Goldfishy, ik heb dat ook, in een lichte subklinische vorm. Moest van het lumc meteen aan de thyrax ivm miskraam. De rest van de zwangerschap dat spul ook geslikt en elke maand op het combi spreekuur internist gynaecoloog geweest. En zeker eerste maanden vaak bloedonderzoek gehad. Ik zou meteen ziekenhuis bellen denk ik. Bij mij belden ze dat ik dezelfde dag nog maar apotheek moest. Dat was met eerste echo denk ik.
UMC Utrecht verwisselde mogelijk zaadcellen in ivf-laboratorium | NOS In umc Utrecht mogelijk 26 vrouwen/stellen de eitjes bij de ICSI bevrucht met verkeerde zaadcellen....
Ik hoorde dit net ook en schrok er echt enorm van.. dit is toch je grootste angst? Ik hoop heel erg dat niemand dit klote nieuws heeft gehad
Ik heb icsi in die perioden in Umc gedaan en het nieuws dus via de media moeten vernemen. Ik ga morgen ff bellen, want ben wel benieuwd hoe ze weten dat het alleen bij die 26 stellen zo is.
@ help - ben ook wel benieuwd. Ik heb dan wel ivf gehad en geen icsi. Dat vind ik ook al apart waarom wel bij icsi en niet bij ivf. Maar heb in mei en november de laboratoriumfase en transfers in het umc gehad.
Help, snap je wantrouwen hoor! Wie zegt idd alleen bij die 26.. Ik hoop natuurlijk dat het gewoon goed is gegaan bij jullie! Je legt je vertrouwen volledig in hun handen en dan gaan ze er zo onvoorstelbaar schandalig mee om. Heftig hoor!
Wat een gedoe daar in Utrecht. Wij zitten daar niet. Vraag me inderdaad af hoe het heeft kunnen gebeuren en ook nog voor die periode! Hopelijk niemand de dupe!! Hier 2e wachtweek. Zit nu op dag 8 na terugplaatsing. Het wachten wordt steeds moeilijker!! Oftewel, wat een hel! haha. Heb al een paar dagen een non stop zeurende pijn, net als menstruatie pijn. Ook pijnlijke borsten, maar dat heb ik de ene maand wel en de andere niet. Heb al sinds de 3e dag na tp roze slijm. Dat verandert niet. Normaal gaat die menstruatiepijn gepaard met bruine afscheiding. Daar heb ik nog niets van gezien. Houden zo!! Afgelopen nacht heb ik me toch een partijtje gezweet.. ooit iemand gehad?? Al met al, mijn lichaam geeft weer allemaal vage en tegenstrijdige symptomen en ik kan niets anders doen dan wachten!!
Succes girlie met die verschrikkelijke dagen!!! En dat lichaam he wat kan je die voor de gek houden of het is juist een super goed teken en test je over een paar dagen positief, wanneer mag je testen? Die onzekerheid trekt echt niet weg, hier wachten op die echo die is 6 januari maar wordt helemaal lijp van de onzekerheid! Heb ook nergens last van en ik ben een echte ras pessimist 😔. Toevallig zei ik gisteren tegen me vriend in vind deze weken voor de echo veel spannender dan de weken tot de test.
Dankje!! Mag officieel 1-1 testen, dat is dag 12 na tp. Maar vorige keer testte ik op dag 10 positief! Eens kijken wat ik ga volhouden! Je mood swingt ook van links naar rechts, van hoop naar down gevoel. Sinds vanmorgen voel ik steeds steekjes in m'n rechterlies. Herken ik ook niet van eerder. Gisteren en vandaag ook super koud de hele tijd. Buikpijn is vandaag heel stuk minder dan gisteren en ook niet non stop aanwezig. Ik kan het me helemaal voorstellen.. heb je je wachtweken er op zitten, krijg je er nog een paar extra bij. Had ik vorige poging ook, voordeel was dat we op vakantie waren, maar nadeel dat ik ontzettend veel buikpijn/bloedverlies had. Dus er van uitging dat het niet goed zat. Maar wachten duurt lang!! Hoever ben je met de echo Laura?
Ben precies 7 weken volgende week vrijdag. En wat is, we weten allemaal dat we ons niet gek moeten maken en dat je idd nog niets hoeft te voelen, maar die hersenen lei/ijden echt een eigen leven...
Kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Hier alle symptomen gehad en nog steeds en helaas gaat die van ons niet goed aflopen. Dus volgens mij maakt het niet uit of je wel of niet wat voelt...
Even een korte reactie @patricia: waarom je aanvullende verzekering niet bij umc en je basis houden zoals je het hebt? Ik heb dit afgelopen jaar ook zo gedaan en ging perfect (was ook op advies van vgz zelf) @alle dames met een positieve test: gefeliciteerd! @dames op het wachtbankje: succes!
Jipje84 ja dat is ook zo, heb je nog steeds symptomen? Wordt je nu gecuriteerd of moet je afwachten wat je lichaam doet? Sterkte!!!!
Ja nog steeds alle symptomen. Ze hopen dat het vanzelf gaat komen. Dinsdag moeten we weer terug naar het ziekenhuis. Vandaag medicatie gekregen vanwege mijn emoties. Anders is de arts bang dat ik het niet ga trekken.
Jipje wat ontzettend verdrietig en wat moet je veel meemaken meid! Hele dikke knuffel en veel sterkte!
Helaas... vanmorgen menstruatie doorgebroken! Vanmiddag na de lunch werd ik me opeens misselijk. Iemand ooit gehad? Ik nooit tijdens menstruatie.
Girlie wat vervelend... was zo hard voor je aan het duimen. Dikke knuffel. Ik voel me altijd beroerd bij mijn menstruatie.