Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

Theeleut: mooie test

Eva: shit zeg.. heeft het al doorgezet? Bij mij duurde het ook een dag voordat het doorzett. En het was ook veel heftiger dan normaal

2. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Moes: Ja, heel shit... Het valt nog mee met hoe veel, maar voel wel echt dat het over is. Voelt echt als ongesteld worden. Morgenochtend en overmorgen testen en dan weten we het 100% zeker. Maar eigenlijk nu al wel in mijn hoofd. Wanneer heb jij je tp?

3. Moess

Moess Niet meer actief

@eva: shit zeg.. echt jammer. Heb je nog cryos over?
    Wij krijgen rond de 13e ongeveer een cryo terug

4. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Moes: Nee, heb geen cryo's. We doen ook PGD en dan mogen alleen de gezonde mee. Was maar 1 gezonde. Dus echt poging twee weer. Jij alweer bijna je tp! Spannend! In je eigen cyclus?

5. Moess

Moess Niet meer actief

@eva: ik slik nu oestrogeen tabletten. Dan op dag 12 een echo (dinsdag) en dan zeggen ze wanneer ik moet stoppen met de tabletten en over moet gaan op de utrogestanbollen (ong. Vanaf dag 17) en dan dus rond dag 20 de tp.

6. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hey Moes, ik heb waarschijnlijk 1.5 week later dan jou een terugplaatsing. Wel weer spannend he! Die v mij is alleen volledig in m'n eigen cyclus. Alleen 1x een spuit voor het laten springen van het eitje. Wat is de reden dat jij wel aan de hormonen moet van tevoren? Is dat normaal bij jullie ziekenhuis.
    Heb jij trouwens enig idee wat de kwaliteit is van de cryo's? Heb zelf namelijk geen idee. Volgende week even vragen in t ziekenhuis.
    Verder ben ik ook wel benieuwd naar het slagingspercentage na goed ontdooien. Is deze dan nog steeds 10% of is deze dan net zo groot als bij een verse? Jij enig idee?

7. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Bedankt eva90 voor De link volgens mij heb ik het niet gezien maar
    Er zijn zo veel :)

Hallo dames ik kom er bij kletsen als ik welcome ben .
    Op 13 mart heb ik verse tp gehad helaas gisteren heb ik bruin vleod lijkt op mis te gaan . Dus 1 ste ivf mislukt . We hadden 11 eitjes waarvan 7 bevrucht maar geen cryo :( . Hop naar volgende ronde alles opnieuw .

8. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Wes als je nvog ivf cijfers intypt in Google dan zie je dat bevroren ongeveer 10 procent heeft een vers 20 procent heeft.

Welkom migi, vervelend dat je geen cryos hebt, bij welk ziekenhuis loop je?

Hier is het toch wel heel spannend, vooral daar mijn testen ongeveer gelijk aan die van ingri en bij haar de bloedwaarden te laag zijn. Nog geen bloed gelukkig.

9. Moess

Moess Niet meer actief

@wes: ik mocht ook in eigen cyclus maar de voorkeur ging uit naar dit ondat het makkelijker te plannen is(en het mij minder stress geeft).
    Ik weet niet ze bij jullie alle embryos ingevroren hebben maar bij ons echt alleen degene die het 5 dagen overleeft hebben en dus (hopelijk) sterk genoeg zijn. Volgens mij is er nog genoeg kans dat het lukt met een cryo. Ik ken prive best wel een aantal 'cryo babys'.

@ theeleut: superspannend. Wanneer weet je meer?

10. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Oké. Bij mijn ziekenhuis is dit denk ik standaard procedure want er is daar verder niets over gezegd.

@theeleut. Ik dacht dat de 10% alle cryo's betreft die nog zijn ingevroren. Maar heb wel eens gelezen dat wanneer een cryo het ontdooiingsproces overleeft dat percentage omhoog gaat. Die 10% zou dan dus lager zijn bij een verse omdat daar ook de cryo's bij zitten die niet goed ontdooien en dus afvallen. Maar weet dus niet zeker of dit klopt. Iemand ervaring mee? 😊

11. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Enne spannend theeleut. Duim voor goed nieuws!!

12. Migi

Migi Actief lid

23 nov 2015
    360
    0
    0
    Cuijk
    Ik ben onder behandeling Bij Radboud zh . Is er iemand die ook daar is ?

13. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    De kans is van zoveel afhankelijk. Bijvoorbeeld de dag waarop het is ingevroren, het aantal cellen, de kwaliteit, leeftijd van de vrouw, het vruchtbaarheidsprobleem. Ben zelf in Dusseldorf behandeld en daar werden m'n kansen op 30 tot 40% per terugplaatsing geschat. Zowel vers als cryo. Dat zijn dan wel dag 5 blastocystes. Uiteindelijk is er een verse blastocyste teruggeplaatst van AAAA kwaliteit en daarmee was de kans 35 tot 40 procent. Maar moet zelf zeggen dat ze in het buitenland veel verder zijn dan in Nederland.

Ik reageer later weer even uitgebreider. Leef nog steeds met jullie mee!

14. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Moes: Kan me voorstellen dat het je meer rust geeft met medicatie. En je tp komt al dichtbij!

@Wes: Ook voor jou komt het dichtbij! Ik weet niet veel van de kansen van cryo's, maar wat je zegt klinkt logisch. Hopen dat het klopt!

@Appeltje: Op wat voor manier zijn ze verder in het buitenland? Hoe gaat het met jou?

Ik heb vanochtend getest. Omo-wit helaas. Had het wel verwacht, ben echt ongi. En de kans dat er tussen vandaag en morgen ineens verandering in komt is nihil. Moet echt afscheid nemen van deze kleine beeb, :(.

15. MCGB

MCGB Actief lid

21 aug 2013
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Ik ben net terug van het ZH. We mogen beginnen, alles zag rustig uit. We doen aan het korte protocol dus vandaag (dag 2) al de eerste decapeptyl en morgen ook menopur erbij. Wel op de hoogste dosis want ze zagen alleen maar 5 'puntjes' dus ik verwacht geen gekken aantallen qua follikels, klopt dit? Inspuiten van decapeptyl viel heel erg mee, gelukkig. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Spuiten moet altijd tussen 7 en 9 uur, is bij jullie ook zo? Hoeft dus niet op precies het zelfde tijdstip? Komende woensdag weer een echo. Groetjes!

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Sterkte meis :(

17. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Eva succes met het afscheid nemen, dat blijft echt het moeilijkste elke keer.

Hier net bloed geprikt, uitslag tussen 12 en 16...

18. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @theeleut: Ja, het voelt echt als afscheid nemen van de beeb. Hij was zo gewenst! Gaat vandaag een beetje heen en weer tussen depri voelen en hoop hebben voor een volgende keer. Wat betekent jou HCG-waarde? Ik zie hier dat het wel kan, tussen 3 en 5 weken is de ondergrens 18. Wat zei het ziekenhuis er over? Wat is hun interpretatie? En wat is jouw gevoel er bij?

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Theeleut: ik heb nu 2 avonden deca gespoten. Tot nu toe prik ik zelf en duwt manlief het dopje naar beneden. Ik heb nog even geen manier gevonden dat ik zelf het knopje naar beneden kan duwen. Bij de gonal druk ik op de knop met mijn duim, maar de deca is een veel kleiner spuitje, dat ik nog even niet de manier heb gevonden om zelf te kunnen indrukken. Wellicht met overpakken?
    Vanavond komt de gonal erbij, mijn dosis is 150.

Ik vind het een mooie foto! Krijg je een bloedtest? Ik lees al dat je die krijgt. Wanneer krijg je de uitslag? edit: tussen 12 en 16, nog even afwachten. Ik duim voor je.

Eva: echt superbalen dat deze ronde niet is gelukt... :(
    En gelijk door naar poging 2... :(

Sara: mooie aantallen!! Heel spannend! Alvast veel succes voor morgen!

Ingri: balen dat het niet is gelukt... knuffel!

Moess: jij gaat ook alweer snel zeg. Ik heb rond die datum de punctie, heel spannend!

Migi: superbalen dat je geen cryo's hebt en daardoor door moet naar poging 2... :(

MCGB: ik spuit om 21.00 uur. Bij ons moet het iedere dag op hetzelfde tijdstip.

Hebben jullie bijwerkingen van de deca?

20. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @MCGB: Fijn dat je mag beginnen met stimuleren. Ik moest ook in de ochtend spuiten, voor 10.00 uur was de boodschap. Ik koos zelf 09.00 uur als vast tijdstip.

@Goldfishie: Idd balen. En direct door naar twee is ook jammer. Maarja, dat is met PGD. Daar mag je al blij zijn met eentje. Ik had alleen toen ik stopte met de pil last van hoofdpijn. En een paar keer een opvlieger. Waar heb jij last van?

Deel Deze Pagina