Gefeliciteerd @aicirtap en @josykate Ik kreeg geen meldingen meer. Fijn om te lezen dat jij nu zwanger bent Patricia!
Ja gisteren op de echo een kloppend hartje gezien. Zo ontzettend bijzonder!!! Ik ben in meer topic actief dus vergeet hier soms te posten
Alles is goed gegaan, was een snelle bevalling. Er waren wat op start problemen met borstvoeding, doordat ze met 38 weken is geboren was ze daar nog net wat te zwak voor. Maar nu gaat het super. Ze snapt het helemaal.
Gefeliciteerd ike, geniet van je wondertje. In mijn verlof heb ik urenlang dankbaar naar eva zitten kijken terwijl ze op me sliep. Heerlijk heb nu al zin in een tweede als dat ons ooit gegund is!
Ja wel goed, alleen erg moe. En de laatste dagen vaak lichte hoofdpijn. Gisteren de magische 12 weken grens gehaald. Volgende week uitslag nipt en nog een extra check bij de gynaecoloog omdat er een myoom buiten mijn baarmoeder zit. Hoe is het met jou?
Vervelend dat je een vleesboom hebt. Brengt dat risico's met zich mee? Die vermoeidheid ken ik wel. Ben 9 mnd lang moe geweest. Het gaat goed met mij. Soms slechte nachten door darmkrampjes, dat is zo sneu. Verder gaat het heel goed. Ik geniet volop van ons meisje.
De vk wil er niet veel over kwijt. Zij vertelde alleen dat de baarmoeder mogelijkerwijs niet goed kan samentrekken tijdens de bevalling. Lees op internet ook andere dingen zoals te vroeg bevallen. Dus volgende week de gynaecoloog even goed uithoren. Hopelijk blijf ik niet 9 maanden moe. Er komt weinig uit handen. Huis is een zooitje haha. Fijn dat bij jullie goed gaat. Lekker genieten!
Het was goed. Myoom zit niet in de weg. Het moet met de 20 weken echo nog wel een keer opgemeten worden. Verder heb ik een erg beweeglijk kindje in mijn buik haha. En het hartje gehoord. Maagje en blaasje waren gevuld. En lijfje compleet en hoofdje ook goed van vorm. Nu nog door de 20 weken keuring. Verder nog wat vragen kunnen stellen. Vanwege mijn medicatie moet ik wel in ziekenhuis bevallen. Maar mag met eigen verloskundige. 15 december weer controle bij de verloskundige. De nipt was overigens ook goed
Geen idee waarom, maar ineens krijg ik een melding van dit forum en heb ik jullie teruggevonden. Blij mee! Want ik wil ook heel graag vertellen dat ik zwanger ben!! Wel een heel bizar onwerkelijk verhaal hoor! Mijn handtekening geeft al wat weg, maar als je meer wilt weten lees dan mijn topic van vorige week dinsdag: Vanmiddag uitslag bloedtest ronde 56 ik.word.gek! We hebben volgende week woensdag 13 december de 6-wekenecho. Ben mega onzeker en hoop maar dat het geen nare droom is... @josykate en @ike ook gefeliciteerd!! En @aicirtap wat fijn dat alle uitslagen goed zijn!! Hier wordt geen lijstje meer bijgehouden denk ik?
Mlady, wat een fantastisch nieuws! Dit is zo gegund! Veel sterkte met de verwerking van de mmm en hopelijk kun je over een tijdje echt van genieten van de zwangerschap. Hier wordt het meisje vrijdag alweer 1. Nu langzaam aan nummer 2 denken. Die wens wordt ook steeds sterker. Wel lastig hoever je voor een tweede gaat in de mmm...
@theeleut55 - ik heb nog 1 eskimootje. Mijn donor is niet meer beschikbaar. Ik wil nog wel navragen wat er gebeurd als er wel rietjes vrij/bij komen of ik dan ergens op een lijstje sta. Mocht donor wel beschikbaar zijn en cryo mislukt dan zou ik denk 1 ivf poging doen. Ik wil graag 2 kindjes. Maar nummer 2 mag ook een pleegkindje zijn Eerst deze zwangerschap maar goed volbrengen.