Meekletsers IVF/ICSI gestart 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35jr, ivf/icsi 2 (1 cryo), 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis danielle1974 (nov): 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg Girlie12: 32jr, ivf 1 (geen cryo's meer), 1e kindje, mmc ike (feb): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84 (dec): 31 jr, ivf 3.0, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud MLady: 37jr, op naar IVF 3, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) Olli: 36jr, icsi 2, 1e kindje, slaz/vumc tess27 (dec): 30jr, icsi 6, 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu Medicatie - Afspraken en nod's (op datum) 6-3 Ike bloedtest 7-3 Aicirtap officiële testdatum 17-3 MLady 8.45u hysteroscopie Zwanger-o-meter IVF/ICSI 2016 ♡ (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) Februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ Maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡, ike ☆ April: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡, Vlindertje87 ♡ Juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ Augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ December: Ike ☆, Moess♡, Labmuisje78 ♡, Tesssss ♡, Jipje84 ☆ 2017 ♡ Januari: 123Laura ♡, Goldfishie ♡ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
Heb je vandaag de bloedtest nog laten doen Patricia? Thx fishie voor de update van jou en Laura Wat blijft het toch prachtig dat je zwanger bent na zoveel tijd samen hier optrekken ❤ Volgens mij ben ik alleen nu wel de laatste van dat groepje van toen... Maar voorlopig geef ik nog niet op Volgende week vrijdag heb ik de hysteroscopie. Een dikke week daarna word ik ws. ongesteld en gaan we ws. beginnen met ivf3. Half april krijgen we de uitslag van de 7 buisjes bloed die ze anderhalve week geleden bij me afnamen. Dat moet 6 weken op kweek! Ik voel me wat gelaten onder alles. Een beetje numb, emotieloos. Ik laat het maar weer een beetje gebeuren, herkennen jullie dat? Ik begrijp mijn gevoel niet zo goed. Ik voel me echt wel heel anders dan in 2015 bij de IUI's. Toen had ik zoveel energie en goede moed! Nu is daar weinig meer van over... Straks lekker naar de kapper en daarna shoppen voor nwe kleren! #ikdoemijnbest Zit er nu nog iemand van dit topic hier in een behandel- of cryomaand? Ik duim graag mee!!
Meekletsers IVF/ICSI gestart 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35jr, ivf/icsi 2 (1 cryo), 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis danielle1974 (nov): 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg Girlie12: 32jr, ivf 1 (geen cryo's meer), 1e kindje, mmc ike (feb): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84 (dec): 31 jr, ivf 3.0, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud MLady: 37jr, op naar IVF 3, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) Olli: 36jr, icsi 2, 1e kindje, slaz/vumc tess27 (dec): 30jr, icsi 6, 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu Medicatie - Afspraken en nod's (op datum) 7-3 Aicirtap officiële testdatum 17-3 MLady 8.45u hysteroscopie 30-03 ike zwangerschapsecho 8.2 wkn Zwanger-o-meter IVF/ICSI 2016 ♡ (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) Februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ Maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡, ike ☆ April: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡, Vlindertje87 ♡ Juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ Augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ December: Ike ☆, Moess♡, Labmuisje78 ♡, Tesssss ♡, Jipje84 ☆ 2017 ♡ Januari: 123Laura ♡, Goldfishie ♡ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
Ik heb 30mrt de echo. Hcg met bloedprikken was super! Nog nooit zo hoog geweest. Mlady blijf voor jou duimen. Patricia succes met bloedprikken.
Hcg is lager dan 0,6 dus definitief niet zwanger Ik ga 17 maart naar de gynaecoloog. Hopelijk ook extra onderzoeken en bij ivf 3 andere medicatie. Verder kan ik pas in juli/augustus weer met ivf beginnen. Met name door het umc gedoe. Dus ik sta weer ff in de pauze stand. Mlady moet jij niet wachten tot alle uitslagen binnen zijn? Ben benieuwd hoe jij de hysteroscopie ervaart. Ik krijg er misschien ook 1. Ik snap je gevoel. Zelfs negatieve testen doen mij niks meer. En iedereen zegt van je moet hoop houden en positief blijven, etc. Maar dat is erg moeilijk.
Wat fijn Ike... Balen Patricia. Dikke knuffel. Ook frustrerend dat je nu zolang moet wachten. Misschien rare vraag en is hij al eerder gesteld maar kun je niet in een ander ziekenhuis terecht? Ik herken ook het gevoel wat betreft testen. Op een gegeven moment wordt je onverschillig...
Als alleenstaande helaas niet. Ik moet dan eerst weer door de hele intake procedure en op een wachtlijst. En ik heb liever geen Deense of Duitse donor. Daarvoor is geen wachtlijst.
(Sorry schiet afentoe even tussendoor, lees zo nu en dan mee hihi) Mlady, ik herken dat gevoel heel goed, heel vlak en alles maar ondergaan.. doet toch veel met je he die mmm! Maar houd vol hoor meid! Patricia, balen meis, hopelijk komende keer meer succes! Vind t heel knap allemaal van je, zeker omdat je dit zonder partner doet! Echt respect hoor xxx
Ik dacht ik zeg even niets... Wij zijn stiekem begonnen met IVF nummer 4 met het korte protocol. Normaal gesproken weten altijd meer mensen van ons traject. Nu weten maar 4 mensen dat we ermee bezig zijn. Dit voelt voor ons heel erg fijn. Gisteren hebben we punctie gehad. Ze hoopten op 8 follikels. Uiteindelijk 8 eitjes! Ze waren erg tevreden. Morgen krijgen we een belletje en zaterdag de terugplaatsing!
Meekletsers IVF/ICSI gestart 2016 Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35jr, na de zomer ivfe3, 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis danielle1974 (nov): 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg Girlie12: 32jr, ivf 1 (geen cryo's meer), 1e kindje, mmc ike (feb): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84 (dec): 31 jr, ivf 4, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud MLady: 37jr, op naar IVF 3, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis) Olli: 36jr, icsi 2, 1e kindje, slaz/vumc tess27 (dec): 30jr, icsi 6, 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu Afspraken en nod's (op datum) 11-3 Jipje84 hopelijk verse tp 17-3 MLady 8.45u hysteroscopie 17-3 Aicirtap evaluatiegesprek met gyn tbv IVF3 30-03 ike zwangerschapsecho 8.2 wkn Zwanger-o-meter IVF/ICSI 2016 ♡ (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten) Februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ Maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡, ike ☆ April: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡, Vlindertje87 ♡ Juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡ Augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆ December: Ike ☆, Moess♡, Labmuisje78 ♡, Tesssss ♡, Jipje84 ☆ 2017 ♡ Januari: 123Laura ♡, Goldfishie ♡ Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)
Ike wat geweldig dat de bloeduitslag zo duidelijk was! Yes, dat is hoe we het graag zien hier! Jipje spannend weer, maar tot nu toe doe je het geweldig! Duimen draaien voor zaterdag. @all: ik heb de lijst bijgewerkt, als er iets niet klopt, pas je um dan zelf weer aan? Verd*mm* wat een f*ckzooi, dikke knuffel meid :x Goed dat je meteen een afspraak hebt gemaakt om te evalueren. Goeie vraag (over bloeduitslag afwachten). Waarom heb ik die zelf nog niet concreet geformuleerd Ik had er al wel aan gedacht... Nu dus meteen een e-mail over gestuurd. Even afwachten. Thx
Thx Patricia ik heb heel snel reactie gehad van ze. Ze hebben gecheckt of de uitslag er al is en op 1 na is alles binnen. Dus ik krijg de uitslag daarvan volgende week woensdag te horen (dan heb ik vrij, wel zo prettig). Dat is nog voor de hysteroscopie. Dus als het nodig is, kan die verzet worden. Toch wel spannend hoor, al kan ik me niet voorstellen dat ze iets vinden Hier onder de lijst van waar ze m'n bloed op onderzocht hebben