Haha ja groep is geheim maar iedereen die moet dan vrienden worden want dan alleen kan je uitgenodigd worden. Je kan de groep niet vinden als buitenstaander. Wie mij uit zijn vrienden lijst wil verwijderen dat kan en mag natuurlijk
Net thuis gekomen van de punctie, is erg tegen gevallen!!! Heel veel pijn gehad, ze hebben ook extra pijnstiller gegeven maar heeft niet geholpen. Gelukkig dat het achter de rug is, nu lekkr mijn bed induiken. 15 eicellen gevonden en genoeg zaadcellen, ze kunnen nog niets over de kwaliteit zeggen maar ben in ieder geval heel blij mee. Langs de apotheek gegaan utrogestan gehaald en was gewoon voorradig. @ feesbook lijkt me gezellig maar heb helaas geen fb! @Eva echt knap dat je wil wachten tot de test datum, hou vol meid
@Help: Ja, heb wel genoeg afleiding. Werk, sporten, met vriendinnen. En dan is het zo vrijdagochtend! @nurrie: Nog even volhouden dus. Het schijnt echt beter te worden met de gonal-f/menopur er bij. @Sara: Vervelend dat het qua pijn tegen viel. Maar een prachtig aantal eitjes! Geweldig! Wanneer hoor je over de bevruchting?
@Sara87 balen dat het tegen is gevallen. Wat maakte het zo pijnlijk? Wel een mega mooi aantal eitjes! Hopelijk op een flink aantal mooie bevruchtingen. @nurrie, ach wat een lieve schoonvader. @nue @Eva, ja hoor hier alles goed! Gelukkig vliegt de tijd want ben wel benieuwd naar de evaluatie bij de arts. Ik zal binnenkort ons vragenlijstje hier eens neerzetten dan kunnen jullie een meekijken of we niets vergeten. Ik heb het gevoel dat het alle vragen al zijn weg gezakt. We (ik dus) zijn tot nu toe niet verder gekomen dan een paar steekwoorden op te schrijven. @nurrie, die vermoeidheid herken ik wel, om 19uur vielen mijn ogen vaak gewoon dicht hoe ik er ook tegen vocht. Ik heb het tot ongeveer 1 week na de punctie gehad.
@Goldfishie; succes!!! Lopen we redelijk gelijk op, ik ben vrijdag weer begonnen. @Sara87; jeetje wat balen dat je zoveel pijn hebt gehad. Hopelijk trekt het snel weg, laat je lekker verwennen!
@Wen: ik voelde echt elke prik doorheen komen en om de echo op het goede positie te krijgen was ook heel pijnlijk, ik kon het gewoon niet meer aan moest echt huilen van de pijn. Rapifen heb ik gekregen als pijnstiller maar het deed helemaal niets bij mij. De afgelopen 2 pogingen had ik Morfine gekregen en was veel beter. @Eva: ik mag morgen bellen om te vragen of er bevruchtingen zijn en de tp voor vrijdag afspreken. Als de helft van de 15 bevrucht zijn dan heb ik ook vrede mee. Ben benieuwd!! @Nurri: ik vind deca echt een gemene prik, heb altijd last van gehad. @ Goldfishie: Succes met prikken.
@Wen: Je kan idd je vragen hier even neerzetten! Kunnen wij met je mee denken! @Goldfishie: Spannen dat het voor jou nu ook eindelijk gaat beginnen! @Sara: Hopen op een goed aantal bevruchtingen! Gemiddeld wordt geloof ik 70% bevrucht. Duimen! Hier zie ik het somber in... Heb vandaag meer krampen, vervelend gevoel beneden en mijn afscheiding begint wat donkerder te kleuren. Bij de dames die een mislukte poging hadden, begon het bruinverlies ook zo?
Dames, Help, zondag had ik een tuurtest en vanmorgen onderstaande test. Morgen en vrijdag een bloedtest. Dus de dag begon goed maar 2 uur later toch bruin en rode afscheiding. Zijn er positieve verhalen?
@Ingri: Ik zie wel echt een streepje! Doe anders zo'n test van Clearblue. Daar staat heel duidelijk wel/niet zwanger. En zo'n weekindicator laat ook zien hoe je in je HCG zit. Verder zei mijn gyn wel dat rood bloedverlies geen goed teken is. Dus hoop heel erg voor je, meis! Zit nu zelf op wachtdag 11 en heb ook ongikrampen en steeds donkerder afscheiding. Dus weet waar je zit qua twijfel. Mag vrijdag testen.
@goldfishy, spannend. Ga je zelf prikken of manlief. En welke tijd hebben jullie gekozen? Welke dag komt gonal erbij? @Eva, is het doorgezet of gaat het nog goed? @ingri, welkom, op hoeveel dagen na punctie zit je nu. Het kan nog alle kanten op denk ik. Zelf word ik er gek van. Hier minder pijn in borsten, en meer krampen. Dus ben er ook niet echt gerust op. heb toch testen gekocht. Misschien morgen of donderdagochtend voor ziekenhuis 1 doen. Vandaag duurde echt lang...
@theeleut, ik vind het wel fijn om te testen voor het bloedonderzoek. Als de test omo wit is dan kan je daarop mentaal op voorbreiden en ook al gaat het niet goed zoals bij mij, dan geeft het me wel een positief gevoel dat er iets gezeten heeft voor de volgende keer. Ik zit nu 14 na de punctie.
Wauw mooi aantal Sara ! Nu duimen voor jullie kanjers! Idd mooi dat ze bloedonderzoek doen, ik moet morgen ook terwijl ik al ongesteld ben , toch ff checken ivm hormomen. Zijn er niet maar ze willen ook kijken of er dan iets is geweest. Spannend voor jullie nog theeleut !!
@Ingri: Succes met de bloedtest! De hoop is nog niet verloren! @Tess: Ook jij succes met de bloedtest! Hopelijk zien ze net als jij op de testen dat er iig iets is geweest wat probeerde in te nestelen. @theeleut: Lief dat je dat vraagt. Het bruinverlies is (nog) niet doorgezet. Is weer verdwenen. Voel me verder prima. Beetje krampjes, that's it. Heb jij al kwaaltjes? Op de foto lijkt voor mij de onderste test duidelijker positief, maar zie bij allebei een streepje. Is de onderste ook de meest recente? Ik hoop het zo voor je! Voor jou morgen de officiële testdatum, toch? Hier is het bruinverlies (nog) niet doorgezet, maar weer verdwenen. Maar bij mij ontstaat de ongi vaak in de loop van de ochtend, na het ontbijt. Dus nog even spannend! Zo lekker hardlopen, vanmiddag sollicitatie en vanavond uit eten met vriendinnen. Dus genoeg afleiding! Succes, dames!
@Eva, hopelijk blijft het nog lang weg. #duim @theeleut, ik zie op de onderste ook een streepje. Is dat de laatste? @help, al met het zh gebeld?
@eva, bij mij kan je met die ovitrelle de klok zetten voor de menstruatie. Die zou ik vandaag verwachten. Jij loopt best een paar dagen voor toch. Dus volgens mij gaat het tot nu toe ook wel goed bij jullie. De onderste is inderdaad de laatste.