Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Willen de meiden die in het fb groepje willen mij een privé berichtje sturen met hun naam, ik moet dan vrienden worden en je toevoegen in de groep, kan het daarna weer verwijderen voor wie dat wil..

Word een 'geheime' groep. Kijken wel wat het word en wie er mee doen.
    Aanmelding van Tessa ben ik dan ;)

2. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Jeetje drie pagina's gewoon :eek:

@facebookgroepje: lijkt me wel leuk. Ik heb een privéberichtje gestuurd

@theeleut: voorzichtig positief dus. Spannend hoor.
    Overigens bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap had ik een dikke positieve ovulatietest (ik had helemaal niet door dat ik zwanger was) tot ik later die dag misselijk werd en het herkende van de zwangerschap van mijn dochter. Zwangerschapstest gedaan en positief...was echt vaag.

@angeline sterkte

@mcgb: succes met het starten. Dat gevoel van je man is herkenbaar, mijn man heeft er ook echt aan moeten wennen.

@eva: erg he dat wachtbankje :( ik verbeeld me van alles.

@utrogestan: ook gek dat in het gebruik hiervan zoveel verschil zit tussen de ziekenhuizen.

@hier: ik ben misselijk, heb last van mijn borsten en lage rugpijn. Mijn LF is altijd heel kort dus ik ben er bang voor :S

3. Angeline

Angeline Actief lid

12 okt 2012
    119
    75
    28
    Utrecht
    Bedankt voor jullie reacties en medeleven.

De afgelopen dagen voelde ik de bui al hangen om het maar even zo te zeggen. De test was vandaag enkel nog een bevestiging voor onszelf. Ik heb de afgelopen dagen veel gehuild, maar vandaag niet. De onzekerheid is voorbij nu... 2 cryo's, ik hoop dat daar onze kanjer tussen zit.

Iedereen succes weer!!

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @theeleut gaaf! Heb je een foto van je test? :)

5. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ik voel er ook wel wat voor! @tesss ik heb je een pb gestuurde.

6. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Mijn foto's zijn niet echt duidelijk, een beetje zoals die van tess. Die dagen tot donderdag gaan wel lang worden, morgen normaal ongesteld. Brr.

7. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Sara: Succes met de punctie vandaag! Ben heel benieuwd hoe je het ervaart en hoeveel eitjes er uit je follikels komen!

@Ike: Vandaag zou voor jou de 2e testdag zijn geweest. Moet je alsnog testen? Of mag je het laten zitten?

@Tess: Hoe gaat het met jou?

@theeleut: Nog maar eventjes wachten! Heb je vanochtend nog een test gedaan?

@facebook: Ik denk er nog even over na. Op zich een goed idee. Maar ben eigenlijk niet meer heel actief op FB.

Hier nog 3 dagen wachten. De verleiding om eerder te testen, bijvoorbeeld met een ovulatietest, is heel groot. Weet iemand of die gevoeliger zijn dan zwangerschapstesten? Of toch minder betrouwbaar?Maar aan de andere kant, ik ga het niet doen, heb met mijn vriend echt 1 april afgesproken! Volhouden!

8. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Zo alles van de afgelopen dagen alles doorgelezen. Wat een hoop berichten!

Wat een hoop emoties weer. Gefeliciteerd en flink balen voor de personen met slecht nieuws!

Ik ben zaterdag al ongesteld geworden. Dus volgende mag ik me weer aanmelden😆

9. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ovulatie schiet niet op, kan je net zo goed een zwangerschaps test doen, dan weet je het meteen. Ovulatie meet een ander hormoon wat vooral dankzij de poging nog hoog kan zijn. ;)

10. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Tess: Thx voor de reactie! Help me om sterk te zijn! De verleiding om te testen is zo groot! Maar dat voelt bijna als het bedriegen van mijn vriend.

Hoe is het trouwens met je? Was de Ikea goede afleiding?

11. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    Moet trouwens de utrogestan bij bestellen. Mijn apotheek heeft het niet. Weten jullie hoe lang de levertijd is? Of had jullie apotheek het wel?

12. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Gewoon wachten dan als dat goed voelt. Mijn vriend zegt altijd dat ik het zelf moet aangeven aangezien ik alles voel, dus we testen wel altijd samen dan. Maar als je kan zou ik lekker wachten. Heb je vrijdag bloed test?
    Utro was bij ons altijd op voorraad. Misschien heeft een andere apotheek het? Hoop het!

Jawel was leuk dagje, tuincentrum , Ikea.. Rolgordijnen gescoord. Lekker wezen eten. Dagen gaan veel te snel voorbij. Vriend is nu weer werken en vrijdag vertrekt hij naar Breda voor een week. Bleh.. Saai!

13. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Tess: Ja, vind het wel fijn om samen met mijn vriend te testen. En mijn vriend helpt me ook met wachten, ;). Jij voelt natuurlijk veel en weet wat je voelt. Voor mij is dat nog zoeken. Fijn dat je wat afleiding hebt kunnen vinden! Ikea is altijd goed! Jammer dat je vriend zo weer van huis is! Hoe ga je het dan redden? Ik heb verschillende apotheken gebeld, geen van allen heeft het. Ze kunnen het wel bestellen gelukkig. Zo maar eens langs dan!

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ eva - als de fabrikant het op voorraad heeft, en je bestelt het bijv. vandaag dan is het er woensdag bij de apotheek. Zo is de regel bij mijn apotheek. Hier werken de apotheken ook samen heeft de 1 het niet en het is een urgent medicijn dan bellen ze even rond.

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Tess heb jou pb gestuurd

Wie was er ook zo moe van dat spuiten met dat decapetyl
    Lijk wel een oud wijf pffff

16. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Lastig hoor! Maar het is al dinsdag... Je hebt het al zo lang gered dus tot vrijdag ga je ook redden!

Wat slecht dat ze te weinig hebben meegegeven van de utro! Hopelijk snel op voorraad anders via de apotheek van een zh. Onze zh apotheek heeft alles standaard (24/7) op voorraad staat op de medicijnenlijst...Ik weet niet of nijmegen een optie is?

17. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Wen: Dat is waar! Ik houd vol, :). Hoe is het met jou?

@patricia: Hopelijk doen ze dat hier ook. Ga zo even langs.

@nurrie: Ik had dat zelf niet, maar de gyn had het vantevoren wel als veelvoorkomende bijwerking genoemd. Ze zei ook dat als je er bij gaat stimuleren het overgaat. Nog even volhouden dus. Hoeveel dagen zit je?

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Eva: idd beter geen ovulatietest doen, geeft mogelijk alleen maar valse hoop. Hoop dat je sterk genoeg bent om te wachten tot vrijdag. Heb je genoeg afleiding deze week?

@Wen: wat fijn dat jij ook weer kan gaan starten!

@nurrie: ik heb daar geen last van...

@FB: zie dat het al lekker gezellig wordt!! Leuk!

19. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    6 nu eva , vrijdag uitgangs echo en dan 3-4 die andere spuit erbij puregon

Mijn schoonvader zat ik gisteren mee an de tafel die zei van mop ben zo trots op je dat je dit doet en vol houd maar beloof me 1 ding als te gek wordt en je kunt niet meer stop dan huilen die man hihihi schatje he

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Tess , dat is jou face toch dacht dat je het over een groep had hihi

Deel Deze Pagina