Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @Girlie, succes morgen! Hoe laat hebben jullie de afspraak?

2. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Thx Wen! Om Half 4! Spannend. Hopelijk slaap ik vannacht goed!

3. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    xddd: spuit je alleen gonal of ook nog iets anders erbij? Alvast veel succes zaterdag!

Girlie: heel veel succes vanmiddag!

4. xddd

xddd Actief lid

8 sep 2016
    125
    12
    18
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik spuit nu alleen gonal-f, en start donderdag ook met orgalutran. Maar merk vanochtend wel dat ik erg vermoeid ben en het alle dagelijkse bezigheden moeizaam gaan.

5. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Al even kijken of girlie al wat gepost heeft.... ik hoop dat jullie een goede echo gehad hebben!

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ben aldoor ook aan het spieken. Hopelijk een goede echo met een knipperlichtje!

7. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Ja gaat zo hard nu! Ben gewoon al met verlof!! Zo snel gegaan allemaal! In het begin kroop de tijd voorbij letterlijk, maar op een gegeven moment gaat het zo hard!! Nog even wachten wes op je volgende echo! Maar komt helemaal goed! En anders als je heel onzeker word gewoon bellen en zeggen dat je eerder wilt! Heb ik ook gedaan,stresserig zijn is ook niet goed.. gaat het verder wel goed?help ik vond jongensnamen ook echt moeilijk hoor! Meisjesnamen vonden we Veel makkelijker! Maar we hebben vanaf het begin al dat er regelmatig de naam voorbij kwam die is blijven hangen ☺ je hebt echt nog tijd zat!! Wen met jou ook alles goed?

8. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @girlie, ik spiek steeds of het gisteren goed is gegaan. Ik hoop dat je het te druk hebt met iedereen vertellen dat je gisteren een mooie echo hebt gehad dat je ons vergeten bent!

@josykate, laatste loodjes! Je zult het wel zwaar hebben gehad met dat weer van de afgelopen tijd!
    En ja hoor alles goed hier.

9. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames hier helaas geen goed nieuws maar een folikkel heeft zich ontwikkeld 😔 Enorme grote teleurstelling. De vorige twee had ik beide 13 folikkels heeft iemand daar mischien ervaring mee? Dat de ene keer je er veel hebt en de volgende keer maar een. Succes dames

10. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ach wat een teleurstelling. Helaas geen ervaringen mee. Ik had beide keren niet zo heel veel follikels. Is er iets aan de medicijnen veranderd? Wat heb je gebruikt aan medicijnen? Lagen er minder klaar? Ik neem aan dat je deze poging cancelt. Krijg je dan een uitwijk iui? Wat gaan ze nu doen?

11. Sylliething

7 jul 2014
    31
    0
    0
    Culinair adviseur
    Oosten van het land
    Danielle;
    Wat een teleurstelling idd!
    Ik helaas ook geen ervaring mee. Had er afgelopen keer maar twee. Dat was dan ook mijn eerste ivf stimulatie.
    wat moet je nu doen/ gaan ze nu doen?
    Succes meid!

12. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje wij konden kiezen tussen afbreken of vrijdag de punctie laten doorgaan met een follikel. Wij hebben ervoor gekozen om het af te breken doen we dat niet en zouden we verder gaan ziet de verzekering dat als een verzoek en met een follikel zie ik dat niet zitten en vindt dat dan ook zonde van de poging. De arts zei zelf ook al gelijk breek het maar liever af en probeer het de volgende cyclus opnieuw. Hopelijk lukt het de volgende poging wel ik wens jullie veel succes 😘

13. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ Danielle - en een escape iui is dat een optie?

14. Jipje84

Jipje84 Actief lid

9 apr 2013
    462
    2
    18
    Docent
  15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik ga hem morgen even kijken. Dan ben ik vrij. Ben benieuwd.

16. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @jipje, yep vanavond toevallig teruggekeken. Ik werd er gewoon emotioneel van. Vooral vandaar stukje protocol afdraaien in Nederland. Die Nederlandse arts zat er wel voor joker bij. Procedures wat in België al 6 of 7 jaar standaard was en dan glashard zeggen is te nieuw en niet bewezen...

17. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Wij hebben het ook gekeken. En ondanks ik nu nog steeds niet weet hoever ik wil gaan en hoelang nog, zit ik steeds vaker te denken aan Gent of Dusseldorf. Manlief wilt poging 3 niet meer in NL doen, maar in Gent vanwege de vele succesverhalen.

18. Sylliething

7 jul 2014
    31
    0
    0
    Culinair adviseur
    Oosten van het land
    Dames... even van me af schrijven.
    Wat ben ik boos en teleur gesteld.
    Net te horen gekregen dat ze me in Deventer niet verder willen behandelen?!
    Reden.. ze zien er geen medies heil in omdat ik maar twee eicellen had.
    Ander medicijn zoals bv meno pur (hogere dosis) of anders willen ze niet doen.
    Heb aangehaald dat dan icsi een uitkomst zou kunnen zijn.
    Nee doen ze niet, want de kans dat het niet lukt is aanwezig. Ik zeg ja de kans dat het wel lukt is ook aanwezig.
    Nee blijft nee.
    Ik ga zo maar eens even googlen op andere ziekenhuizen die me misschien wel willen helpen met het vervullen van onze droom.
    1 keer een poging ivf is in mijn ogen nog niet alles wat er aan gedaan kan worden.
    Pffff zo boos en verdrietig.
    Maar goed had al geen goed gevoel bij dit ziekenhuis.
    Totaal 4 verschillende gyno's en drie verschillende dames fertaliteits team gehad in 1 ivf behandeling.
    Beetje zeggen dat de complicatie's met een punctie aanwezig zijn en dat dat ook een reden is om het niet te doen.
    Dus als ik meer follikels had gehad hadden die complicatie's niet uit gemaakt.
    Hoe de cijfertjes hoog houden ga ik bijna denken.
    Thnxs...

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Syllything: is dusseldorf voor jou niets dan? Daar kijken ze juist naar vrouwen die weinig follikels/eicellen aanmaken.

20. Sylliething

7 jul 2014
    31
    0
    0
    Culinair adviseur
    Oosten van het land
    Die staat inderdaad op mijn lijstje.
    DD of radboud nijmegen. Weet het niet helemaal.
    Lees veel positieve verhalen over DD, ik ga me er maar eens kn verdiepen :)

Deel Deze Pagina