HAHAHA ja ik had gelezen dat het openen van de flesjes bij jouw niet helemaal vlekkeloos is gegaan. Wij kregen een speciaal dingetje mee om de flesjes open te breken. Vanavond om 21.30 uur mag de spuit erin, en dinsdag om 9.30uur de punctie. De terugplaatsing staat nu voor vrijdag om 7uur gepland. Aangezien wij ook nog even moeten rijden hoop ik dat dit een foutje is. Morgen maar even bellen...
@Eef: Ik moet om 08.30 melden en dan direct de morfine en 09.00 beginnen we. Wij horen woensdag of er een bevruchting is en hoe laat we donderdags dag 3 dus mogen komen. Ja leef er ook wel naar toe hoor. Klaar met die volle eitjes buik. Bij ons spreken ze geen tijd af voor terug plaatsing , eerst maar eens afwachten of er wel bevruchting is. Spannend weekje! Wen. Ik zou persoonlijk lekker zelf die pregnyl openen , ik heb er heeeel wat geopend en t gaat altijd goed, was in het begin ook bang en had ook zo'n ampullen breker, werkte voor geen meter hier. Maar kan natuurlijk aan mij liggen. Ik pak gewoon stukje keukenrol of toilet papier en je vinger rond die stip en breken maar. Gaat goed komen ! Succes ook!
Oh en ik moeten morgen direct starten na de punctie met de utro.. Sowieso tot de test datum en mocht er een zwangerschap zijn tot de 10 weken.
Ik begin het wachten nu spannend te vinden. Sinds donderdag wat last van mijn rechtse heup, heel herkenbaar van eisprong en menstruatie, maar dan is het maar 1 dag, nu meerdere dagen. Die heup is ook wat hypermobiel, daar heb ik al een tijd geen last van gehad, vrijdag op eens wel. En sinds 17u veel naar de wc en steeds roze veeg met afvegen. Het is nu een week na tp. Ik geef inderdaad toe aan het slapen. Eva en Tess veel succes morgen! Eva wanneer weet jij of er embryo's zijn zonder dat gen?
Vanmiddag tp gehad van 1 embryo. Van de 25 zijn er 17 emmy's onstaan! Deze gaan nog 1 nacht doorgroeien en dan morgen de vriezer in. Hopen en duimen dat ze goed groeien 24e testen en vanavond starten met de utrogestan.
Wat fijn zoveel embryo's!!! Is dat niet vroeg, de 24e testen? Ik heb 21e bloedtest en dat is dan 15dgn na tp
Wauw lieke wat een hoeveelheid, mooi zeg! @bloemetjes: wat ontzettend klote zeg sterkte. @ike: zou innestelingsbloeding kunnen zijn toch? @tess: succes morgen En wen en Eva ook succes deze week
@Wenn: Succes met het zetten van de pregnyl zo. No worries, het gaat vast goed. Ik ben verpleegkundige en op mijn werk gaat het altijd goed. Was serieus de eerste keer! Zo stom, ! Maar succes in ieder geval! @Tess: Heel veel succes morgen ochtend! Lekker vroeg op, maar wrs ben je al lang wakker, . Ik ben nu al een beetje zenuwachtig! Maar op een goede manier. Utro neem ik dan maar direct mee naar het ziekenhuis. Succes! @Ike: O, nee, dat zou niet goed zijn. Of denk je dat de bloeding niet ernstig is, innesteling? Is wel snel na de tp al last. Hopelijk gaat het over en blijft het plakken! Bij mij kunnen ze pas donderdag gaan testen, als de embryo's 8-cellig zijn. Ik hoor dan vrijdagochtend, als ik sowieso kom voor een tp, of er wel of geen tp gaat plaats vinden. Dus tot het laatste moment in spanning! @Lieke: Wow, dat zijn zoveel embryo's! Wat geweldig! Heb jij even veel kansen! Maar we gaan er van uit dat deze kans blijft plakken! Succes! Is wel snel testen idd. Rekenen ze vanaf je ovulatiemoment?
Wauw wat een hoop!! Ben er jarloers op! Haha maar gun het je uiteraard heel erg. Wij krijgen een bloed test 14 dagen na de terugplaatsing en cryo's 12 dagen. Succes allemaal!!!
Tess, Eva, en Wen : heel veel succes deze week. Lieke: wat fijn dat het doorgegaan is en hopelijk dat de embryo's niet nodig blijkt te zijn Bloemetje: wat erg meid!! Morgen bellen met het ziekenhuis want het is erg vroeg.
@Sara @Tess dankjewel! Zo blij sinds alle vorige pogingen die op nix uit liepen helaas. @Eva ja klopt vanaf ovulatie datum oftewel de punctie datum
@lieke wat is er dit keer anders gedaan dan de andere twee? @eva en tess, succes met de punctie. Laat jullie lekker vertroetelen daarna @anke succes met fm1 Hier zo fm2, ben heel benieuwd hoe het eruit ziet. Het voelt wel ietsje voller maar niet heel vol, we gaan het zo zien.
Afgelopen zaterdag punctie gehad. Tijdens de behandeling was het gevoelig, maar niet pijnlijk. Ik heb wel veel napijn gehad zaterdagmiddag/avond. Inmiddels voel ik me weer beter, afgezien van een beurs gevoel in mijn onderbuik mag ik nergens over klagen! Zaterdagavond meteen gestart met Utrogestan. We hebben gistermiddag gehoord dat er 25 eicellen waren, waarvan er 20 geschikt voor bevruchting. Uiteindelijk zijn daar 16 van overgebleven. Volgens de laborant zag het er goed uit! Morgen hebben we TP en dan schuif ik er naar alle waarschijnlijkheid bij op het wachtbankje..
(Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡) Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 32jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, JBZ Den Bosch Annneliesje: 34 jr, IVF 1.1, 2de kindje, Isala Zwolle Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 1.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis MMC Goldfishie: 33 jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUmc Happy hertje: 33 jr, ICSI 1.2 (5 cryo's), 1e kindje, VU MC Help85: 30 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Lieke86: 30 jr, ICSI 3.1, 2e kindje, ASZ En EMC Rotterdam. MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.2 (3 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Olli (feb): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Sara87: 29jr, ICSI 3.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.)/Gent Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesssss (feb): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Wen1977: 38jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Aicirtap: va 9-02 lucrin Angeline: van cd3 (28/02) t/m cd13 Gonal-f 200 eh, vanaf cd9 (5/3) orgalutran, cd 14 Pregnyl, cd16 punctie Anke1988: triptofem en menopur (225 eenheden) Annneliesje: van 10-02 t/m 4-3 pil; va 28-02 Lucrin 0.2 ml; ws va cd7 (9-3) gonal-f 187.5 eh Bloemetjes123: va 14-1 pil, va 10-2 decapectyl, va 20-2 Puregon 150 eenheden, op 29-2 Pregnyl (plots overstimulatie en stimuleren afgebroken; 2-3 punctie 12 eitjes, 7 mooi bevrucht) Eva90: 25-01 t/m 20-02 pil; 17-02 decapeptyl; 29-02 75IE Gonal-f. Girlie12: va 18-1 3x lucrin ivm endometriose Goldfishie: start 4-3 t/m 25-3 pil; start 29-3 cd1 decapeptyl; start 31-3 cd3 150eh Gonal-f Ike: va 11-1 pil; va 9-2 Decapeptyl; va 17-2 gonal-f; 1-3 eenmalig ovitrelle; punctie 3-3: 9 eitjes; 7 bevrucht, alle 7 embryo, 6-3 tp van de mooiste, utrogestan Lieke86 : +/- 23-2 Menstruatie en cd3 starten met Orgalutran en Menopur 225eh Tess27: Decapeptyl va 17-2 ; va 01-03 Gonal-f 150eh Theeleut55: vanaf dag 4 Gonal f 150eh, vanaf dag 6 cetrotide Wen1977: va 19-2 Decapeptyl; va 3-3 gonal-f 175eh Afspraken en NOD's (op datum) Anke1988: 14-3 fm 1 Theeleut55: 14-3 fm 2 Eva90: 14-03 punctie Wen1977:15-03 punctie Bloemetjes123: 20-3 officiële testdatum (tp 5-3, risico overstimulatie) Ike: 21-3 bloedtest zkh (6-3 tp) Biientjeee: 22-3 10-wekenecho Goldfishie: 24-3 ophalen en uitleg medicatie Girlie12: 6-4 MRI Girlie12: 13-4 gyn Goldfishie: 6-4 fm1 Goldfishie: 8-4 fm2 Goldfishie: 11-4 fm3 Goldfishie: 12-4 punctie (datum kan nog veranderen) Goldfishie: 15-4 tp (datum kan nog veranderen) Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).