Ik ben altijd nog een week misselijk na het stoppen van utrogestan. Zo irritant!, want vaak doe ik dan toch nog maar een test een week na mijn menstruatie, voor het geval dat ...
Bedankt voor jullie steun! De buikpijn Door de endometriose was de afgelopen dagen heftig, dus vermoedde al dat het mis zou gaan. Alleen normaal gaat dat meer gelijk op. Misselijk nog nooit gehad. Gebruik geen medicijnen. Alleen pregnyl gehad. Mocht t aanhouden kan ik altijd testje doen, maar alle hoop is gevlogen!
Hè balen girlie. Mijn menstruatie was ook zeer heftig de laatste keer. Dus maar aleve er in. Pffff. Knuffel! Ik hoopte zo dat je met een positieve test een nieuwe jaar in zou gaan!
Girlie wat balen weer! Had zo gehoopt na wat je zei van de klachten dat het goed was! Maar is best vroeg toch dat je ongesteld ben geworden?
Thx dames! We hadden ook gehoopt feestelijk het nieuwe jaar in te gaan. Zat op dag 9 na tp van blastocyst. Helaas red ik het niet met alleen aleve. Slik nog paracetamol ernaast. Tot ik wist dat ik endometriose heb, kwelde ik mezelf iedere maand met pijn. Ben niet zo van de pillen en je denkt dat het er bij hoort. Maar sinds ik het weet ga ik geen dagen in pijn leven. Alleen wacht ik nu wel steeds tot ik bloedverlies heb, dan weet ik dat er geen ukkie in me groeit. D u s nu toch nog 2 dagen flinke pijn gehad.
Girlie, herken het heel erg, en na mijn icsi poging was de ongesteldheid ook erg heftig.. toch wel zo'n ander halve week pff.. ben gelukkig geopereerd in augustus en dit was de eerste keer weer sinds toen, dus het viel mee in verhouding tot toen! Maar zeker geen pretje nee en moest alsnog aardig wat slikken, alleen hielp het nu ook wel! We worden nog eens extra gestraft als t niet gelukt is toch proberen positief te blijven, dat helpt ons het best denk ik. Veel succes! Liefs
Ik had je berichtje gemist. Ontzettend k#t voor jullie. Helpt de medicatie, sterkte meis! @girlie, klote dat het niet goed is gegaan. Rustig aan meis! En jezelf niet onnodig kwellen.
Ik hoop voor iedereen een vruchtbaar 2017 en veel gezonde baby's! Dat onze dromen uit mogen komen! @ mezelf - ik schrik ff van umc utrecht bericht. Er staat dat ze in week 5 weer alles gaan hervatten. Maar ik heb mijn cryo tp in week 3/4. Dus zit nu een beetje in de stress of ik hem wel krijg deze maand. Ik wil eigenlijk niet nog een maand wachten. En ivm de endometriose moet ik zo min mogelijk menstrueren. Morgen gelijk rijnstate maar even bellen.
Ik wil iedereen een goed en mooi 2017 toewensen! Patricia jij doet ivf toch? Als ik het goed begreep beginnen ze met icsi weer in week 5. Bij icsi is het mis gegaan, niet bij ivf. Voor mij klonk het dus alsof alleen de icsi behandelingen nu niet door gaan en de rest wel. Dat is tenminste wat ik begreep. Dus hopelijk voor jou geen nadelige gevolgen. Ik heb net nog even op hun site gekeken maar daar staat het helemaal niet duidelijk. Hopelijk kan het rijnstate je gerust stellen.
Ik wens jullie ook allemaal een liefdevol en gezond 2017! Vanacht heeft de miskraam plaatsgevonden. Heftige weeën gehad... gelukkig nu over. Vrijdag weer naar het ziekenhuis om te kijken of alles weg is.
@ jipje - bah wat een tijdstip @ girlie - ga inderdaad morgen bellen. Pfff ik heb vandaag weer pijn bij mijn rechter eierstok al de hele dag. Officieel zou ik vandaag moeten menstrueren. Maar ik verwacht het ergens 4 - 6 januari.
Vandaag gebeld met rijnstate. Geen cryo terugplaatsingen en nieuwe behandelingen tot nader order. Het mag niet van de inspectie van de gezondheidszorg. Mijn menstruatie valt net ongelukkig. Een week later menstrueren gaf misschien nog een klein kansje dat het in februari wel kan. Mits er in februari wel cryo terugplaatsingen plaats vinden. Ze gaat wel overleggen of ik niet aan de pil moet oid ivm de endometriose. Ik ben erg boos en verdrietig. Je bent zo afhankelijk van anderen in dit proces. Al zoveel moeten wachten en ik word er niet jonger op. En misschien ontdooit hij helemaal niet goed. Ik laat mijn afspraak van UZ Gent wel staan. Ik moet alleen nog ff goed informeren wat de kosten zijn en hoe het declareren in zijn werk gaat. Daar is veel onduidelijkheid over.
Wat balen Patricia! Dat stond niet in het nieuwsbericht. Maarja die snappen ook zeer weinig van zo'n traject. Veel sterkte!
Jipje wat naar dat het is misgegaan! Hopelijk herstel je lichamelijk vlot en goed, neem je tijd voor het mentale deel... Knuffel... Girlie wat kl*te :x Patricia balen dat je bent getroffen door de misser van je zkh! Balenbalen... Je kunt niet 'ff' over naar een zkh waar UMC mee samenwerkt? Gelukkig heb je Gent al besproken! Verder nog alle goeds voor 2017 meiden! Dat we geluk en liefde mogen krijgen én geven... Ik heb vrijdagochtend mijn 1e echo van deze cryoronde IVF 2.1. Ik zit dan op cd10. Hopelijk groeit er iets en heb ik in de loop van komende week een positieve ovulatietest. Ik ben qua emoties erg afgevlakt merk ik. Voel me mentaal niet echt geweldig, heeft ook met mijn naderende verjaardag te maken. En weer diverse zwangerschapsmeldingen om ons heen. Ik wacht rustig af hoe het met mijn cyclus gaat lopen en ben weinig op zp... Sorry dat ik jullie daardoor niet zoveel steun... Maar zet 'm op hoor!
@ mlady - nee ergens anders de tp kan helaas niet. Dikke knuffel voor jou. En hopelijk over 1,5 week één van je eskimootjes warm in de buik bij mama!
Pff wat een ellende aicirtap! Ik ben ook aan de pil tussen de rondes in, je kan dan zo door in een kunstmatige cyclus. Ik denk dat het sowieso verstandig is dat je in Gent (en dusseldorf ook toch?) Een afspraak heb staan! Maar hoop natuurlijk dat de tp voldoende is Mlady, snap die emotie rollercoaster maar al te goed! Ik heb ook steeds ups en downs maar probeer altijd wel positief te blijven anders denk ik dat ik depressief word! Succes met alles en 2017 wordt sowieso jouw jaar
Bij mij willen ze het liefst wel natuurlijk doen. Dus op een bepaald moment stoppen, menstrueren en weer verder. Mijn lijf voelt alleen als of het wil menstrueren. Zou rondom de 5de zijn. Ben afgelopen maandag begonnen dus ben benieuwd. Of ik heb een opgeblazen buik van de osteopathie behandeling van gisteren. Hihi Is een hormonale cyclus. Dus na de pil progynova ofzo iets beter? In Rijnstate zijn ze nogal van het natuurlijke. Grmbl, yukh, argh
Ik krijg alleen de pil voordat ik met de hormonen ga beginnen voorafgaand aan een punctie. Bij een cryo tp gaat alles in mijn natuurlijke cyclus.