Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    O ja bij het lange protocol zit er dan geen ongi meer tussen, had ik kunnen weten ;):D

Scratching moet een maand voor de beoogde innesteling, begreep ik.

2. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Ivf poging 4 is mislukt... net ongesteld geworden.

3. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wat vervelend Jipje. Sterkte.

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat ongelofelijk balen en oneerlijk Jipje!!! *vloekteenpotje*

Hoe gaat het met je? Hoe nu verder? Heel dikke knuffel!

5. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Super verdrietig, boos...
    Had een goed voorgevoel. Had veel last van mijn borsten en dat had ik bij mijn eerste en laatste zwangerschap ook. Net Gent gemaild voor een afspraak. Evaluatie in Nijmegen kan niet eerder dan 18 mei....

6. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Sterkte jipje! Ik hoop zo dat het voor jullie allemaal dit jaar ook zo mag zijn 💋

7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #1027 MLady, 24 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2017
    Bleh.... Hopelijk kun je dit weekend een beetje bijtanken. 🌼

Ik was vandaag in het zkh voor echo 1. Alles was goed, vanavond 225eh Gonal-f per dag spuiten. Vanaf morgen die hoeveelheid gelijk verdelen over een spuit in de ochtend en avond.

Dinsdag terugkomen. Als de punctie weer op cd13 valt, net als bij ivf1 en 2, dan is de punctie op maandag 3 april.

@Patricia hoe gaat het met jou?

8. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Meekletsers IVF/ICSI gestart 2016
    Pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger

Aicirtap: 35jr, na de zomer ivf3, 1e kindje, Rijnstate Ziekenhuis
    Danielle1974 (nov): 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg
    Girlie12: 32jr, ivf 1 (geen cryo's meer), 1e kindje, mmc
    Ike (feb): 30 jr, icsi 2, 1e kindje, st. Elisabeth tilburg
    Jipje84 (dec): 31 jr, op naar ivf 5, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud Nijmegen
    MLady: 37jr, IVF 3, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diaconessenhuis)
    Olli: 36jr, icsi 2, 1e kindje, slaz/vumc

Afspraken en nod's (op datum)
    28-3 MLady echo 2 (cd7) van IVF 3.0
    30-3 ike zwangerschapsecho 8.2 wkn
    ? Jipje84 intake Gent
    18-5 Jipje84 evaluatie tbv ivf5 in Nijmegen

Zwanger-o-meter IVF/ICSI
    2016 ♡

(doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord,☆ voor wie we nooit vergeten)
    Februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡
    Maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡, ike ☆
    April: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡, Vlindertje87 ♡
    Juli: anke1988 ♡, Help85 ♡, Nurrie ♡, Regina1983 ♡
    Augustus: Wen1977 ♡, Wes1♡, Girlie12☆
    December: Ike ☆, Moess♡, Labmuisje78 ♡, Tesssss ♡, Jipje84 ☆

2017 ♡
    Januari
    : 123Laura ♡, Goldfishie ♡

Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan!
    Om je eigen info erin te zetten:
    - Check of je echt de laatste versie van de lijst hebt
    - Druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af).
    - Haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten).
    - Vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft)

9. Moess

Moess Niet meer actief

Ik moest de scratching tijdens pil of deca. Dan kom ik uit op idd een week of 5-6 voor innesteling.

Ah jipje wat jammer zeg. Lastig om steeds weer die teleurstelling te verwerken

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik heb op 20 april die hysteroscopie. Maar mijn ivf pas waarschijnlijk begin juli. Tenzij er een versnelling is. Hmz.
    Maar ik heb ook geen zin om het uit te stellen. Ik wil ook wel duidelijkheid. De gyn zei dat ze nu voor mei/juni ivf aan het plannen waren. En hij wil mij pas op de lijst zetten op 20 april.
    Ik ga volgende week bloedprikken. Ik was deze week snipverkouden en leek mij geen goed plan.

Verder neemt mijn nieuw werk veel tijd en energie in beslag. Ik moet echt nog nieuw ritme en balans vinden na zo lang thuis gezeten te hebben.
    Mijn lijf is het er ook niet zo mee eens. Zie de verkoudheid en kan momenteel slecht lopen door pijn bij billen/heupen/bekken. Eigenlijk was het not done dat ik nog diclofenac zou gebruiken, maar het ging gisteren echt niet meer. Naproxen doet daar niks tegen. En tja met de hysteroscopie mag ik ook naproxen gebruiken.
    Ben momenteel ook weinig tot niet bezig met zwanger worden. Misschien ook wel even goed. Want ik heb nu niet de verwachting dat het ooit gaat lukken. En dat het nu enkel is de 5 ivf pogingen uit zitten :-/ Moet het potje positiviteit / hoop / vertrouwen weer even zien te vinden ;)

@ jipje - wat ontzettend piep! knuffel!
    @ mlady - fijn zo'n goede startecho! hoge eenheden gonal-f zeg! waarom geen menopur?

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Misschien is afstand wel even goed voor jou hoor, even echt weer leven, zegmaar. Je kunt toch ook niet anders nu... Wat rot dat je pijn hebt. Gelukkig heb je de goeie pijnstillers voor handen.

Volgens mij hoort die dosering bij het korte protocol. Ze leggen immers niet mijn hele cyclus plat, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Met menopur heb ik geen ervaring.

Hoe dan ook reageer ik er goed op, dus don't change a winning team! 😉

Wil je je afspraken niet in de lijst zetten?

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    20 april is nog onder voorbehoud, moet nog vrij zien te krijgen. En tot nu lukt dat niet. Ik heb nog 1 collega via de mail gevraagd en die zie ik maandag. Anders de afspraak verzetten.

13. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Wachten duurt lang he Patricia?

Mlady: morgen weer echo? Spannend!

Hier vandaag bericht gehad van Gent. Kunnen pas 12 juli terecht voor een intake... Had eigenlijk gehoopt in de zomermaanden de laatste poging te doen. Patricia jij ging toch ook voor een second opinion naar Gent?

14. Moess

Moess Niet meer actief

@jipje: jeetje wat een wachtlijst..! Veel mensen wijken natuurlijk uit naar Gent. Ik weet niet of dit een bewuste keuze is, maar miss is Düsseldorf ook een optie?

15. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Op cd 3 zag ze er rechts 6 en links 5, maar het waren er mogelijk meer zei ze.

Vandaag op cd 7 blijken er maar 3 links en 1 rechts te zijn gegroeid, die zijn gemiddeld al 15mm groot... De rest heeft nog niet op de gonal gereageerd...

Dosis gonal omhoog naar 150 per keer (2x daags) en Orgalutran erbij om eisprong te remmen.

Donderdag al terugkomen... Deze keer gaat heel anders dan de vorige keren.... Als we dan ook maar minstens 4 mooie emmy's hebben volgende week!

Duimhoopduim......

16. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    We stonden sinds augustus op de wachtlijst van Duseldorf. Is voor ons ook veel dichterbij. Maar daar ging zoveel mis in de communicatie dat we er minder vertrouwen in hebben.

17. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Balen Mlady...

18. Moess

Moess Niet meer actief

Oeh hopelijk wat mooie cellen mlady. Ik had er de laatste keer maar 5, en maar 3 embryo's maar wel alledrie goed genoeg..

Jipje: en Geertgen? Of wil je het NL protocol gewoon niet meer?
    Denk dat je daar dan ongeveer uit de buurt komt? Ligt ook bij Nijmegen in de buurt

19. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
    Wij kiezen, ondanks fijne ervaringen in het Radboud toch voor Gent voor onze laatst poging. In het Radboud gaan ze niet verder onderzoeken waarom het niet lukt. Hopelijk krijgen we in Gent wel meer antwoorden. Tevens zijn we bezig met het streekziekenhuis hier om misschien nog een paar IUI pogingen te doen mocht dit mogelijk zijn. We hebben nl niet het gevoel op de natuurlijke wijze zwanger te worden. 14 april kunnen we terecht. Ik ben benieuwd... (je zou jaarlijks recht hebben op 6x IUI)

20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    O interesant Jipje! Ben benieuwd wat hier de uitkomst van gaat zijn, zelfs als je voor IVF in Gent gaat!

Waar woon je (ongeveer) als ik vragen mag? Hoelang is het voor jullie rijden naar Gent?

Deel Deze Pagina