Heb je het kunnen regelen help? Ik heb namelijk ook nog over! En waar heb jij gezien dat je overgebleven medicijnen kunt aanbieden? Dan kan ik er nog iemand mee blij maken
Hee dames, ik heb even niks can me laten weten. Een rustmaand gehad na de eerste mislukte poging. We hebben gelykkig nog 1 cryo. Deze wordt in deze cyclus (gestimuleerd met oestrogenen en utrogestan) teruggeplaatst, waarsch rond dag 20. Ik zit nu op dag 2. Ik heb wel alles gelezen maar ik ga niet overal op reageren Spannend voor de dames op het wachtbankje en gefeliciteerd voor de zwangeren!
@Tess: Geef de moed niet op! Wanneer is je officiële testdatum? Het kan zijn dat je er nog te ver van af zit! @Moes: Welkom terug! Spannend dat jij weer een tp krijgt! Over 18 dagen alweer! Hoe gaat het met je? Hier echt het gevoel dat de ongi er aan komt. Heb het idee dat het er op of er onder zit. Of de ongi komt, of het zijn de eerste symptomen. Spannend!
Opzich gaat het wel goed. Echt een hrle maand niet met zwanger worden beziggeweet, best lekker eigenlijk Spannend eva, op hoeveel dagen na tp zit je nu? Ik werd 12 na tp (of 14 na punctie) ongesteld
@Moes: Lijkt me heerlijk! Even ontspannen! Hopelijk ga je helemaal fris de nieuwe kansen in! Ik zit nu op 12 dagen na punctie en 8 na terugplaatsing. Wat voelde jij toen je ongesteld ging worden?
@eva: ik had wel ongikrampen en pijnlijke borsten maar ik denk dat dit ook deels door de utrogestan kwam. Ik had dit al vanaf dag 4 na tp.
@Moes: Klinkt wel alsof het dan toch plotseling kwam, of niet? Hier gebeurt van alles, hopelijk positief!
Ik wist al dat het niet gelukt was door ten eerste een voorgevoel en ten tweede een negatieve test op dag 11 na tp
Lieke gefeliciteerd! Hier even veel emomomentjes gehad. De eerste IVF was dus emotioneel best zwaar. We hebben vorige week gesprek gehad in nijmegen met onze arts. Zij gaf aan dat we zelf een beslissing moesten maken maar dat het misschien verstandiger was om even eerst weer tot rust te komen en juni af te wachten. In juni gaat mijn zus bevallen en staan we stil bij de geboortedag van onze dochter. Misschien niet heel verkeerd. Heb ook besloten om in april wat vrijwilligerswerk te gaan doen in Afrika en ben inmiddels volledig gestopt met roken. Hier was de arts wel blij mee! Toen we thuis kwamen hebben we het uitvoerig gehad over een vervolg. We hebben zowiezo geen cryos. Daarnaast zijn we erg bang om weer een kindje te verliezen. Daarom hebben we toch besloten om een erfelijkheidsonderzoek te starten. Dan hebben we alles iig uitgesloten. Echter betekent dit wel dat we een half jaar on hold zijn. Dit vind ik wel erg lastig, maar uiteidenlijk is alles voor een goed doel! Hopelijk hebben ze eerder al uitslag, maar ben bang (naar aanleiding van de hoeveelheid afwijkingen bij onze dochter) dat het echt een half jaar gaat duren. Ik blijf gewoon hier mee lezen en hopelijk kan ik jullie af en toe nog voorzien van reacties!
Ik snap dat jullie door een hevige periode heen gaan jipje. Was jullie dochter ook uit een ivf poging gekomen? Heel veel knuffels. Eva zit je al 14 dagen na punctie? Hopelijk blijft het bloed uit. Ik ben nog steeds wel een goed gevoel over jouw kansen! Hier blijven de borsten erg pijnlijk, als dit puur door de utro komt dan is dat echt heel gemeen... Op de fiets voel ik elke hobbel. Herkennen jullie dit een was dit door de utro of door de hcg?
Hier wat bruin verlies , 13/14 na eisprong (punctie) klopt dat wel. Helaas maar wist ik ergens al. Utro houd bij mij niks tegen.. Vroege innesteling is dus mis gegaan.. Helaas. Gelukkig cryo's. Fijne dag allemaal.
Balen Tess27. Nu hopen op een mooie cryo! Theeleut, onze dochter is idd ook via IVF. Dat maakt het ook wel lastig. Komen nu in dezelfde kamer waar het allemaal begonnen is voor haar. Tevens is dit ook hetzelfde ziekenhuis waar ze geboren en overleden is.
@Jipje: Goed om weer van je te horen. Snap dat je even rust neemt van alles en afleiding zoekt. Jullie hebben ook zo veel verdriet mee gemaakt. Prachtig dat je vrijwilligerswerk gaat doen. Kan me ook voorstellen dat je opnieuw bang bent om een kindje te verliezen. Lijkt me zo heftig. Erfelijkheidsonderzoek kan jullie wellicht ofwel kennis ofwel geruststelling bieden. Heel veel sterkte iig! @Tess: Nee! Wat balen! Weet je het zeker? Ik had van de week ook bloedverlies en volgens de vpk was dat heel normaal en kan het juist door de utro komen. Misschien kan ik het nog niet geloven voor je. Hoop zo met je mee! Anders nog een testje doen? Wanneer zou je je ongi verwachten als het niet zou zijn gelukt? @theeleut: Ik zit nu 13 dagen na punctie, 9 na tp. En jij? Wat heb jij voor symptomen? En wanneer mag je testen? Vervelend dat je borsten zo heftig gevoelig zijn! En wat voel je op de fiets, je borsten of je baarmoeder? Ik had dat van de week met mijn baarmoeder. Ging bij hobbels ook echt staan, haha. Gisteren was zo'n dagje dat ik dacht: Of er op, of er onder, mede vanwege die hoofdpijn en ongi-krampjes. Maar ben nog niet ongesteld geworden (afkloppen!). En had ook gekke buiktrillingen, iets wat ik niet ken van mezelf. Mijn borsten lijken wat gevoeliger te worden, vooral als er iets tegen aan komt. Zou het dan toch kunnen? Of maak ik mezelf gek. Mijn vriend is heel positief, die denkt dat het zo maar eens zou kunnen. Ook omdat ik ineens moest janken en 's avonds nog honger had. Maarja, hij is ook heel positief en relaxed van zichzelf...
Nee weet het zeker. Mijn gevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten. Test word niet ineens wel donker. Woensdag moet ik sowieso bloed prikken. Menstruatie afwachten en dan nog 1 en weer aanmelden. Lekker weekendje weg geboekt begin mei samen. Hebben we verdiend. Eind aug lekker 8 dagen bakken in de zon.. We zien wel weer hoe alles loopt.. Jammer maar kan er helaas niks aan doen. Ja bloed verlies kan altijd maar dat had ik ook toen ik zwanger was idd maar toen had ik knal duidelijke testen Spannend voor jou Eef! Ben heel benieuwd. Fijne paasdagen meiden!
Meiden fijne paasdagen! @Tess27: wat ontzettend klote meis, had het je zo gegund , sterkte @Eva: blijf positief het kan nog steeds he! @Jipje84: jeetje wat een heftige tijd voor jullie zeg. En wat ontzettend goed dat je vrijwilligerswerk in Afrika gaat doen zeg. Naar welk land ga je? @Theeleut: bij jou ook nog spannend, wanneer is jouw testdag?
Op FB moet je even zoeken naar medicijnen ivf. En dan zie je dat vaak meiden medicijnen vragen maar ook veel het aanbieden.
Jipje heel veel sterkte gewenst! Goed dat jullie goed bij jullie zelf nagaan wat jullie willen. Hier zojuist een negatieve clear blue digital. Dus helaas een vroege miskraam. Dinsdag met bloedtest weten we het zeker. Maar eigenlijk weten we het nu al.
Ike, wat rot, ik heb er geen woorden voor. Zag je dit aankomen? Tess ook super balen voor jullie, gelukkig 4 kansen achter de hand. Eva, ik werd bij de iui exact 14 dagen na eisprong ongesteld, dus dat verwacht ik woensdag. Heb jij op zondag punctie gehad of op maandag? Spannende dagen voor jou. Jipje, hetzelfde ziekenhuis. Hetzelfde proces. Al die blije en verdrietige herinneringen die bij jullie terug komen als een achtbaan. Neem er de tijd voor. Hier lekker uitgeslapen. Ik denk morgen een testje wagen om mijn gevoelens een beetje voor te bereiden.