Woensdag begon ik te bloeden, dit duurde tot gistermiddag. Donderdagavond getest, clear blue digital met weekaanduiding: zwanger 1-2 weken. Gisterochtend deze test gedaan.
Ik klink denk ik nog behoorlijk nuchter. Ik ben zeker wel blij. Maar vind het ook eng/spannend ivm het bloeden. Maandag na het bloedprikken weten we het zeker.
Ik wil effe op je reageren Ike!! Proficiat!! Bloeden zegt niet altijd wat. Is niet per definitie slecht.
@Tess: Vervelend van je buik! Ik herken het gevoel wel. Het voelde vandaag ook echt strak na het avondeten bij mij. Misschien toch die gekke utrogestan. Hoewel jij daar natuurlijk eerder nog geen last van hebt gehad. @Lieke: Wat een goed nieuws! Drie cryo's is echt top! Wanneer een tp? @Ike: Een voorzichtige gefeliciteerd? Wanneer is de officiele testdatum? Hier vandaag diverse buikpijnen gehad. Eerst in mijn baarmoeder, heel heftige kramp, alsof de ongi er aan komt. Een tijdje zelfs zo heftig dat ik bijna flauw viel. Ga maandag even bellen. En later ook de krampen die Tess ook heeft. Maak me eerlijk gezegd een beetje zorgen. Al die buikpijn kan niet goed zijn. Kennen jullie het van de utrogestan/terugplaatsing?
Ik duim voor je Ike dat je binnenkort een nog duidelijker test in handen hebt! Ook ik heb krampen in mijn buik.. vanmorgen 2 x een felle steek ter hoogte van 't schaambeen. Verder nog wat ongemakjes waarvan ik het idee heb dat het de utrogestan is. Zeer gevoelige borsten, rommelende darmen en moe.. moe dus!! Inmiddels op dag 4 na tp.. ik wacht geduldig af. Succes allemaal!
Dat ziet er hoopvol uit ike, nog even wachten inderdaad toe maandag, zo spannend. Hier veel krampen en moe ook.
@ ike - ik hoop dat die verder mooi gaat oplopen! @ lieke - fijn 3 eskimootjes in de diepvries! @ dames met utro - wat ik al eerder typte ik heb van de utro standaard de eerste 3-4 dagen enorme buikpijn, dus ik gok een bijwerking maar een keer extra bellen is nooit verkeerd
@Angeline: Vervelend dat je die klachten hebt en zo moe bent. Hopelijk gaat het snel beter! De innesteling komt er voor jou al bijna aan! @theeleut: Nog steeds ook die krampen in je buik? Zijn het een beetje ongi krampen? @patricia: Laten we hopen dat het bij ons ook over gaat! Ik heb net even research gedaan. Zocht de hele tijd op utrogestan, maar die wordt doorgaans natuurlijk oraal ingenomen. Dus toen ik op Farmacotherapeutischkompas (betrouwbare website voor meds van de overheid) zocht op progesteron vaginaal zag ik dat uterusspasmen (baarmoederkrampen) bij 1-10% voor komt, alsmede andere buikklachten trouwens. Dat dat is het waarschijnlijk. Nu hopen dat het allemaal een beetje gaat settelen down under. Ben iig al gerustgesteld dat het wel een officiële bijwerking is. Kon er eerder niets over vinden. Ongi krampen zijn dus een normale bijwerking.
Wauw Ike, dat ziet er veelbelovend uit, voorzichtige gefeliciteerd alvast! @eva: dat hoor ik onwijs vaak als bijwerking van die bolletjes hoor. Komt vast helemaal goed meis
Allemaal super bedankt. Limburger ook heel erg bedankt! Maandag bloedprikken op hcg. Ik heb geen thuis-test-datum gekregen. Maar morgen is de tp 14dgn geleden, donderdag was de punctie 14dgn geleden. Morgen weer testen clear blue digital (zonder weekaanduiding)
@Lieke, wauw mooi nieuws!! @Ike , spannend, nu mooi oplopen!! Knallen met je hcg. Ik weet dat het bij mij niet van de utro komt, nog nooit iets van gemerkt . Ga maandag bellen. Net is ook rond of meer boven de naval.
Voorzichtig gefeliciteerd! Fijn hoor, hopelijk niet nodig maar altijd een fijne gedachte lijkt me. Bij ons praten ze in A, B en C kwaliteit. A heeft de meeste kans op een zwangerschap, B iets minder en C nog iets minder maar het kan bij alle 3. Mooie score hoor! Succes maandag, en snap wel wat je bedoelt qua zin in. Je kijkt er toch al lang naar uit en nu is het eindelijk zo ver!
Ik vond dit wel een mooi artikel over embryo kwaliteit: https://www.arcfertility.com/understanding-embryo-grading/ Waarin de belangrijkste tekst misschien is: We have published data showing that the number of cells in the day 3 embryo is a better indicator of potential than the grade of the embryo. Therefore, an 8 cell Grade 3 embryo would have better potential than a 4 cell grade 2 embryo on day 3. @eva, ik heb ook ongi achtlingen krampen ja. De ene keer erger dan de andere keer @ike, al opnieuw getest. Hopelijk loopt hij op!
@Help: Thx voor je geruststelling! Ik ga morgen gewoon even bellen. Maar ben wel geruster nu ik het ook als officiële bijwerking zag staan. Hoe is het met jou? @Ike: Hoe was je test vandaag? Laat hem idd maar lekker oplopen! Hopelijk vandaag weer iets sterker dan gisteren! Is die test met weekindicator trouwens fijn? Ik wil hem wel gebruiken als het zo ver mag komen tot 1 april. Maar heb ook heel goedkope dipstick testjes. Misschien dat ik die eerst doe voordat ik die hele dure neem. @Tess: Hoe is het met jouw buikpijn? Hopelijk al iets beter! @theeleut: Goed artikel, thx! Die van mij was 10-cellig op dag 3, maar 8-cellig op dag 4 omdat ze er 2 cellen van af hebben genomen. Hopelijk telt het dan ook dat hij in potentie lekker sterk is. Hoe gaat het met jouw ongi-krampen? Die van mij blijven komen, idd ene keer erger dan de andere en tussendoor helemaal weg. Hopelijk stopt het gauw! Ga morgen iig even bellen voor de zekerheid.
Dit is de teststrip uit de clear blue digital, van vanmorgen. De cluer blue met weekindicator is fijn want je hoeft niet te turen, in 1x duidelijkheid. Dat was de enige test die ik toen in huis had. De gewone clear blue digital van vandaag vind ik ook heel fijn, hij zegt het in woorden maar ook teststrip met streepjes. Kan je mooi zien hoe blauw het is. Ik ben nu wel blij!!!
@Ike: Wauw, geen voorzichtige gefeliciteerd! Een echte gefeliciteerd! Geniet ervan, meis! Zo fijn voor je!
Wat duidelijk Ike, nu echt gefeliciteerd!!! @Eva: hier alles goed hoor. Weinig nieuws te melden vrijdag weer starten met decapeptyl. Nu nog aan de pil
Gefeliciteerd Ike.. Wij ook 10e tp idd.. Wij 30ste bloedprikken maar ik weet het dan al wel hoor.. Ze willen een hcg van 150 zien en ik had vorige keer 136 , te weinig dus. 4 dagen later 1146