Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Volgens mij is twee keer prikken omdat stijging van hcg belangrijker dan hoogte van hcg. Het ziet er inderdaad positief uit. Hopelijk blijft het zo! L

2. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Theeleut ik ga je toch feliciteren hoor! Ik had hcg van 49 en was zwanger, al was het van korte duur. Dus jij bent zeker zwanger!
    Van harte gefeliciteerd!

3. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Theeleut, gefeliciteerd hoor!

@eva, hoe gaat het vandaag met jouw?

4. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    @ Theeleut wat een fijn nieuws! Voorzichtig ga ik je feliciteren!

5. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Ziet er goed uit Theeleut! Super fijn en alvast gefeliciteerd! :)

@ Josykate: wauw wat moet dat bijzonder zijn geweest jullie 1e echo.Echt heel fijn dat alles goed is, lijkt mij ook super spannend.
    Hier gaat alles goed. Wij hadden na de negatieve uitslag de wintersport en dat was zooo fijn. Daarna lekker druk geweest en nog steeds op het werk en veel leuke dingen gedaan. Genoeg afleiding dus en ben wel weer klaar voor een terugplaatsing. Hopelijk heeft deze meer geluk. Toch raar hoor dat je embryo's ergens anders in een vriezer liggen. Blijft een raar idee.

6. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Dank jullie wel allemaal!

Wes het is inderdaad een raar idee dat je baby's ergens in een vriezer liggen.

Sara wat vervelend dat de pijn blijft. Hopelijk wordt het snel minder.

Hier moe en hormonaal op de bank. Stukje voor stukje komt door dat we een hele mooie kans hebben op een kindje in 2016. Ik hoop dat we vanaf maandag een beetje kunnen gaan genieten.

7. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Theeleut! Klinkt veelbelovend!

8. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @theeleut: Wauw, wat een goede uitslag! Gefeliciteerd! Nu hopen dat het maandag goed is toegenomen! Geweldig! Wat voor symptomen had je nu uiteindelijk in de wachtweken? En had je al een knaltest?

@josykate: Wat fijn dat je een goede eerste echo hebt gehad! En het hartje al hebt zien kloppen! Was de groei goed op schema?

@Migi: Misschien morgen nog eens testen met ochtendurine? Dan is je concentratie HCG het hoogst.

@Sara: Wat vervelend dat je zo'n pijn en krampen hebt. Waar heb je die? Ik weet niet of de kansen bij 1x2 groter zijn dan bij 2x1. Cryo's hebben wel een kleinere kans. Maar je moet doen wat goed voelt. En kijken wat de arts adviseert.

@Wes: Idd een gek idee. Vond het ook al zo gek dat ze in een buisje lagen te delen! Klaar voor een tp?

@Wen: Lief dat je het vraagt!

Hier vandaag een beetje met ups en downs. Vooral de ochtend was moeilijk door te komen. Maar later gelukkig afleiding van werk. Nu lekker weekend. Heb allemaal leuke dingen gepland staan. En het motto is, lief zijn voor mezelf, dus dat ga ik dan maar doen, :). Kijk nu vooral uit naar poging 2. Een datum om naar toe te leven zou fijn zijn.

9. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Wat fijn dat je veel afleiding hebt gehad!Maar snap dat je er dan nu ook echt wel weer klaar voor bent!! Ik hou het allemaal wel een beetje in de gaten en lijkt me super als je ook met blij nieuws komt!! Ja apart idee hè! Vind ik ook!gelijk eigenlijk al toen ze niet meer in mijn buik zaten, zo me best op gedaan en dan ineens weg.. Heb je in april de tp?

10. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    @eva vooral mijn borsten, extreem gevoelig. Als de kat erop staat dan echt heel pijnlijk. Verder vage klachtjes, moe, krampen etc. De borsten zijn het meest opvallend.
    Ik heb geen urine test meer gedaan, je zou denken dat hij nu zou knallen. Ik was zo bang dat hcg laag was omdat de test zo licht was. Maar als het inderdaad verdubbelen in 2/3 dagen is dan was hij maandag al 50 denk ik.
    Wees inderdaad lief voor jezelf en accepteer dat je verdrietig bent en dat je je boos of jaloers voelt. Het is allemaal onderdeel van het verwerkingsproces.

Joyskate, super fijn van de echo. Hoe ver ben je nu, voor mijn gevoel liep je maar klein beetje op mij voor, ik heb pas over 3 weken echo als maandag goed is.

11. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Had wat getypt,is het weer weg...
    Opnieuw haha
    Ik had ook echt pijn aan mij borsten en waren ook snel al een stukje groter haha!voor de rest niet zo veel,wat mini steekjes en krampjes en was ook niet heel misselijk of moe enzo...

Ben vandaag 8 weken en 3 dagen! :) loop toch wel iets voor Denk ik!?

12. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Moet as dinsdag weer naar 't ziekenhuis. En verwacht dan ook m'n menstruatie. Dus dan iets meer dan 2 weken daarna tp gok ik. Heel fijn en ook weer spannend daarna. Wel lekker dat je nu niets hoeft te spuiten oid. Ben je er toch iets minder mee bezig.
    Succes allemaal meiden! Hopen op nog meer mooie en positieve testen!

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    @wes1 spannend hoor. Wel fijn dat je geen hormonen hoeft te gebruiken.

@theeleut: ik ga je gewoon feliciteren.

@josykate: wat fijn dat alles goed was.

@sara: hoe is het nu met je?

@goldfishie: succes met prikken

@hier: spanning, spanning, spanning :D:D

14. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @theeleut: Ik zou bijna zeggen, geniet van je zwangerschapskwaaltjes. Het is je gegund! Een kleine beeb in jouw buik.

@josykate: Jij bent zelfs al bijna buiten de gevarenzone. Wat heerlijk! En zo'n goede echo!

@Wes: Lijkt me idd fijn om niets te hoeven spuiten. Dat maakt het toch wel een heel bewust proces. En minder ziekenhuis bezoek is ook fijn! Op voor een ontspannen cryo tp!

@anneliesje: Hoe gaat het met jou en wachten? Nog een volle week wachten op de testdag officieel. Ik heb braaf gewacht, maar zou een volgende keer wel eerder willen testen. Dan kun je het ook een beetje volgen en is het niet steeds zo wachten op de ongi. Ben je al wat voorbereid ofzo.

@borsten: Ik hoor echt vaak dat bij de vrouwen bij wie het raak is de borsten echt pijnlijk worden. En bij mezelf was het niet raak en voelde ik ook echt niets aan mijn borsten. Dus die moet ik onthouden voor de volgende keer.

Hier vandaag de officiële testdatum, maar natuurlijk helemaal wit. Vandaag de uitslag door bellen. En hopelijk hebben ze in Maastricht snel weer een plekje voor ons.

15. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    @Anneliesje: ja idd spannend, hoe voel je je? En ga je eerder testen?

@Eva: neem je tijd en rust lekker uit, goed de je leuke dingen heb gepland maar je moet het ook verwerken. Sterkte!

Met mij gaat het wel, nog af en toe pijn en krampen in me onderbuik met name de richter kant, daar hebben ze ook het meest follikel's geprikt, heb sinds gisteren helemaal niets gedaan alleen maar uitrusten. Gisteren met de vk gebeld, ik moet om de 4 uur 2 paracetamol innemen en vanochtend laten weten hoe het met mij gaat! Hopelijk heeft het geen invloed op de tp.

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ik ga maandag testen dames. Dat is twee weken na de punctie dus dan kan het ;)

@sara fijn dat het wat beter gaat. Doe maar rustig aan.

@eva je wist het natuurlijk al, maar ergens dat sprankje hoop of zo.

Ja ik heb symptomen ben misselijk, pijnlijke borsten (die steeds meer pijn gaan doen), steken van onderen en opgeblazen gevoel.

Zegt echter niets. Het kan komen door de utrogestan of door een aankomende menstruatie.

17. Tesssss

Tesssss Actief lid

22 jan 2016
    116
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Rijswijk zh
    Balen Eva!
    Voorzichtig gefeliciteerd Theeleut!
    Hier neemt het bloedverlies langzaam af. Straks weer bloedprikken om te kijken of het HCG nog meer is gedaald. Duimen maar weer. Fijne dag!

18. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Spannend hoor! Ik hoop zo voor je op een knal test!
    Maar inderdaad door de utro kunnen de "klachten" ook komen. Wij werden er bij het info gesprek ook voor gewaarschuwd om je daardoor niet gek te laten maken omdat het bijwerkingen kunnen zijn. Ik heb het zelf ervaren, slechts 2 dagen utro gebruikt, maar direct zeer pijnlijke borsten en nadat ik gestopt was met de utro nog zeker 1 week aangehouden. Misselijk was ik vanaf het spuiten met van de pregnyl tot aan de menstruatie...

19. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @sara, vandaag terugplaatsing? Hoe ie het gegaan? Hopelijk een stevige plakker...

20. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wauw Theeleut mooi hcg ! Gefeliciteerd ! Zeker goede uitslag.

Sorry beetje drukke dagen..

Knuffel Eva , denk aan je!

Deel Deze Pagina