Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ josykate - gefeliciteerd! Geniet van je wondertje! Hopelijk mogen we allemaal snel volgen.

@ mlady - slaap jij ook zo beroerd? Ik heb gevoel dat ik mij 100 keer omdraai. En dan er nog uit om te plassen. En dan wakker worden met enorme rugpijn. Ik wil kijken of ik zonder middag slaapje het red en beter slaap vannacht.

Verder bank / stoel arrest vandaag. Gisteren teveel gedaan dus buikpijn eind van de middag en de rest van de avond :( Ik vind zo frustrerend dat ik weinig kan. Morgen middag samen met een vriendin met de auto boodschappen doen. Straks maar wat series kijken en een jan van haasteren puzzel op tafel leggen.

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Nou in elk geval zorg je goed voor jezelf! Zo probeer ik me ook wat in huis te vermaken... Elke dag denk ik: morgen ga ik weer even de deur uit. Maar momenteel moet ik er weer niet aan denken. Heb alweer kramp, denk dat het zo nog wat erger wordt voor het weer afneemt. Wat moet ik dan buiten de deur of op werk, als ik elk moment pijn kan krijgen die je niet ongemerkt voorbij kunt laten gaan. Bovendien zie ik er niet uit (wallen, bleek) en kan ik me momenteel slecht concentreren.

Had je het de vorige x ook zo, Patricia? Als je het niet helemaal vertrouwt gewoon even je poli contacten hoor! Laat hun maar beslissen of het oké is of niet.

Ik drink alleen warm water en roosvicee laxo, plus 1 glas granaatappelsap per dag. Verder eet ik wel, maar minder en vooral vezelrijk. De obstipatie is inmiddels minder, maar de krampen gaan onverminderd door.

Hoe gaat het met de andere dames op het wachtbankje?

Fishie heb je je woede en frustratie en verdriet er al een beetje uit kunnen gooien de laatste dagen? Ik denk aan je...

En Laura hoe gaat het met jou?

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nou vorige keer was ik nog zieker door de antibiotica. Als ik mij rustig hou gaat goed. Ik zie niet echt symptomen van de ohss. Behalve dorst als ik naar lijstje kijk. Gewicht en buik omvang blijven hetzelfde. Dus ik drink de hele dag door afwisselend water en thee. Lekker kopje soep bij de lunch. En las dat veel eiwitten eten ook goed is. Ik ga eens een puzzel pakken ;)

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Zou dat van mij ohss zijn dan? Zo had ik het nog niet eens bekeken. Omdat mijn klachten eigenlijk pas na 6dpo zo erg zijn. Veel plezier met je puzzel 😊

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ mlady - als je zwanger bent gaat je lichaam hcg maken en dan kan je dus later ook ohss krijgen.

6. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Josykate gefeliciteerd!!

Mlady en Patricia wat vervelend dat jullie je nog steeds niet goed voelen. Ik merk uiteindelijk weinig van de punctie/terugplaatsing. Wel van de operatie 😐

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Josykate met jullie zoon!

Gefeliciteerd Moesss met je zwangerschap!

Hier de laatste loodjes inmiddels..best even pittig maar komt goed. Ik blijf voor jullie duimen en dat jullie allemaal het geluk mogen ervaren hoe mooi dit is om mee te maken.

8. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Joyskate van harte gefeliciteerd!

Lieke leuk dat jij ook weer langskomt. Succes met de laatste loodjes.

9. Moess

Moess Niet meer actief

Ziekenhuis in Eindhoven. Ze hebben 2 krasjes gemaakt. Het schijnt dan beter te kunnen nestelen maar hoe en wat precies weet ik niet. Dit is gedaan omdat ik eigenlijk een soort van perfecte ivf patiënt ben maar het na 2 hele pogingen niet was gelukt. Voor de laatste poging wilden ze even dmv hysteroscopie in de baarmoeder kijken of deze er goed uitzag en maakten ze meteen krasjes

10. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Geweldig moess, dat ze dat voor je deden! Ik ga het onthouden. Gaat een hysteroscopie onder narcose? En hebben ze je verteld wat er eventueel mis hád kunnen zijn in de baarmoeder?

11. Moess

Moess Niet meer actief

@mlady: nee die hysteroscopie stelt echt niks voor in vergelijking met een punctie of Hsg. Gewoon met een camera in de bom, een dun slangetje Er had bijvoorbeeld een schot kunnen zitten of een vleesboom o.i.d.
    Ik heb er niet om gevraagd, ze stelden het zelf voor

12. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    hoi dames, ik kwam weer even bijlezen erg benieuwd hoe het met jullie gegaan is de afgelopen periode.

@moess en labmuisje gefeliciteerd!

Voor sommige is de testdatum ook al bijna spannend!

13. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #513 MLady, 25 nov 2016
    Laatst bewerkt: 25 nov 2016
    Moess thx voor de info! Nog 1 vraag: hoe kort voor de tp hebben ze die krasjes gemaakt?

Wen thx! Fijn dat het goed en je gaat!

Ik zie op tegen zondag testen... Heb nog nooit een knaltest gehad en ben zo bang dat ik zondag weer een vage streep zie, net als de vorige x na verse tp. Toen testte ik op 18dpo ofzo. Op 20dpo werd ik toen ongesteld en had ik 4,4 hcg in mijn bloed. Ze zeiden toen vrij stellig dat het een misnesteling was geweest. Had ik toen maar eerder ook al een keer getest! Dan had ik ws. beter geloofd dat het niet toch nog de pregnyl was... Als ik overmorgen een vage streep heb dan zal ik denk ik toch weer twijfelen en om een bloedtest vragen...

Heb al zo vaak een witte test gezien!! Het zou nu gewoon zo mooi zijn...

Tp op de sterfdag van mijn broertje (werd in '82 net geen 1 jaar)...
    3-maandengrens rond mijn verjaardag...
    Geboortedatum vlak na 40e verjaardag van mijn man...
    En rond onze 4e trouwdag...
    Toen we ook stopten met anticonceptie...

Wishful thinking.....

Gelukkig vanavond en morgen overdag uitjes en afleiding!! :D

@andere dames op het wachtbankje hoe vergaat het jullie...?

@woman succes morgen bij de tp, laat je weten hoe het met jou en je Emmy's gaat? 🍀

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Het gaat wel steeds een beetje beter. Maar nog niet 100%. Vandaag weer menstruatie pijn. Nu met kruik zakt het af. En met snuiten aldoor bloed erbij en korstjes in mijn neus. Weet niet of dat een zwangerschapssymtoom is haha.

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Vervelend allemaal Patricia... Dat van die korstjes in je neus weet ik ook niet haha :p

Hoe is het met je puzzel, hoeveel stukjes issie en issie af?

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Puzzel was gisteren al af. Was maar 1000 stukjes ;) Straks een nieuwe op tafel leggen. Ben nu de 4de aflevering van eerste seizoen van homeland aan het kijken :)

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi meiden ik kom jullie het mooie nieuws ook even brengen en een hart onder de riem steken.

Hoi meiden nou ze is er hoor en ben weer verliefd! Was even pittig allemaal want ze had in het vruchtwater gepoept en vacuüm verlossing en mijn bloeddruk is wat hoog dus we blijven de nacht vannacht weer in het zh en morgenochtend verder bekijken. Ik wil alleen niet haar naam noemen hier omdat ie uniek is hihi..ze is vanmiddag om 14.23 geboren. Weegt 3546 gram en 50 cm. Om kwart over 9 vliezen gebroken en toen 5-6 cm ontsluiting en meteen ruggenprik erin en om 12 uur 6 cm ontsluiting en om half 2 al volledige ontsluiting en uur later is ze geboren ging ineens erg snel maar dit is onbeschrijfelijk allemaal weer 😍

Ik duim zo hard voor jullie dat jullie dit ook mogen gaan meemaken. Gun dit jullie heel erg!

18. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Bedankt voor je lieve woorden Lieke.
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Originele namen vind ik de leukste.
    Vervelend dat jullie nog even in het ziekenhuis moeten blijven, maar als dat het beste is.

Mlady ik herken je onzekerheid. Ik geloof het ook alleen maar als ik een knaltest hebt of als hij licht begint maar wel de dagen erna duidelijk oploopt.

Ik ben erg onzeker. Vandaag weer voor het eerst gewerkt maar net vandaag steeds steekjes in mijn buik. Tijdens het werk werd dat erger en trok door naar mijn lies. Ik heb toen maar besloten dat ik mij maar weer ziek moest melden. Baalde er wel van.
    Het maakt mij erg onzeker, je wilt zo graag dat het nu lukt. Het voelt haast alsof ik ongesteld gaat worden. Maar van verhalen van anderen weet ik dat dat ook een zwangerschap kan betekenen. Zenuwslopend dit

19. Moess

Moess Niet meer actief

@lieke: gefeliciteerd!!

@mlady: mijn test was dinsdag, 11 dagen na tp echt dik positief. Weet niet hoeveel na tp je bent zondag?

De scratching moet gebeuren iig niet tijdens een menstruatie en dan in de pil of decapeptylfase (ik heb het lange protocol) volgens mij had ik het na 2 weken pil

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    @Lieke wat moet het toch waanzinnig zijn om je zo op en top vrouw en moeder te voelen ❤ Geniet van elke seconde!!

@Ike heel herkenbaar wat je beschrijft... Goed dat je je hebt afgemeld, jij bent het belangrijkst nu!!

@Woman nogmaals succes morgen!

Ik had de tp op cd16, in mijn handtekening zie je op welke cd ik zit als je dit leest. Ik ben zo bang dat ik zondag misschien toch nog een restje pregnyl in mijn lijf zit, ook al moet dat volgens de dokter wel goed zitten. Eerder testen raden ze af, maar ik wil liever niet maandag voor het eerst testen. Lijkt me verrot om te moeten werken na een duidelijk negatieve test...

Bah bah bah wat is het weer kl*te :(

Ik volg idd het andere protocol... Hoeveel tijd zat er tussen de scratching en de punctie, weet je dat nog? Ik ben vooral benieuwd of het de bedoeling is dat het nog een open wondje is, zegmaar...

Deel Deze Pagina