Wat fijn dat ik hier zulk mooi nieuws lees. Gefeliciteerd Daniëlle, waanzinnig! Ik zou het echt niet kunnen geloven, wat een geluk! Het is je enorm gegund, geniet van elke seconde!! Girlie wat een mooie NOD, fijn dat je tot die tijd nog veel kerstafleiding hebt Hier beginnen manlief en ik weer een beetje uit onze dip te komen na de verse ivf2. Ik moet 1e of 2e kerstdag ongesteld worden en dan gaan we voor onze 1e cryo uit deze poging. Op naar een roze lijst in 2017!!!! Heel gezellige, liefdevolle en vooral hoopvolle feestdagen gewenst allemaal, liefs 😘
@ mlady - ik moet officieel 1 januari menstrueren. Maar ik verwacht hem later. Was vorige keer bij ivf 1 ook een lange cyclus. Dus we lopen bijna gelijk. Hopelijk zwanger het nieuwe jaar in. Maar ik heb maar 1 cryo dus wil niet teveel hoop hebben.
Dank jullie wel 😀 Ik hoop voor de dames die nog niet zwanger zijn dat 2017 jullie jaar wordt. Blijf er in geloven het komt echt goed 😊
@Dames bedankt allemaal! @Danielle gefeliciteerd!! We gaan voor een roze 2017 met z'n allen! Ik voel me prima.. Nu 3 dagen na Tp. Vandaag een wat kramperige baarmoeder. Voelt anders dan ongi pijn.
Wow wat een mooie berichten allemaal!!! Gefeliciteerd meiden! Voor de andere dames, onwijs veel succes! Toi toi toi jullie kunnen het! Houd moed! Een jaar geleden zei ik laten we 2016 een bolle buiken jaar van maken! Het is gelukt en mijn zoon van nu net een maand doet het zo goed! Hij is zo mooi, ik wordt er elke keer emotioneel van als ik naar hem kijk! Laat dit moois jullie ook overkomen en dat 2017 jullie jaar wordt! Mijn wensen gaan uit naar jullie die op een mooi wonder wachten! Kom op meiden, jullie kunnen het!!!
Wat een lief berichtje Josykate!! Dank je! Voor jou wordt 2017 een jaar om heerlijk van jullie zoontje te genieten!
Oh wauw dames wat een goede berichten. Gefeliciteerd voor diegene. Ik blijf hier mee lezen. En ik hoop zo dat het voor de andere ook zo snel mogelijk roze wort. Liefs van mij
Fijne en gezellige dagen voor iedereen. Al zal het niet voor iedereen zijn en dat deze dagen een randje hebben. Nog even wat anders. Ik had gisteren echt mega ovulatiepijn die de halve dag duurde. Al tijden niet zo gehad. Het waren niet mijn darmen dat weet ik zeker. Rare is dat ik woensdag ook al pijn bij mij eierstokken had, maar veel lichter. Mja ik verwacht menstruatie nu pas 6 januari ipv 1 januari. Hopelijk niet 4 januari want heb dan ehbo cursus.
Helaas hier een slechte echo. Ws is het vruchtje net 6 weken al gestopt met groeien. Nu wachten op miskraam..
Ik heb via Gent ontdekt dat ik een te traag werkende schildklier heb. Iemand van jullie daar ervaring mee?
@ goldfish - ik zou meteen actie ondernemen. Want je hebt een grotere kans op een miskraam. Wil je niet bang maken maar er op attenderen. @ jipje - wat een verdrietig nieuws! Sterkte! Hadden jullie nog cryo's?