat ons te wachten stond... Herkennen jullie dit?
Meekletsers IVF/ICSI 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger 123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc aicirtap: 35jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis? eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november) goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc ike: 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 3.0, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78: 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala MLady: 36jr, IVF2.0, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu Tesssss (feb ♡: 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡: 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg Medicatie aicirtap: 30/8 en 30/9 maanddepot lucrin, vanaf 2 november gonal F 150 eh en lucrin 0,1 Jipje84: menopur en orgalutran Afspraken en nod's (op datum) aicirtap: 16-11 fm3 Ike: 17-11 bloedprikken en hopelijk tp aicirtap: 18-11 punctie? aicirtap: 21-11 tp? 123laura: 21-11 fm Goldfishie: 21-11 testdag (14dpo) MLady: 27-11 testdag (15dpo) Labmuisje: 2-12 echo Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
Fishie ik heb je testdag erin gezet, klopt het zo? Jipje je medicatie van augustus stond er nog in. En klopt het dat je nu dan bezig bent met ivf3? Stond nog op 1.2. Laura ik heb je afspraak van maandag erin gezet! En verder wat dames op cyaan gezet die al in geen maanden meer op het forum zijn geweest Patricia ook geluk morgen! 🍀 Welterusten 😊
We hebben nu 4x een IVF poging gedaan. 1x dus zwanger geweest. Overige keren allemaal positief maar geen zwangerschap. Ik heb steeds meer moeite met dat het gaat om de planning van het ziekenhuis en minder gekeken wordt naar de persoon. Hoe lief ze hier ook allemaal zijn. Dit de laatste x bij onze arts aangegeven en gezegd dat we erover nadenken om naar Duitsland over te stappen. Ze gaf aan dat misschien andere medicatie en een kort protocol mij zouden kunnen helpen. Niets is zeker maar wat ik begreep was dat je bij de andere medicatie en protocol meer follikels kunt krijgen maar dat misschien bij deze de kwaliteit weer beter is. Ook lijntjes lopen met Duitsland. In augustus al aangemeld. Geen reactie. Gisteren gebeld stonden we nog niet in het systeem. Inmiddels alles vol tm februari daar maar gaan wel kijken of we daar eind december nog terecht kunnen voor een gesprek.
Jipje: ik wil je heel veel succes wensen!! En een knuffel geven! Het lijkt me vreselijk om in die onzekerheid te zitten. Mag ik vragen dat als die ene ook groot genoeg is, je de punctie met 3 follikels door laat gaan? Of had jij bij de vorige puncties ook weinig follikels? Zitten er bij jou dan in alle follikels goede eicellen? Patricia: succes vandaag bij de fm, hopelijk kan de punctie worden ingepland voor vrijdag! Mlady: ik ga zondag testen, dat is 20-11 en dan zit ik op 14 dpo. Het voelt ook wel echt heel anders. Ik voel aan de ene kant veel meer rust, maar aan de andere kant blijft het ook echt superspannend! Als ik iets voel, dan weet ik niet of het erbij hoort of niet.
@lijstje: ik weet dat tess27 nu in pauze staat en aan het afwachten is om te kunnen starten met poging 6. En ik weet dat eva van het lijstje af mag, zij heeft helaas geen relatie meer...
Update: vanmiddag krijgen we een verlossende telefoontje. Ze denken nu aan 4 follikels. Ze hebben gisteren en vandaag bloed geprikt en willen overleggen wat betreft de punctie. Ze denken dat die door kan gaan. Heb nu minder follikels door de medicatie en korte protocol .
Jipje84 wat een spannende dag zeg en wat een moeilijke keuze ook betreffend omdat het al ronde 4 is zeg maar. Sterkte en hopelijk zijn deze 4 super van kwaliteit en is Duitsland helemaal niet nodig. Goldfish dit lijken me echt de moeilijkste weken. Inderdaad wat je zeg alles wat je voelt in je lichaam link je ermee. Spannend en hopelijk een super mooie test zondag! En dat alles wat je voelt hoort bij een zwangerschap Patrica succes vandaag!
Vanmorgen voor echo nummer 3 geweest. Er is globaal gekeken, maar het was goed gegroeid en zag er goed uit. Baarmoederslijmvlies was ook goed. Dus groen licht voor de punctie! Vanavond pregnyl om 21 uur. En dan vrijdag om 8 uur de punctie. @ jipje - spannend en succes!
@jipje sterkte meid, wat een stress Duimen voor 4 mooie en goeie follikels!! Houden jullie een escape-IUI in gedachten als het toch max 3 follikels zijn? En wat hebben ze in je bloed willen meten? Gelukkig heb je de keus om naar Düsseldorf te gaan, dat zou voor ons geen optie zijn qua afstand! Hoe voelt je lief zich door de mmm? @patricia yay, goed nieuws! Op naar vrijdag! Zie je er tegenop? @Goldfishie Wat vreselijk rot voor Eva90 @allen pas vooral zelf de lijst aan met je eigen info en alles wat je over anderen/afwezigen weet, er is hier immers geen lijstbeheerder