Dames.. hoe gaat het met jullie? Hier vandaag week geleden dat onze emmy teruggeplaatst werd.. erg spannend allemaal. Voel weer vanalles, maakt je zelf weer lekker gek. En maar steeds denken, ga niet zoeken op Google, rustig blijven Haha. Heb al paar dagen zeurend gevoel in m'n onderbuik. Komt en gaat beetje. Sinds gisteren ook wat misselijk na het eten. Hopelijk positieve dingen! In ieder geval nog niks van de verkeerde kleur gezien bij het toiletbezoek en daar wordt de frequentie ook van verhoogd.. Trouwens er zitten 3 eskimo's in de vriezer.
Dank je!! Duim mee! Nu weer allemaal steken in m'n onderbuik van die trekkende krampen. Voelt anders dan ongi pijn. Vanmorgen voelde ik ineens vanalles lopen. Ik naar de wc. Dacht dit was t dan.. allemaal wit! Gelukkig! Pff!
Ik ben ook wel nieuwsgierig Ik ben ook weer in de race. Donderdag avond gestart met progynova. Donderdag 7 september de echo. Ben er nog (steeds) weinig mee bezig.
Ik mag 15 september voor een terugplaatsing. Donderdag was baarmoederslijmvlies 7 mm. Spannend! Hopelijk ontdooit er in ieder geval 1 goed. Maar hoop allebei.
Ze belden pas om 10.45. Stond net af te rekenen bij de albert heijn Ik moest om 14.10 voor terugplaatsing. De embryloog begon over 1 embryo. Dus ik zei is de andere niet goed ontdooit? Blijkt dat Rijnstate niet heeft doorgegeven dat ik er 2 wil laten terug plaatsen. Ze gaan er een MIP melding van maken en ze gaan het uitzoeken. En rijnstate krijgt nog een mail van mij. Grrrr. Wel goed gesprek gehad met de gynaecoloog van umc. Wat uitleg gekregen mbt studies van 1 of 2 terugplaatsen, en tweelingen die voortkomen uit ivf. Dit eskimootje was na ontdooien 2 cellen kwijt geraakt. En gisteren dus 6 cellig. Maar nu dus een morula. Klein knap ding! Wat een rollercoaster aan emoties vandaag. Pffff. Eerst shakend de appie uit. Hihi. En dan de fout die gemaakt. Ik moet aan de ene kant blij zijn met dit mooie eskimootje Maar je stelt je toch in op 2 en je calculeert een tweeling in. Als er 1 niet goed was ontdooit, so be it. Maar nu heb je er nog 1 in de vriezer. Wat als deze niet blijft plakken en de ander blijft ook niet plakken of ontdooit niet. Dan zit ivf 4 er dit jaar niet meer in. Een jaar lang extra kosten voor noppes. Wat een blije gebeurtenis had moeten zijn heeft een schaduwrandje gekregen. Even het allemaal verwerken. En heel hard duimen dat deze blijft plakken
Wat een rollercoaster inderdaad. Hopelijk is dit kleine knappe eskimootje een blijvertje en is de fout meant to be!
Zo Patrica dat is idd ff heftig, goed nieuws met een goeie ontdooiing maar wel heel raar hoe dat gegaan is zeg!!! Hopen dat deze raak is en dat je die 2de niet nodig heb nu, maar dat die voor later is
Ik durf nog niet te testen. Ik zit vandaag op dpo 11/12. Ben bang dat weer niet gelukt. Ik ben wel ontzettend moe. Maar ik weet niet of dat van hormonen komt. Ik heb deze week ook 4 dagdelen training gehad op werk. En verder plas ik mij suf. In de loop van de middag een vol gevoel en licht misselijk. Maar dat is misschien ook van de spanningen. Soms last van onderrug en gevoelige tepels. Dus weet niet ... Morgen nog een dag weg/werken en dan een paar dagen vrij. Voor nu heb ik maandag 25 september als testdag in mijn hoofd.
Asjemenou Ik kreeg gisteren wat buikpijn. En mijn onderrug deed zeer. En ik werd af en toe niet lekker. En mijn borsten begonnen zeer te doen. Maar dan denk je medicijnen of het zit tussen mijn oren. Ik zit op dpo 13/14.