Hier doet de utrogestan ineens sinds 2 dagen erg vervelend! Tot nu toe nergens last van gehad! Nu erge menstruatie krampen, misselijk, en steeds aandrang om naar de wc te moeten, en soms een soort aanvallen dat ik niet weet of het er boven of onder uitkomt! Bah.. Dat die kleine bolletjes dat kunnen aanrichten!! Maargoed nog even doorbijten!
Meekletsers IVF/ICSI 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger 123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc aicirtap: 35jr, ivf/icsi 2 (1 cryo), 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg Girlie12: 32jr, ivf 1.3 (2017, nog 4 cryo's), 1e kindje, mmc goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc ike (nov): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 3.0, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78 (okt): 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala mlady: 36jr, IVF2.0 (2 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) moess (nov): 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen ruubs tess27: 30jr, icsi 6, 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡, okt): 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡: 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) woman25: 26jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, UZ Gent. xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud Medicatie ?: ... Afspraken en nod's (op datum) Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
Zo even een paar mensen er uit gehaald. Die hadden in juni/juli voor laatst iets gepost op het forum of waren online. Of zelfs al langer geleden. De dames voor de cryo tp al even op wachtbankje geplaatst. En jipje in het roze gezet. En mezelf maar ff op pauze aangezien ik tot januari moet wachten
Kan het me niet voorstellen hoor! Helaas.. Hadden geen top embryo en kan me niet voorstellen dat we nu ineens zoveel geluk hebben gehad.. daar durf ik niet eens op te hopen! En aangezien dit ook allemaal in de bijsluiter staat van de utro.. Maar woensdag mag ik bloedtest doen.. dus denk dat ik maandag ofzo wel zelf kan testen?!
Ik werd altijd 2 weken na de punctie ongesteld. Dus maandag kan je dan wel testen. Ik gebruik altijd die van kruidvat 2 voor 5 euro. Je kan dan altijd woensdag nog een 2de testje doen
Oke thnx! Ergens wil ik niet testen haha.. bang voor de tegenslag.. blijf liever in ontwetendheid geloof ik Is bij mij ook wat lastiger met wanneer ik ongesteld word denk ik.. heb decapeptyl voor een hele maand gespoten dus kan wat langer duren dan dacht ik
Ik heb paar maanden aan de lucrin voor de ivf behandeling gehad. En ik werd de vorige keer en nu weer 2 weken na de punctie ongesteld. Dus zegt niks. En had verwacht dat de menstruatie niet zo heftig zou zijn maar pfff. Weer drama.
Ja heb 28 oktober de laatste injectie gehad. Ben al 8 maanden niet ongesteld geweest en vind dat ook heel eng! Ben aan endometriose geopereerd in augustus en had daarvoor echt ziek veel pijn dus ben heel benieuwd nu
@woman: ik testte 14dagen na punctie duidelijk positief en werd normaal dan ongi. @all: vinden jullie het vervelend als ik hier nog meeklets? Voel me ook nog erg verbonden aan ivf, plus.... Ik ben de gevaarlijke risico weken nog lang niet door....