Grrr berichtje weer weg @Wen: nee niet gebeld. Ik heb gister nog even gegoogled en zag dat het of door de decapeptyl kan komen of doordat je lichaam niet meer gewend is aan de pil, dat je soort doorbraakbloedingen krijg. Toen ik het gister aan mijn vriend vertelde zei hij ook dat ik het vorige ronde ook had voordat ik stopte met de pil @Eva: al getest? Of wacht je braaf tot vrijdag @Theeleutje ik zie ook zeker streepjes op de testen, ga je nog digitale doen?
Help, irritant dat je berichtjes weg zijn. Is dat op je telefoon, dat heb ik ook wel is. Tegenwoordig kopieer ik voor op opslaan drukken. Ik ga geen digitale doen. Morgen bloedtest. Dan hoor ik het vast. We geloven nog steeds niet echt dat het raak is. We zitten al zo lang in de mmm.
@theeleut: Dan ziet het er wel veelbelovend uit! Ik zie echt een streepje! Morgen bloedtest, spannend! Ik loop idd twee dagen voor op jou qua punctie en 1 qua terugplaatsing. Hope so! @Help: Ja, we wachten braaf tot vrijdag. Gisteren nog het ziekenhuis gebeld en volgens de vpk moest ik ook echt wachten om teleurstellingen te voorkomen. Als vrijdag negatief is, is het echt negatief en als het positief is, is het echt positief.
Hier is het game-over, . Het eerste bloedverlies is een feit. Rood bloed in mijn inlegkruisje. Niet heel veel, maar is denk ik het begin. Begon het bij jullie ook met een beetje?
Ja, ik ben er ook helemaal van van slag. Begon eigenlijk net een beetje hoop te krijgen. Zou ik toch niet moeten zijn gaan hardlopen? En weten jullie of ik een tampon kan gebruiken?
@ help hier ben je dus ik vroeg me af hoe het met je ging...... Ik zie dat je weer gaat spuiten nu hopen dat het beter gaat als de vorige cyclus. Ikzelf heb zaterdag de punctie en dinsdag (alles goed gaat) de terug plaatsing. Alles voor de eerste keer iemand nog tips voor punctie en/of terugplaatsing. Ik vind het ontzettend spannend en ben erg zenuwachtig voor de punctie bbrrrr......
Niet zo zenuwachtig zijn hoor! Iedereen ervaart de punctie anders.. fijn is het zeker niet, maar het duurt heel kort en is voor een goed doel!!! heel veel succes! Toi toi toi Begin alvast met een hoop water drinken!
Mooie test theeleut! Ben benieuwd hoe hoog je hcg is! Spannend. Eva, knuffel meis Hormoon stond op 1 haha.. Is misschien iets gebeurd maar niet genoeg maar dat wist ik al. Volgende maand weer aanmelden!
@Eva: oh neeee wat erg sterkte meid. Ik had ook hoop bij jou. @Theeleut: de tweede test ziet er goed uit, spannend morgen bloedtest. Succes. Vanochtend naar de lab. Gebeld: 10 van de 15 rijp, 8 bevrucht. Vrijdagmiddag de tp van 2 embryo's spannend spannend spannend, en dan mag de killing wachten beginnen.
Theeleut, dat ziet er goed uit! Eva, balen je weet nooit of is het echt doorgezet? Hier bloedtest gehad uitslag was 19, dit is te laag (had dit al verwacht) vrijdag nogmaals prikken als dit 1 is dan krijg ik weer een gesprek en de volgende terugplaatsing zal waarschijnlijk in mei zijn.
@Blossom: No worries voor de punctie! Het verschilt per persoon, maar bij mij deed het geen pijn. Alleen de dagen daarna rustiger aan gedaan. Van de terugplaatsing voel je niets. Wat zo spannend is, is juist het wachten, op hoeveel eitjes bevrucht raken, of er een tp is, en dan de wachtweken. Die heb ik echt als zwaar ervaren. Succes zaterdag! @anneliesje: Thx voor je reactie! @Tess: Thx! Is verdrietig. Ik doe met je mee, flink balen... Op zich positief dat hij toch op 1 stond. Er is iets gebeurd. Maar helaas mocht het geen plakbeeb zijn. Hopelijk is 1 van de 4 cryo's je toekomstige kindje! Wij gaan direct naar poging 2. Dat was dan 10.000... @Sara: Thx voor je reactie. Lief om te zeggen! Wat een goede aantallen heb jij, zeg! Wauw! Heel erg gefeliciteerd! En direct twee terug geplaatst! Dubbel kans! Was dit al je 3e poging? Dan idd het wachten. Dat is het ergste... Succes! @ingri: Balen... Is toch een bevestiging van een teleurstelling. Sterkte! Maar op zich goed dat er wel iets is gebeurd! Op naar de volgende tp. Succes! Hier een testje gedaan met gewone urine. Was Omo-wit. Had wel veel gedronken. Volgens de vpk van het ziekenhuis ook niet betrouwbaar. Maar morgen en overmorgen met ochtendurine weer. Zij had het ook over het al dan niet doorzetten van de ongi. Maar wanneer zet het door? Heb weinig, maar wel steeds een beetje, helderrood bloedverlies. Dus de hoop is wel weg. Terwijl ik die net begon te krijgen! Heel erg balen...
@ Eva wat fijn dat jij het niet als pijnlijk hebt ervaren....ik lees bijna alleen maar horror verhalen.....
@Blossom: Probeer je niet te focussen op de horror-verhalen. De meeste vrouwen valt het mee. En je krijgt ook een lekkere cocktail in je bil.
Blossom ik vond het ook meevallen, ik doe liever een punctie dan bloed geven... De morfine werd ik ook heel blij van, ik heb alleen maar liggen lachen van te voren. Eva wat balen, voor jullie ook de eerste teleurstelling in de mmm. Ik hoopte van harte dat dat jullie bespaard bleef. Dat gun ik niemand. Was de embryo die teruggezet is de enige die door de test kwam of waren er meer? En een hele dikke knuffel natuurlijk!
@theeleut: Idd de eerste teleurstelling in de MMM. Hopelijk de laatste. Verschrikkelijk... Hopelijk blijft het bij jou positief. Je testen zagen er heel goed uit! Morgen testen! Ik duim voor je. Voor ons direct naar poging 2 idd. Dit was de enige gezonde van poging 1.
(Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡) Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, JBZ Den Bosch Annneliesje: 34 jr, IVF 1.1, 2de kindje, Isala Zwolle Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Eva90[/B]: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 2.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis MMC Goldfishie: 33 jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUmc Happy hertje: 33 jr, ICSI 1.2 (5 cryo's), 1e kindje, VU MC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1(2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Lieke86: 30 jr, ICSI 3.1, 2e kindje, ASZ En EMC Rotterdam. MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.2 (3 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Sara87: 29jr, ICSI 3.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.)/Gent Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesss(feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55: 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Aicirtap: va 9-2 tot 11-5 lucrin Anke1988: triptofem en menopur (225 eenheden) Annneliesje: va 28 feb Lucrin 0.2 ml; va 9 mrt gonal-f 187.5 eh; 19-03 pregnyl, va 21-03 utrogestan Girlie12: va 18-1 3x lucrin ivm endometriose Goldfishie: start 4-3 t/m 25-3 pil; start 29-3 cd1 decapeptyl; start 31-3 cd3 150eh Gonal-f Help85: 14-3 tot en met 1-4 pil, start 25-3 decapeptyl, start 8-4 gonal-F 100 eh Ike: va 11-1 pil; va 9-2 Decapeptyl; va 17-2 gonal-f; 1-3 eenmalig ovitrelle; punctie 3-3: 9 eitjes; 7 bevrucht, alle 7 embryo, 6-3 tp van de mooiste, utrogestan Lieke86 : +/- 23-2 Menstruatie en cd3 starten met Orgalutran en Menopur 225eh Sara87: va 12-2015 tot 03-2016 Lucrin; va 11-03 Decapeptyl; va 18-03 225eh Menopur Afspraken en NOD's (op datum) Sara: punctie Ike: 29-3 2e x bloedprikken op hcg Tess27: 30-3 bloed prikken (test dag) Theeleut: 31-3 bloed prikken (test dag) Girlie12: 6-4 MRI Lieke86 8-4 1e echo 6.1 weken. Help85: 8-4 echo Anneliesje 08-04 testdag Girlie12: 13-4 gyn Goldfishie: 6-4 fm1 Goldfishie: 8-4 fm2 Goldfishie: 11-4 fm3 Goldfishie: 12-4 punctie (datum kan nog veranderen) Goldfishie: 15-4 tp (datum kan nog veranderen) Aicirtap: 18-4 belafspraak - ivf behandelschema maken Wen1977: 22-04 / evaluatie poging 1 / nieuw behandelschema poging 2 Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).