Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sara gefeliciteerd meid. Let wel goed op de pijn in je eierstok.. en rustig aan doen

2. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Selma, heftig verhaal zeg. Ik hoop voor je dat t straks allemaal beter mag gaan. Sterkte

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoi meiden.

@sara wauwww een knaltest super mooii. Hoe voel je je..
    Ja idd kan dat een beknelde zenuw zijn. Ik zou wel die week eerder gaan. Neemt een beetje de onzekerheid af en de week erna zou je vast wel weer mogen komen.
    En met 6 weken is er genoeg te zien hoor. Als je geluk hebt zelfs al een kloppend hartje.

@selma hoe komt het zoveel opnames. Zo kun je maar moeilijk van je zwangerschap genieten toch. Tussendoor misschien maar pff leuk is anders he.
    Oh jeetje lees net je verhaal. Pff heftig hoor en dat tijdens de zwangerschap.

@girlie heel veel succes meid. Ik weet niet hoe het zit met de pil en ivf/icsi.
    Hier op dag 21 starten met decapeptyl en vanaf dag 3 menstr. Starten met de gonal erbij.

@rejo welke dag zit jij nu?

@fischie pff dus eigenlijk nog niks wijzer. Ik had minstens wel verwacht dat de gyn met de embryoloog had gesproken al. Zodat je ook duidelijkheid had gekregen.
    Ja het vocht blijft er zitten dat gaat alleen weg als je dus een lekkende hebt. Als ze geen vocht in de baarmoeder zien lekt hij niet. Dus kan dat ook niet weg.
    Hopelijk kan je snel weer door. Dikke knuffel😘

@hier ben net gebeld. 2 morula's en 1 8 cellig.
    Morgen om 11.10uur dag 5 de tp van 1 mooie hopelijk dan blastocyst.
    En de andere wordt ingevroren. De 8 cellige weten ze nog niet als die morgen goed doorgedeeld is dan gaat hij ook in de vriezer.
    Spannenddd

4. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op 12 dagen na punctie en 10 dagen na terugplaatsing.

Spannend morgen. En dan weer de wachtweken in. Ik duim voor je.
    Wat is een morula eigenlijk?

5. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Goldfishie: Het blijft echt super heftig, lijkt me. Ga je voor een poging, mislukt het allemaal en raak je misschien een eierstok kwijt. Heel veel sterkte! Ik leef met je mee!

@Sara: Vervelend dat je al zoveel klachten hebt. Lijkt me ook moeilijk, ik zou bij alles denken: "Zit het wel goed?". Goed dat ze aanbieden eerder de echo, nadeel is idd dat er minder te zien is. Maar misschien zoals babyhope zegt, mag je daarna nog wel een keer? Gewoon een extra? Succes!

@Selmaa: Wat een heftig verhaal. Lijkt me slopend, zo kun je helemaal niet van de zwangerschap genieten. Bloedverlies lijkt me ook heel erg schrikken. Moet je nu rust houden door die voorliggende placenta? En een gedraaide eierstok, auw! Ik wist niet eens dat dat kon. Hopelijk komt er in de tweede helft van je zwangerschap wat meer rust.

@rejo: Balen dat je denkt dat het deze ronde niets wordt. Ik had dat gevoel ook en dat bleek waar te zijn. Het is alleen nog wel te vroeg om er wat over te zeggen! Hopelijk is je voorgevoel niet waar en komt het toch goed! Nog geen bloedverlies gehad? Een morula is een 16-32 cellige emmy. Een blastocyst is het stadium daarna.

@babyhope: Dat klinkt goed! Hopelijk groeien ze nog even goed door en heb je morgen een mooie tp!

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    vanmorgen fm2 gehad. Helaas pas 1 grote en de rest klein. Nu bloed prikken om te kijken of haar constatering klopt. Dan word ik vanmiddag besproken met hoeveel eenheden ik moet ophogen en moet ik maandag of dinsdag terug komen. Waren weer 34 kleintjes en 1 grotere pas... Ze zijn met ophogen bang voor nieuwe overstimulatie. Hoop zo dat ik eindelijk eens een punctie kan krijgen

7. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ik zit op 13 dagen na punctie en ook 10 dagen na terug plaatsing. We lopen gelijk op... Merk jij iets? En ga je eerder testen dan 20 april?
    Ik had gisterenmiddag een beetje waterig bloed met afvegen en daarna niets meer. Ik voel me wel aan alle kanten ongesteld..... Ik hoop dat het daar bij blijft!

8. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    @ help jeetje wat vervelend! Waarom dan gelijk 34 kleintjes poeh het is wel een flink dilemma! Ik hoop niet dat het weer afgeblazen word. Wat een teleurstelling!

9. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant

Ik durf niet!!!!!1 :(:p

10. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames die positief hebben getest. Van harte gefeliciteerd.. hopen op een gezonde voldragen zwangerschap.

11. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ goldfish - wat enorm balen! Sterkte!

@ selmaa - een kennis van mij doet acupunctuur voor de hg en het helpt enigszins in combinatie met medicijnen. Ze heeft vorige zwangerschap ook ernstige hg gehad.

Ik ben heerlijk een midweekje weg geweest. Gaat veel te snel om. Leuke dingen gedaan oa wildlands in Emmen en zwemmen/sauna.
    100% ontspannen en even niet met traject bezig zijn. Lukt mij niet. Ik wil zó graag beginnen en weten of het gaat lukken. Pff.

12. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je voor de uitleg. Ik hoop ook dat t niet zo is, maar ga er wel vanuit. Dan is de teleurstelling minder groot ( denk ik)

13. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben extreem moe, heb ook chronische vermoeidheid, maar is nu erger. Aantal dagen echt gammel/knorrerig op de maag. En af en toe steken in de buik en benen en last van mijn tepels.

Nu net als jou ook ongesteldheid symptomen. Zeurderige buikpijn.

Ik heb eergisteren getest, om te kijken of Utrogestan ook ervoor kan zorgen dat je een positieve test hebt. En vanmorgen weer. Allebei niks te zien.

Ik weet dat bij elk persoon de HCG weer anders opbouwd, maar had een stille hoop dat er een heel licht streepje zichtbaar was.

Ik hoop voor jou dat t niet doorzet. T kan nog alle kanten op.

14. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Pff goldfishy wat een doorlooptijd weer, ik hem het echt met jullie te doen.

Help wat veel eitjes, wellicht moet je toch eens vragen of cetrotide niets voor jullie kan zijn. In Leiden zeiden ze meteen je bent een overstimulatie kandidaat, dus decapeptyl doen we niet, dat boost het startgetal.

Wachtbankje meiden, ik testte op maandag positief met een tuurtest met etos neutrale verpakking test en ik had zaterdag tp, dus dat was op dag 10 denk ik.

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ow dat is een goede tip! Ga ik maandag vragen. Ze belde maar mag helaas niet ophogen :( moet maandag weer voor echo komen

16. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Kan cetrotide ook in lang protocol? Lees op internet alleen met kort protocol

17. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zou t dan ook aan de soort test kunnen liggen. Ik heb ze bij de action vandaan

18. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Geen idee help, decapeptyl schakelt cyclus uit en cetrotide hoefde ik maar paar dagen, dag 6 tot ovitrelle om signaal te blokkeren ofzo. Hormonaal heel anders zei de arts. Je zou het moeten overleggen met iemand die het snapt denk ik.

19. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    De ene test is gevoeliger als de andere je hebt ook de vroege test van predictor maar ik hoor dat de kruidvat 2 voor 5 euro ook gevoelig zijn. Ik vind het wel stoer van je ik durf nog steeds niet te testen......... Echt heel stom en meiden die het weleens zeggen dat ze het niet durven vind ik vaak zoooo irritant!!! En nu snap ik ze pas ik durf het nu zelf ook niet ........
    Hier soms nog wat krampjes maar eigenlijk niet zoveel meer. Gisteren had ik echt buikpijn en overal last van leek wel......

20. josykate

josykate Actief lid

4 dec 2015
    167
    5
    18
    Bij mij werkte de action testen prima! Ik hoop dat je testen alsnog positief worden!!

@help wat een gedoe weer!Hoop dat je eitjes mooi groter worden!!gun het je zo!!!!

@wes Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina