Fijn dat het je iets meer rust geeft. Het zijn maar gemiddelde hé. Ik vond de ontwikkeling op de echo wel heel groot. In 8 dagen tijd van een soort maden naar een soort garnaaltje (hoofdje, hartje)....
@goldfish eergisteren decapeptyl vergeten, maar vanochtend mail gehad van ziekenhuis dat het een keer vergeten niet erg is. Verder nu wachten tot 11-10 voor de uitgangsecho. Hoe is het met jou?
Laura: was 1x vergeten niet erg? Dat is fijn zeg! Over anderhalve week de echo al, dat schiet op! Ik zit momenteel nog in een pauze na de kijkoperatie. Als het rood komt, dan kan ik bellen voor de start van de cryo ronde. Ik zit vandaag op cd7, dus duurt nog wel even.
Oh en dan duurt wachten zo lang! Ik moet ook eerst nog ongesteld worden en als ik de 10de nog niet ongesteld ben eerst een test doen. Maar mijn cyclus varieert van 28 tot 34 en morgen is dat 28 en voel nog niets...
Hoi, Ik ben er weer. Bijna begint poging2! Ik verwacht (begin) volgende week mijn menstruatie en dan start ik met de pil. 4Dgn voor het eind van de strip (eind oktober) moet ik met decapeptyl beginnen. Half november verwachten wij de punctie. Groetjes Ike
@ ike - welkom terug. Alvast veel succes! Dan lopen we ongeveer gelijk op. Mijn punctie staat nu gepland op 16 november
Goldfishie vandaag de vierde dag van mijn injecties merional en morgen komt ook de cetriotide erbij. Woensdag een echo en als alles goed is vrijdag de operatie spannend allemaal weer. Op het moment last van hoofdpijn dat is eigenlijk het enigste. Ike en aicirtap spannend nog even! Fijn Laura dat een keer vergeten niet erg is en dat je verder kan gaan met het traject. De zwanger dames succes met hun zwangerschap geniet er lekker van 😀 Goldfishie ik hoop dat je snel weer mag beginnen.
Succes voor degene die bijna mogen beginnen! Spannend!! @wen en wes, fijn hè die echo's! Echt bewijs dat die kleine er ook echt zit! Wij hadden ook dat de kleine een keer 2 en een keer 4 dagen kleiner werd gemeten. Was geloof ik bij de 3 eerste echo's. Daarna wordt hij wat groter en makkelijker te meten en toen was hij op de dag nauwkeurig! Ik vond dat in het begin soms echt wel eng, maar had me niet druk hoeven maken.. Geniet van deze mooie tijd <3
@ Josykate. Thanks. Zo gaat het dus wel bij meerdere dat ze wat achterlopen. Ga proberen idd er van te genieten! Best lastig soms, wellicht dat het beter lukt vanaf de 2e echo. Deze staat 17 oktober gepland. Hoe is het nu met jou? Schiet echt hard op zeg, november alweer uitgerekend. Wellicht al bijna met verlof? @ alle andere die bijna gaan beginnen. Good luck! Hopelijk komt er weer veel positief nieuws aan!!!
Succes aan alle die bijna starten, hopen dat de lijst verder roze mag worden! @Josykate; jij schiet idd al op! Alles al beetje binnen? Ik vind jongensnamen toch zo lastig, gelukkig hebben we nog paar maanden de tijd om erover na te denken. Maar mocht je nog tips hebben voor namen sites ofzo hou ik me aanbevolen.
@ help - ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby. Kies uit meer dan 24.000 namen. vind ik een leuke site. En als je op een naam klikt krijg je eventueel nog suggesties. Ik vind jongensnamen makkelijker dan meisjesnamen. Hihi.
@patricia bedankt voor de link voor ons nog wel een beetje vroeg, maar wel intressant want een meiden naam hebben wij al bijna 2 jaar maar over een jongens naam worden wij het niet overeens. @josykate, gaat echt snel. Bijna onvoorstelbaar dat de eerste meiden al bijna gaan bevallen. Hoe voel jij je? @Wes, jij moet nog wel even wachten voordat je weer even kan spieken. Blijf jij in het ziekenhuis of mag je ook naar een vk? Wij mogen aankomende vrijdag alweer even spieken. En dan de 17de weer een afspraak bij de VK.
Hey wen, ja 17 oktober pas de 1e. We zijn nu ontslagen uit t ziekenhuis en heb me dus al aangemeld bij een verloskundige hier in de buurt. Krijg jij met 10 of 12 weken dan nog een x een echo? Want volgende week is dan bijna 9. Hoe voel je je verder? Ik ben aardig misselijk. Gelukkig niet overgeven, maar t eten smaakt me ook echt niet.
Afgelopen zaterdag begonnen met gonal-f. Vandaag aangemeld en aanstaande zaterdag staat de eerste echo gepland. Tot op heden nog geen bijwerkingen en hoop dat dit zo blijft.
Wij hebben nu 2 datums bij de VK staan, vrijdag 7-10 en maandag 17-10. Bij een goede echo gaan we het weekend het ook onze ouders vertellen... jullie het al iemand verteld? Misselijkheid wisselt per dag, smaakt komt meestal rond 14uur terug. Bij inspanning (=werken, en dan heb ik nog zittend werk ook nog) last van brandend gevoel op het schaambot en lage pijn in de rug, verder blijf ik moe en sinds een paar nachten mega pijnlijke borsten. Verder klaag ik niet