Natuurlijk wil m'n lichaam weer te veel van het goede... In totaal 9 eitjes tussen de 13 en 15 mm 11 tussen de 11 en 13 mm en 19 kleintjes! Dus in totaal 39 eicellen. Helaas nog niet groot genoeg om ze eruit te halen vrijdag weer terug, er mogen er niet veel meer groter worden dan wordt het gevaarlijk. Maar zoals het er nu voor staat goeie oogst!
@Moes: Spannend! Hopelijk mag je snel beginnen! Is je dosering van de gonal-f al bepaald? @Ni: Vervelend, die klachten. Zou het kunnen zijn dat het beginnende zwangerschapskwaaltjes zijn? Of durf je daar nog niet op te hopen? Succes met je hormonen iig, ! Het is soms voor mensen lastig te begrijpen inderdaad. Als je nog niet met kinderen bezig bent of geen kinderwens hebt. Sommige mensen zeggen ook: 'Dan ga je toch adopteren.'. Maar ze bedoelen het goed, bedenk ik altijd maar. En ik zeg dan ook gewoon eerlijk dat ik daar (nog) niet voor open sta en heel graag een kindje van mijzelf wil, samen met mijn vriend. Daar kan niemand je op afrekenen. Verder haal ik echt meer uit de openheid dan dat het me kost. Net als Moes zegt, je kunt ook zeggen dat je er niet over wilt praten vandaag. Maar dan houd je wel de opties open om er later over te beginnen.
@Cindy: Hopelijk blijven de kleintjes klein en groeit de rest lekker door. Spannend! Is vrijdag de punctie?
@Cindy, hopelijk blijven de kleintjes klein en ga je niet richting een overstimulatie.. Maar neem aan dat ze dat goed in de gaten houden! Dan heb je vrijdag de punctie al of... ? @Eva, daar ligt wel me hoop gevestigd en dan neem ik natuurlijk al die kwaaltjes voor lief! Maar het zou eventueel ook voor een gedeelte veroorzaakt kunnen worden door die gekke bolletjes ustrogan, maar dat maakt het uitstellen van testen niet echt makkelijker haha Ja, je hebt helemaal gelijk.. Misschien ben ik bang om daarin duidelijk te zijn/iemand op zijn tenen te trappen. Ga je advies gewoon opvolgen! Dank
Spannend cindy!! Komt wel heel dichtbij! Hopelijk blijven de kleintjes klein en de rest goed doorgroeien.. Wij hebben vanavond onze icsi intake gesprek! Spannend! Dan Kan ik ook in het lijstje staan
@Josykate; Haha ja dan ben ik heeeeel blij met de kwaaltjes Veel succes vanavond met de intake en hopelijk kunnen jullie snel aan de slag.
Welkom Olli Cindy super spannend voor je, hopelijk gaat alles goed doorgroeien Ik zojuist telefoon gehad van de gyn. Alles is klaar om in gang gezet te worden. Ik ontvang deze week een brief met de tijden voor prikinstructie en afspraak om behandelplan door te nemen. Zou op korte termijn ingepland worden, dus spannend! Komt nu eindelijk in zicht!
Cindy super opbrengst en idd hopelijk blijven de kleine klein en groeien de grotere goed! @ Ni voor jou ook super spannend & hopelijk zijn het idd "goede" kwaaltjes😊 Hoe is de punctie gaan bij jou?
Hey Biientjee, ik had ook heeeel veel kleintjes en 10 grote. Tijdens de punctie zijn er 16 aangeprikt waar 10 eitjes uit zijn gekomen. Ik moet zeggen na alle horrorverhalen te hebben gelezen op internet is het mij onwijs meegevallen. Zie jij er erg tegenop? De rechterkant voelde ik de prikjes, maar moest van de arts steeds kuchen bij 't aanprikken dan is het ook wat minder gevoelig. De linker heb ik wel goed gevoeld, maar was zeker te doen. Ik heb tijdens de punctie een traantje gelaten, maar dat was echt de ontlading van de spanning.
Thanx voor je berichtje lucht op, inderdaad ik zie d'r vreselijk tegen oo maar jou reactie doet me goed ik las inderdaad alleen horor verhalen had er al buikpijn van haha. Wij hebben morgen de 1e fm na 7 dagen dan gonal f te hebben geprikt ben zo benieuwd!
@Biientjee ik weet zo goed hoe je je voelt! Ik lag al wakker van de punctie voor ik überhaupt met gonal-f was begonnen.. Ik zou willen dat ik toen wist wat ik nu weet. Je kan het mocht je nog vragen hebben gewoon stellen! Heel veel succes morgen en hopelijk groeit alles goed..
Bientje: heel veel succes morgen! Help: fijn dat het traject nu in gang is gezet! Nu alleen nog wachten op je brief. Ni1986: fijn dat het meeviel. Ik zie er ook wel tegen op, heb er gelukkig nog geen slapeloze nachten van. Ik ben zo bang dat er te weinig goede eitjes worden gevonden of dat er geen bevruchting kan plaatsvinden. Wanneer hoor je wanneer de tp is? Cindy: spannend zeg met al die follikels. Hopelijk groeien alleen de grote door!
Zo, jullie hebben flink gekletst! @bientjee: ik ben ook bang voor de punctie en heb dit vandaag ook uitgesproken bij de verpleegkundige. Ze zei dat dit niet nodig was. Alle horrorverhalen worden op internet geschreven maar de meevallers lees je niks van. Zei zei dat patienten de hsg gemiddeld pijnlijker vinden dan de punctie. Dat is mooi. Want de hsg deed echt veel pijn, maar toch leef ik nog Ik ben nu iets minder bang. Ook na het verhaal van ni1986. @help: spannend dat jullie ook kunnen beginnen! @cindykuh: goede opbrengst. Hopelijk blijven de kleintjes klein! @eva: ik ga menopur spuiten 150eh Op de echo was alles goed. Cyclus ligt stil. Beide eierstokken mooi rustig en het bms mooi dun. Vandaag dus begonnen met menopur 150eh
Moess: 26 jr, IVF1, 1e kindje Annelies: 34 jr, IVF1, 2de kindje Goldfishie: 33 jr, IVF1, 1e kindje Bloemetjes123: 27jr, icsi 1, 1e kindje Wen1977: 38jr, ICSI 1, 1e kindje Help85: 30 jr, ICSI 1, 1e kindje Eva90: 25 jr, PGD+ICSI 1, 1e kindje Biientjeee: 24jr, IVF 1, 1e kindje Mariah: 23jr, IVF1-cryo1, 1e kindje Olli: 35jr, ICSI 1, 1e kindje Ni1986: 29 jr, IVF 1, 1e kindje Pil Help85: va 12-01 Wes: va 12-01 Eva: va 25-01 Annelies: va 1e dag menstruatie februari Wen1977: pil gaf bijwerkingen; zonder regulatie pil Decapeptyl: Olli: 29-12 Biientjeee: 1-1 Moess: va 06-01 Bloemetjes123: va 10-2 Wen1977: ongeveer 15-02 Eva: va 17-02 Wes: va 21-02 Stimuleren: Biientjeee: 14-1 gonal f 125eh Olli: 14-1 gonal f 150eh Moess: va 20-01 menopur 150eh Afspraken: Help85: 20-1 telefonische afspraak gyn Goldfishie: 04-02 intake gesprek Annnelies: 08-02 gesprek Eva: 12-02 startgesprek Echo: Olli: 21-1 Biientjeee: 21-1 Moess: 27-01, 29-01 Wes: 2-2, 12-02 Eva: 29-02, 07-03, 09-03, 11-03 Punctie/terugplaatsing: Wachtbankje: Mariah: Nod 27-01 Ni1986: Nod 31-01 (tp 15-01)
zooo dat zijn weer veel berichten verder @allen, dank voor jullie welkom @eva, mooie en overzichtelijke lijst heb je gemaakt en dank voor de instructie. Volgende keer doe ik het vast goed... Spannend hoor alle stappen voor iedereen! Succes! Ik ben heel benieuwd wanneer de punctie plaats gaat vinden. Eerst mogen de echo maar afwchten, eigenlijk ben ik gewoon benieuwd naar alle volgende stappen. Ik probeer niet al teveel op te zien tegen de punctie. Ni1986 , dank voor je verhaal, stelt weer wat gerust.
@Moess in vergelijking met de hsg is de punctie een peace of cake! Tenminste dat is mijn ervaring. Ik heb liever nog 5x een punctie dan 1x een hsg .. @Goldfishie Natuurlijk is die kans er altijd en daar was ik ook wel bang voor.. Maar een vrouw naast me had maar 5 follikels om aan te prikken en daar zaten ook echt 5 eitjes in! Ik zit al op de wachtbank. Afgelopen zaterdag de terugplaatsing gehad..
Ik hoop dat ik zo rond de 14 follikels, 10 eitjes, 6 a 7 emvryo's zit hahaha.. als ik dan mag kiezen...