Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Gefeliciteerd ollie! En prachtig dat knipperende lichtje.
    Patricia ik had ook 2x2 utrogestan
    Jipje heel veel sterkte en hoop daf je wat ontspanning kan vinden tijdens de vakantie.
    Moes heerlijk verlof!!! Zeker met die warme weer

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb vandaag de 20 wekenecho gehad.
    Alles helemaal goed met ons meisje!
    Qua lengte en gewicht ligt ze wat boven het gemiddelde maar wel binnen de normaalwaarde.
    De moederkoek ligt wat lager dan gebruikelijk, met 32 weken krijg ik nog een echo om daar even goed naar te kijken zodat ze weten of dat problemen op kan leveren met de bevalling. Er wordt dan meteen ook een groeiecho gemaakt.
    Ik blijf onder behandeling van de gynaecoloog en zal dan ook in het ziekenhuis bevallen. Gelukkig.

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ ike - fijn dat je meisje goed gekeurd is!

Hier gisteren de eerste spuit menopur in. Ik ben dus weer echt bezig. Maar ik heb dat gevoel niet echt. Onbewust vind ik het wel spannend weer. Dat merk ik aan mijn lijf.
    De menopur heeft rot spuitjes! Het trekt vacuum of zoiets. Naaldje is wel fijn. Even kijken of de spuitjes van mijn werk er op passen.

4. Olli

Olli Lid

1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Sterkte @Jipje84 wat een moeilijke tijd. Hopelijk kun je in de vakantie een beetje uitrusten en opladen.

@ike wat fijn dat alles goed gaat. En prettig dat ze je goed in de gaten houden.

@aicirtap spannend weer! Ik ga vast voor je duimen.

@REST hoe is het met jullie?

Met mij gaat het goed. Ik heb geen klachten en vindt het dan ook nog steeds heel onwerkelijk. Heel onzeker ook, of het allemaal wel goed gaat. Vandaag 8 weken.
    Volgende week weer een echo, de weken gaan zo langzaam ...

5. Moess

Moess Niet meer actief

@aicirtap dat logt niet aan de spuitjes bij menopur maar aan de ampullen. Die zuigen vacuum. Je moet het even onder de knie krijgen en dan is het heel simpel ;)
    Je gaat weer een spannende tijd tegemoet..! Succes!

@ike wat heerlijk zeg een goede echo. Er valt dan een hoop van je af he, zo ervaarde ik het.

Hier alles oke, 34 weken deze week en vanavond een groeiecho. Nog even geduld hier dus..

6. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Hoe gaat het patricia?

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gisteren follikelmeting 1 gehad na 10 dagen menopur (150 eh). Resultaat 5 kleintjes tussen de 5 en 10mm. En 4 grotere tussen de 10 en 15mm. Beetje teleurgesteld. Maar ik voel ook weinig dus was er bang voor.

Ik moet nu dubbele dosering hormonen 300eh spuiten. En maandag weer een echo. Ze hopen dat die kleintjes ook mee gaan doen en ik zelf ook. Anders is de oogst erg mager.

Was er al bang voor. Las overal dat mensen een veel hogere dosering spuiten. Nog even het weekend in spanning afwachten. Ik verwacht de punctie eigenlijk pas vrijdag. Maar ik wacht maandag af.

Misschien nog een rare vraag. Kunnen die grote follikels extra hard gaan groeien door de dubbele dosering?

8. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Wat ik heb gelezen is dat het heel verschillend per persoon is. Grote kunnen wel te groot worden en niet meer meedoen. Bij mij was toen ook zoiets te zien en toen werden het er 10 terwijl ze er zes zagen, dus volgens mij blijft het een beetje giswerk.

Sterkte nog even met spuiten, hopelijk komt er een mooi nachtbrakertje van!

9. Moess

Moess Niet meer actief

Ik heb ook altijd 150 eh gespoten en dat kwam langzaam op gang altijd. Na 8 dagen pas 1 follikel. Ze hebben mij altijd uitgelegd als ik meer ging spuiten de grote vooral groot worden.. maar dat zal miss per persoon verschillen. Hier was het streven tussen de 6 en 12 geloof ik. Succes maandag!

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Net echo gehad. Er zitten 10 follikels! Ze zijn allemaal van goede grootte. Dus woensdag oogstdag :D Spannend!

theeleut55 en ike vinden dit leuk.
  11. Moess

Moess Niet meer actief

Mooizo! Ook een heel mooi aantal! Nuhopen op bevruchtingen! Krijg je 2 verse emmys terug?

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik voor 2 deze keer. Weet dat het pittig is een tweeling in je eentje. Maar 1 kind is ook pittig. En ik zie ook wat praktische voordelen in. Ben benieuwd :rolleyes:

13. Moess

Moess Niet meer actief

Oeh spannend.. de kans op een eenling is alsnog veel groter hoor als je zwanger bent! Ik zou me er ook niet al te sruk om maken. Ik heb er toen ook rekening mee gehouden maar ging er vanuit dat het er eerder 1 zou zijn, wat dus ook het geval is.

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nee. Niet alles valt te plannen en voor alles is een oplossing.

Straks om 21 uur otrivelle spuiten. Ik neem aan 1 pen van 250mcg.
    Lekker verwarrend dat ze er 2 meegeven. :rolleyes:

15. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    Partrica spannend! Succes woensdag en duimen voor eindelijk 2 mooie streepjes!!!!

16. Olli

Olli Lid

1 mrt 2015
    97
    69
    18
    Spannend @aicirtap ! Heel veel succes! Ik duim voor je!

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Bedankt :)

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Punctie is goed gegaan. Er zijn 7 eicellen gevonden. Ik had gehoopt op ietsjes meer. :( Ik ben benieuwd hoeveel embryo's er ontstaan. Nog even spannend tot zaterdag :)

19. Moess

Moess Niet meer actief

Fijn dat het goed gegaan is! 7 is een mooie opbrengst toch?

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja wel. Maar in verhouding tot de vorige keren. En dat er afgelopen maandag 10 follikels zat. Nu ja als er nu maar een paar mooie embryo's komen :)

Deel Deze Pagina