Start IVF/ICSI 2016 (deel 2)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Wen1977, 20 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ silly - ik vond al raar dat ze de punctie lieten doorgaan met zo weinig. En nu dit. Ook zijn er weinig onderzoeken gedaan. Ik zou idd naar gent of dusseldorf gaan. Je kan je verzekering op aanpassen want 1 jan mag je weer switchen. Succes!

2. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Even een korte reactie: zet radboud ook maar uit je hoofd! Ik had de eerste poging 5 follikels, 3 eitjes waarvan 2 niet rijp en de derde kapot bij het aanprikken. Ondanks een uur excuses wegens de fouten die ze allemaal hadden gemaakt bij de poging. Werd aan het einde nog even meegegeven dat bij deze aantallen bij poging 2 we een bespreek geval zouden zijn voor poging 3!!!

Ik zou mijn pijlen richten op dd of Gent. Ze zijn daar lichtjaren verder dan in NLD. Je mag in Veel grotere hoeveelheden stimuleren en ook nog in een combinatie van medicijnen voor betere resultaten. Ik vind echt dat ze je een echte kans hebben ontnomen door te zeggen dat de punctie gewoon zou doorgaan. Jammer...q

3. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Dames iemand iets gehoord van girlie??? Ik maak me een beetje zorgen omdat we niets meer hebben gehoord nav de 7 weken echo....

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja ik maak mij ook zorgen. Lijkt mij als positief is dat je het hier wel post. Nu kan het ook zijn dat de echo goed is maar iets anders privé. Dat hoop ik maar ... Ik zie wel dat ze ingelogd/online is geweest.

5. Sylliething

7 jul 2014
    31
    0
    0
    Culinair adviseur
    Oosten van het land
    Wen, humm owkee nijmegen dus ook. Gaat lastig worden dan denk ik.
    Heb DD gebeld en mijn gegevens doorngemaild. Rond december kan ik terecht!
    Mijn gevoel ligt ook beter daar dan in NL.
    Dit ook idd voor het meer stimuleren.
    Ja over dat ontnemen zo voel ik dat nu ook. Ben zooo boos.
    Maar goed dat buigen we maar om en met nieuwe moed naar DD.

6. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames.. Sorry voor mijn late reactie.
    Ik heb 2 dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege een vermeende bbz. Hij zat er waarschijnlijk niet meer. Er zat ook niets in de baarmoeder. Mijn Hcg was behoorlijk hoog.
    Het blijft onduidelijk of het een miskraam is geweest of bbz. Ze denken het laatste.
    Bij de echo bleek meteen dat er niets ik de baarmoeder zat. Alle alarmbellen gingen rinkelen, paar uur later lag ik in een ziekenhuisbed. Niet de thuiskomst die we gewenst hadden na vakantie.
    We gingen al niet vol vertrouwen naar de echo door het bloed en weefsel verlies. Maar dit hadden we niet aan zien komen.

7. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Och wat vind ik dit erg voor jullie! Aangezien we niets van je hoorde begon ik al het ergste te vrezen. Zo vreselijk om te lezen dat het ook zo is. Een hele dikke knuffel en ik wens je heel veel sterkte om dit een plekje te kunnen geven. Doe het rustig aan lieverd, het was jullie zo gegund...

8. suikerklontje

suikerklontje Fanatiek lid

23 nov 2015
    1.116
    522
    113
    @girlie12 heel veel sterkte met deze klap. Wat erg dat ook nog moet gebeuren. Knuffel en nogmaals sterkte

9. Daphne92

Daphne92 Lid

4 sep 2016
    17
    0
    0
    Apothekersassistente
    Dordrecht
    Ik ben nu 5 dagen bezig met decapeptyl spuiten en zit vandaag op CD26 en ik heb wat bloedverlies. Normaal heb ik een cyclus van 28-30 dagen. Komt dit jullie bekend voor dat jullie ook bloedverlies hadden rond deze tijd of een kortere cyclus?

10. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    He wat verschrikkelijk Girlie. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan!

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Girlie: heel veel sterkte!

12. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Pfff weet eerlijk gezegd niet meer op welke dag. Maar bloedverlies tijdens de deca is niet erg. Zonder bloedverlies mag je zelfs niet gaan stimuleren. Maar wat staat er op je schema? Wanneer zou je moeten beginnen met stimuleren? Bij twijfel het zh bellen.

13. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O wat enorm rot nieuws. :( Dat is geen leuke thuiskomst. Je had al langer wat twijfels en die werden nu bevestigd :-/. Sterkte!
    Had je nou nog cryo's of niet?

14. Daphne92

Daphne92 Lid

4 sep 2016
    17
    0
    0
    Apothekersassistente
    Dordrecht
    18 oktober pas dus dat is nog wel eventjes. Het was blijkbaar ook maar eenmalig, want ik heb er nu ook geen last meer van. Ik had inderdaad wel begrepen dat er nog een menstruatie zou volgen, dus dan zal dan wel over 3-4 dagen beginnen hopelijk

15. Daphne92

Daphne92 Lid

4 sep 2016
    17
    0
    0
    Apothekersassistente
    Dordrecht
    @girlie12 wat een afschuwelijk bericht! Zo dichtbij en dan plots weer zo ver weg, heel erg veel sterkte!

16. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Girlie ik wil je enorm veel sterkte wensen.

17. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Dames.. Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Dat doet zeker goed!! Woensdag naar m'n eigen gyneacoloog en dan eens bekijken hoe nu verder. Hebben nog 4 cryo's.

18. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Ik lees hier nog af en toe mee, ben zelf zwanger na ICSI in DD. Doe jezelf een plezier en ga naar DD, daar kunnen ze je een behandeling op maat aanbieden. In Nijmegen gebeurt er ook niet veel meer dan het afdraaien van een protocol. Het klinkt alsof je een lage eicel voorraad hebt (of zou kunnen hebben) gezien de 2 eicellen, daarmee zit je in Nederland niet aan het juiste adres. In DD zijn ze bereid om buiten de hokjes te denken. Je kunt daar andere medicatie krijgen en een hogere dosis! Kijk anders eens in het DD topic hier op zwangerschapspagina of leg daar je verhaal eens voor :)

Edit: ik lees nu dat je al een afspraak hebt, goede keuze!

@Girlie: heel veel sterkte :(

19. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girlie ik wil je heel veel sterkte wensen wat een rot nieuws.

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ girlie - fijn dat je nog wat eskimootjes in de vriezer hebt! Dan hoef je niet opnieuw die hele polonaise in. Hopelijk volgende keer wel een plakbeeb!

Deel Deze Pagina