Laura: ik heb echt geen idee. De ene keer denk ik iets te voelen en de andere keer totaal niet. Ik weet het niet, even de laatste dagen afwachten. Wij gaan morgen naar Gent, ben echt heel benieuwd wat ze gaan zeggen en of ze nieuwe/andere inzichten hebben.
We mogen dinsdagmiddag ons eskimootje halen! Alles zag er goed uit woensdag. Kreeg meteen pregnyl. Gemene spuit. Blijft wel gevoelig plekje op mn buik. Spannend! ! dames op het wachtbankje, houden jullie het nog vol? Goldfishie, hoe was het in Gent?
Meekletsers IVF/ICSI 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger 123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc aicirtap: 35jr, ivf/icsi 2 (1 cryo), 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg Girlie12: 32jr, ivf 1.3 (nog 4 cryo's), 1e kindje, mmc goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc ike (mrt, nov): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84 (dec): 31 jr, ivf 3.0, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78 (okt): 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala mlady: 36jr, IVF2.0 (2 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) moess (nov): 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 6, 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡, okt): 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡: 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) woman25: 26jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, UZ Gent. xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud Medicatie Afspraken en nod's (op datum) 20-12-16: Girlie12, TP, IVF 1.3 12-01-17: Ike evaluatie met gynaecoloog Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡, ike ☆ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ december: Ike ☆ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
Spannend @ girlie! Pffff ik ben bezig met overstap naar umc zorgverzekering. Ik vind dat best moeilijk. Want zie dat ik 40 euro per maand extra moet betalen. Dat is zeker een week boodschappen! Ik heb nu een verzekering voor minima en daar is mijn premie maar 105 euro. Ik kan wel tot en met 31 januari mijn aanvullend pakket wijzigen. En stel dat ik wel zwanger ben van de cryo of een 3de poging of uit de onderzoeken blijkt zwanger worden geen optie is? Dan zit ik een jaar lang met hoge kosten. Maar stel dat cryo niet lukt. En ik moet weer gewoon aan de lucrin voor 3 maanden. Dan ga ik pas in mei verder. Vorige keer was begin augustus eind verhaal van de ivf poging. Toen mocht ik in november weer verder na 2 maanden lucrin. En als ik niet voor een 4de poging vergoed. Moet ik paar maanden wachten. En dat vind ik lang ook gezien mijn leeftijd. En wat als Gent bijvoorbeeld zegt we doen helemaal geen lucrin dan heb ik veel minder wachttijd. Lastig! Maar ja kijken waar ik nog meer op kan gaan bezuinigen. Stroom al over gestapt. En neig de televisie de deur uit doen. Of in ieder geval het abonnement haha. Het hele traject heeft mij al zoveel geld gekost. En ik heb een bedrag voor de eventuele baby op zij gezet, maar ik ben bang dat ik die komend jaar echt moet gaan aanspreken zolang ik geen werk kan vinden.
Hier op het wachtbankje: gister op me werk brak ik. Ik voel me heel de week al niet lekker (door verkoudheid en ontstoken oog) en voel me maag constant, heel de tijd gaat het in me hoofd oh dit komt doordat ik me niet lekker voel naar misschien ben ik wel zwanger... Zondag mogen we testen. Doordat mijn eigen cyclus tussen 28/34 dagen is zegt het niets als ik nog niet ongesteld ben zondag. En ik voel het ok nooit aankomen. Dus hier kan het nog alle kanten op, al gaan we er vanuit dat het nog niet zo mag wezen. We wachten al zolang en we hebben zoveel geluk met aantal cryo's dat het nooit in 1x zo mag wezen. Patrica wat een keuzes idd en je weet nooit waar je goed aandoet. Goldfish hoe was het in Gent? Voel jij al iets?
Wauw fishie!! Gefeliciteerd!! Patricia: Het is inderdaad prijzig. Uiteindelijk is het altijd goedkoper dan een poging zelf betalen. Maar kan me voorstellen dat als je geen werk hebt en je alles alleen op moet hoesten dat het veel is. Hier afgelopen vrijdag 6 weken echo gehad ivm vergrote kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig zit hij/zij op het goede plekje. 27 dec mag ik weer om te kijken naar het hartje. Daar was het nu nog te vroeg voor.
Whaaaa goldfishie!!! Voorzichtig gefeliciteerd!!!!! Hoop op een enorm goede plakker! Jipje, wat fijn te weten dat het op de goede plek is ingenesteld!
Mooi zeg goldfishie!! Hopelijk loopt ie mooi op! Goed Nieuws Jipje! Op naar het hartje! Gefeliciteerd!!
Oh Fishie wat spannend! Al voorzichtig gefeliciteerd!! wij zijn vanochtend op intake geweest bij de verloskundige, ze is een oude bekende van mij en de praktijk beschikt over een echo apparaat en zij mag echo's doen. Daarom vanochtend een kadootje gehad in de zin van een extra echo. Kleine krummel doet het goed en is inmiddels bijna 3cm en het beweegt!!! Ik hoop zo dat jullie dit ook snel mogen beleven. Liefs van mij.
Meekletsers IVF/ICSI 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger 123laura: 28jr, ivf 1.1 1e kindje, asz/emc aicirtap: 35jr, ivf/icsi 2 (1 cryo), 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg Girlie12: 32jr, ivf 1.3 (nog 4 cryo's), 1e kindje, mmc goldfishie: 33 jr, icsi 2.1, 1e kindje, vumc ike (mrt, nov): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84 (dec): 31 jr, ivf 3.0, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78 (okt): 38jr, icsi 1.2, 2e kindje, transportziekenhuis isala mlady: 36jr, IVF2.0 (2 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) moess (nov): 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 6, 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡, okt): 36jr, icsi 1.2, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡: 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) woman25: 26jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, UZ Gent. xddd: 24 jr, icsi 1, 1e kindje, radboud Medicatie Afspraken en nod's (op datum) 20-12-16: Girlie12, TP, IVF 1.3 12-01-17: Ike evaluatie met gynaecoloog Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡, ike ☆ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ december: Ike ☆, Moess♡ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)