Bijna zo ver dus Goldfishie!!! Ike, succes met je test! Aicirtap, wachten duurt ook zo lang.. Maar hou hoop , dat hebben wij nog steeds na 5 icsi's , miskramen en 10 terug plaatsing. Blijven geloven . Succes Nurrie!! Eef, heb niet gebeld, gister en vandaag ging t goed. Ben benieuwd wat ze zeggen als je belt.. Gek die krampen, ken ik niet. Wel een zeur gevoel, maar bij mijn zwangerschap bleef het altijd elke dag zeuren, ik vond het prettig die bevestiging. Vandaag dag 9 na pregnyl en streepje is bijna weg. Dan weet ik waar ik aan toe ben als test junkie komend weekend. Haha..
@Goldfishie: Time flies, ook jij mag nu bijna echt beginnen! Succes! @theeleut: Idd, hopelijk lukt het gewoon, ! Waarom niet! Stay positive! Hoewel ik ook wel aan het piekeren ben, hoor... Hoe gaat het met de krampen en vermoeidheid? @nurrie: Welkom op het topic! Succes! @patricia: Echt een off-day klinkt het. Kan het me ook wel voorstellen, het is zo'n spannend traject. En lijkt me ook extra lastig als je alleenstaand bent. Maar wel dapper dat je er voor gaat. Niet twijfelen en gewoon lekker je katten knuffelen. Doe ik hier ook, . Wachten is vervelend, kijk of je fijne me-time met ontspanning kan regelen. Lekker serie op de bank, beetje sporten, iets leuks kopen voor jezelf. Wees lief voor jezelf! @Tess: Fijn dat het beter gaat! Voel je al iets van een innesteling? Ik vandaag een zeurderig gevoel. Ben benieuwd! Geen bloedverlies. Vanaf 13.00 uur mag ik bellen. Fijn dat het streepje bijna weg is. Dan weet je zeker of een test wel of niet echt positief is. Spannend, nog wachten!
Vanmorgen bloed geprikt, het was super druk. Dus kreeg de zenuwen of ik wel op tijd geprikt zou worden, het moest voor 11 uur en ik was er om 10.15, uiteindelijk liep ik om 10.45 weer naar buiten. Nu nog 50 minuten wachten voordat we kunnen bellen. Ik heb nu wel vertrouwen, het moeders voor moeders formulier staat ingevuld klaar om straks te verzenden, zo ook de aanmelding voor de verloskundige praktijk. Hopelijk kan het straks inderdaad allemaal verzonden worden. En heb ik straks een datum voor de eerste echo, bij mijn eigen gynaecoloog (behandelend arts van ons ICSI trajec)
Net zkh gebeld, tja het is nog niet hartstikke goed, hcg was 49 ze willen 80 zien. Ze kunnen nu nog niet zeggen of het bloeden vroege miskraam was of dat het een zwangerschap is die langzamer op gang komt. Volgende week dinsdag opnieuw bloedprikken.
@Ike: Balen, meis. Kan me voorstellen dat je op iets meer zekerheid had gehoopt. Wanneer hoor je meer? Moet je later nog een keer prikken? HCG kan wel heel snel stijgen! Hier net het ziekenhuis gebeld. Ze kennen de klachen die ik omschrijf niet, maar er gaan ook geen alarmbellen rinkelen. Dus de onzekerheid blijft. Ze dachten gelukkig niet dat het een innesteling kon voorkomen, omdat de embryo stevig in het baarmoederslijmvlies is geplaatst.
@Ike: wat balen meis dat je niet de bevestiging hebt gehad die je zocht. Ik duim voor je dat je gewoon een slow starter bent. Als het goed is verdubbeld het met de dag, dus hopelijk haal je het snel in.
Ik snap je wel, het is ook behoorlijk heftig. En je mis soms toch die persoon om tegen aan te klagen of samen om te rouwen om een mislukte poging. (niet lullig bedoelt, maar kan het even niet anders verwoorden...) Heb je als alleengaande ook "gewoon" recht op 3 pogingen? Want dan weet je nog niet zo snel of het definitief wel of niet is (positief bedoelt)
Tjemig nog een dikke week spanning! Onvoorstelbaar het zag er zo netjes uit. Hopelijk een langzame zwangerschap.
Jammer dat ze je in het ziekenhuis niet gerust kunnen stellen Eva. Ik had als bijwerkingen inderdaad ook krampen en steken laag in buik op de hoogte van mijn schaambot (vooral als ik wat langer had gestaan of gelopen). Ik had ook ontzettend last van gevoelige borsten (ik keek zaterdag in een spiegel en had gewoon harde tepels) en dat heb ik echt noooit (borstverkleining gehad en ze zijn sindsdien eigenlijk gevoelloos). En ik heb maar 2 dagen utro gebruikt (dinsdag en woensdag). Van de HCG was ik al vrij snel misselijk en dat heeft van zondag tot en met vrijdag aangehouden. De hele dag door bij vlagen zo misselijk gevoel bah... Stiekem wel blij dat ik dit nu allemaal al gevoelt heb, hopelijk maak ik mijn de volgende poging dan niet gek...
(Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡) Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, JBZ Den Bosch Annneliesje: 34 jr, IVF 1.1, 2de kindje, Isala Zwolle Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 1.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis MMC Goldfishie: 33 jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUmc Happy hertje: 33 jr, ICSI 1.2 (5 cryo's), 1e kindje, VU MC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Lieke86: 30 jr, ICSI 3.1, 2e kindje, ASZ En EMC Rotterdam. MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.2 (3 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Olli (feb): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Sara87: 29jr, ICSI 3.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.)/Gent Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesss(feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55: 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Aicirtap: va 9-2 tot 11-5 lucrin Angeline: van cd3 (28/02) t/m cd13 Gonal-f 200 eh, vanaf cd9 (5/3) orgalutran, cd 14 Pregnyl, cd16 punctie Anke1988: triptofem en menopur (225 eenheden) Annneliesje: va 28 feb Lucrin 0.2 ml; va 9 mrt gonal-f 187.5 eh; 19-03 pregnyl Bloemetjes123: va 14-1 pil, va 10-2 decapectyl, va 20-2 Puregon 150 eenheden, op 29-2 Pregnyl (plots overstimulatie en stimuleren afgebroken; 2-3 punctie 12 eitjes, 7 mooi bevrucht) Girlie12: va 18-1 3x lucrin ivm endometriose Goldfishie: start 4-3 t/m 25-3 pil; start 29-3 cd1 decapeptyl; start 31-3 cd3 150eh Gonal-f Help85: 14-3 tot en met 1-4 pil, start 25-3 decapeptyl, start 8-4 gonal-F 100 eh Ike: va 11-1 pil; va 9-2 Decapeptyl; va 17-2 gonal-f; 1-3 eenmalig ovitrelle; punctie 3-3: 9 eitjes; 7 bevrucht, alle 7 embryo, 6-3 tp van de mooiste, utrogestan Lieke86 : +/- 23-2 Menstruatie en cd3 starten met Orgalutran en Menopur 225eh Sara87: va 12-2015 tot 03-2016 Lucrin; va 11-03 Decapeptyl; va 18-03 225eh Menopur Tess27: Decapeptyl va 17-2 ; va 01-03 Gonal-f 150eh Theeleut55: vanaf dag 4 Gonal f 150eh, vanaf dag 6 cetrotide Wen1977: poging 1: 19-2 Decapeptyl; va 3-3 gonal-f 175eh Afspraken en NOD's (op datum) Bloemetjes123: 20-3 officiële testdatum (tp 5-3, risico overstimulatie) Ike: 21-3 bloedtest zkh (6-3 tp) Anneliesje: 21-3 punctie Biientjeee: 22-3 10-wekenecho Sara 87: 23-03 fm1. Goldfishie: 24-3 ophalen en uitleg medicatie Lieke86 24-3 Testdag Angeline: 29-3 Testdag Tess27: 30-3 bloed prikken (test dag) Sara 87: 30-03 punctie ??? Theeleut: 31-3 bloed prikken (test dag) Eva90: 01-04 NOD Girlie12: 6-4 MRI Help85: 8-4 echo Girlie12: 13-4 gyn Goldfishie: 6-4 fm1 Goldfishie: 8-4 fm2 Goldfishie: 11-4 fm3 Goldfishie: 12-4 punctie (datum kan nog veranderen) Goldfishie: 15-4 tp (datum kan nog veranderen) Aicirtap: 18-4 belafspraak - ivf behandelschema maken Wen1977: 22-04 / evaluatie poging 1 / nieuw behandelschema poging 2 Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
@wen - ja ik heb ook gewoon recht op 3 pogingen. Zat ook te denken na 3 pogingen ben je volgens mij ook zo 1,5 jaar verder als niet meer is pfff. Even niet aan denken @ike - he jammer dat het zo laag is hopelijk gewoon een sloom embryo, die nog eerst even het buikhuis aan het verbouwen is
Hallo dames, even een ego-post (ik reageer hierna even op iedereen). Vanochtend de punctie gehad en het viel me echt mee. Alleen het aanprikken van de laatste follikel was enorm pijnlijk. Gelukkig was het de laatste Ze hebben 5 eicellen gevonden. Konden nog niets zeggen over de kwaliteit. Vanmiddag worden de eicellen bij het zaad van mijn man gedaan (of andersom haha) en dan is het maar afwachten. Ondanks dat mijn man koorts heeft gehad, was het zaad nog goed (totaal 3 ml, 100 mlj per ml). Ik heb maar een kaarsje aangestoken voor wat geluk en hoop dat het helpt. Voel me momenteel enorm onrustig en een beetje down. Het zal wel zijn dat alles eruit komt of zo
Spannend Anneliesje, hoop dat je mooie embryo's krijg! @Wen; ik heb even helemaal gemist dat jouw poging mislukt is. Las wel dat je niet goed reageerde op de bolletjes, maar dacht dat je nog in de wacht weken zat... klote joh hoeveel cryo's heb jij nu nog? En hoe lang moet je nu weer wachten?
@eva: graag gedaan. Ik snap je onzekerheid, maar mijn zusje had er echt heel veel last van (ze werd er ook heel onzeker van). @tess27: ik weet nog niet of ik me kan inhouden om te wachten tot over 2,5 week met testen. Gevoelsmatig test ik liever om te kijken of de pregnyl eruit is en dan hopelijk een oplopend streepje, maar aan de andere kant... ach ik zie het wel eerst maar eens zien of er een bevruchting plaats zal vinden. Fijn dat het streepje bijna weg is Hoeveel pipelle heb je gespoten? @theeleut: die wachtweken lijken me echt lastig. Nu ben ik sowieso al niet een persoon die goed is in afwachten. Ik snap die zelfbescherming heel goed, maar die hoop die sijpelt er toch vaak doorheen @help: hopelijk is het op 8 apr rustig genoeg om te gaan stimuleren @wen: ik zie je onderschrift nog eens voorbij komen. Het lijkt me zo enorm heftig om mee te maken. Al het prikken voor niets Ik geloof stiekem niet dat je je de volgende poging niet gek maakt, maar ik hoop het wel voor je @goldfishie: fijn dat het einde van de pil eindelijk in zicht is. Op naar vrijdag. @nurrie: welkom, spannend je eerste poging @aicirtap (hoe ben je eigenlijk aan die bijzondere forumnaam gekomen?) Geef je maar even over aan die offday. Het is ook nog best wel een tijdje wachten, maar het zal wel voorbij vliegen. Echt die hele mmm bestaat voornamelijk uit wachten, wachten, wachten en wachten...(stikirritant). @ike: ach balen zeg die bloeduitslag. Ik hoop dat je gewoon een slome/trage ontwikkelende embryo hebt. Wat erg dat je nu nog langer in spanning zit @Biientjee: morgen een echo: spannend hoor. Heb je er zin in/zie je er tegenop?
Geloof mij Wen.. Je word elke poging gek. Elke terug plaatsing maak je jezelf wijs dat je niks gaat voelen en elke keer ga je weer twijfelen Ik ben ervaren inmiddels. Haha.. Gelukkig heb je nog pogingen.. Wij betalen deze (voor de 2e keer zelf). Wat een geld! Maar goed, houd ons niet tegen!!! Goed nieuws Anneliesje! Op naar mooie bevruchtingen. Ik blijf ook een zeur gevoel houden ineens in de eierstokken en baarmoeder. Duim duim duim.
(Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡) Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, JBZ Den Bosch Annneliesje: 34 jr, IVF 1.1, 2de kindje, Isala Zwolle Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 1.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis MMC Goldfishie: 33 jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUmc Happy hertje: 33 jr, ICSI 1.2 (5 cryo's), 1e kindje, VU MC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Lieke86: 30 jr, ICSI 3.1, 2e kindje, ASZ En EMC Rotterdam. MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.2 (3 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Olli (feb): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Sara87: 29jr, ICSI 3.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.)/Gent Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesss(feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55: 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Aicirtap: va 9-2 tot 11-5 lucrin Angeline: van cd3 (28/02) t/m cd13 Gonal-f 200 eh, vanaf cd9 (5/3) orgalutran, cd 14 Pregnyl, cd16 punctie Anke1988: triptofem en menopur (225 eenheden) Annneliesje: va 28 feb Lucrin 0.2 ml; va 9 mrt gonal-f 187.5 eh; 19-03 pregnyl; 21-03 punctie: 5 eitjes Bloemetjes123: va 14-1 pil, va 10-2 decapectyl, va 20-2 Puregon 150 eenheden, op 29-2 Pregnyl (plots overstimulatie en stimuleren afgebroken; 2-3 punctie 12 eitjes, 7 mooi bevrucht) Girlie12: va 18-1 3x lucrin ivm endometriose Goldfishie: start 4-3 t/m 25-3 pil; start 29-3 cd1 decapeptyl; start 31-3 cd3 150eh Gonal-f Help85: 14-3 tot en met 1-4 pil, start 25-3 decapeptyl, start 8-4 gonal-F 100 eh Ike: va 11-1 pil; va 9-2 Decapeptyl; va 17-2 gonal-f; 1-3 eenmalig ovitrelle; punctie 3-3: 9 eitjes; 7 bevrucht, alle 7 embryo, 6-3 tp van de mooiste, utrogestan Lieke86 : +/- 23-2 Menstruatie en cd3 starten met Orgalutran en Menopur 225eh Sara87: va 12-2015 tot 03-2016 Lucrin; va 11-03 Decapeptyl; va 18-03 225eh Menopur Tess27: Decapeptyl va 17-2 ; va 01-03 Gonal-f 150eh Theeleut55: vanaf dag 4 Gonal f 150eh, vanaf dag 6 cetrotide Wen1977: poging 1: 19-2 Decapeptyl; va 3-3 gonal-f 175eh Afspraken en NOD's (op datum) Bloemetjes123: 20-3 officiële testdatum (tp 5-3, risico overstimulatie) Ike: 21-3 bloedtest zkh (6-3 tp) Biientjeee: 22-3 10-wekenecho Annneliesje: 22-03 bellen of er eitjes bevrucht zijn Sara 87: 23-03 fm1. Goldfishie: 24-3 ophalen en uitleg medicatie Lieke86 24-3 Testdag Annneliesje: 24-03 hopelijk terugplaatsing Angeline: 29-3 Testdag Tess27: 30-3 bloed prikken (test dag) Sara 87: 30-03 punctie ??? Theeleut: 31-3 bloed prikken (test dag) Eva90: 01-04 NOD Girlie12: 6-4 MRI Help85: 8-4 echo Girlie12: 13-4 gyn Goldfishie: 6-4 fm1 Goldfishie: 8-4 fm2 Goldfishie: 11-4 fm3 Goldfishie: 12-4 punctie (datum kan nog veranderen) Goldfishie: 15-4 tp (datum kan nog veranderen) Aicirtap: 18-4 belafspraak - ivf behandelschema maken Wen1977: 22-04 / evaluatie poging 1 / nieuw behandelschema poging 2 Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Anneliesje. Ik maak mezelf helemaal gek. Ik weet gewoon dat ik bij de verse de meeste kansen maak en de cryo's amper. Ik ken ook echt dames die juist andersom dat hebben maar dan met de cryo's die hun kans zijn. Ik heb 5000 pregnyl gehad. Vorige week zaterdag. Gemiddeld 10 dagen. Dus de ene wat langer dan de ander. Maar ik weet inmiddels wel wanneer ik zelf een streepje mag verwachten en ik wil zoooo graag niet testen maar heb gewoon lak aan mijn hoofd en doe het toch 😂