@ sara - wat een lekkere knaltest, misschien zitten er wel 2 wondertjes in de buik. wanneer heb je de eerste echo? @ blossom - super gefeliciteerd zeg! @ accupunctuur - ik heb tijdens 3 cyclussen van de KID accupunctuur gehad, zonder enig resultaat. Ik ga nu wel weer naar de osteopaat, maar dat is ook meer voor mijn darmen en andere dingen. Door mijn darmen soms zo in de knoop zitten kunnen ook mijn vrouwelijke organen om het zo maar te noemen haha niet vrij bewegen en dat is wel belangrijk. En het is gewoon lekker. @ granaatappelsap - is dat zuur? waar smaakt het naar? even nieuwsgierig
@sara ja dan kun je zeker sneller en meer hcg aanmaken. Maar je weet het nooit zo naar aanleiding van een test denk ik. Ja echt zooo koud niet normaal. @patricia nee de granaatappelsap van pom is zuur. Ik heb die van healtypeople staat bij de verse sappen in de koeling. Die is echt lekker hoor met wat ijsklontjes er in.beetje zoet. @hier zoo ik heb al een uurtje ongeveer steken rechts bij de eierstok. Het trekt aan alle kanten. Misschien door het hoesten in combi met wondjes van punctie?
@ babyhope - ok. Ik kan slecht tegen zure dingen en ik kan bijvoorbeeld niet tegen citrusvruchten dus vandaar even de vraag
Hoi meiden, Ik was begonnen met lezen vanaf 315 maar jeetje wat is er veel gekletst hihi Ben maar door gescipt (Sorry) Maar ik heb een vraagje misschien beetje domme vraag maar stel hem toch Wat is het verschil tussen embryo en cryo? Kan het ook wel gaan googlen maar vraag het liever aan jullie.
Blossom: super nieuws! Babyhope: ik heb ook best lang last gehad vd punctie. Vergeet ook niet dat zo veel eitjes bij je eierstokken niet echt natuurlijk is en dat je lichaam moet bijkomen daarvan..
29/04 is mijn echo, wachten duurt zoooo lang😥. @ granaatappelsap: ik vind het persoonlijk heerlijk, koop ook die van healthypeople maar gewoon vers granaatappel eet ik ook vaak.
Ik hoop het echt voor je mee!!! Na zoveel pech is een positieve test helemaal toppie! Ik hoop dat je lekker veel in de planning hebt de komende twee weken @ Willeke tegen mij had ze ook gezegd dat ik kleine aanpassingen moest doorvoeren maar toch lukte het me niet om dat relax onder te blijven. Het zal ook wel een beetje in mijn hoofd zitten. Ik vond het gewoon moeilijk en ging me schuldig voelen als ik een koud drankje nam. Of als ik naar een feestje ging en wist dat daar alleen fris geschonken werd dat ik me daar al bij voorbaat druk om maakte..... Ik heb het waarschijnlijk groter gemaakt dan het eigenlijk was en daarom niet volgehouden.
Ik zal eens kijken of ze kleine pakjes hebben om te proberen. Ben in mijn eentje dus gaat minder snel op.
Is een 1 liter pak. Dus voor 4 daagjes😉 Aangegeven hoeveelheid is 250ml glas. Dat schijnt dus goed te zijn voor een innesteling.
@Help: Hopelijk is je ei gesprongen! Hoe gaat het nu? Ik deed de utro zonder inbrenghuls. Gewoon als een tampon zeg maar. @theeleut: Spannend, de echo! Succes vandaag! Hopelijk ziet alles er goed uit! @Goldfishie: Over het verbeteren van je vruchtbaarheid en die van je man. Koop het boek 'Eten voor je kind'. Hierin staat heel duidelijk uitgelegd welke voedingsmiddelen een positieve invloed hebben op je vruchtbaarheid. Sinds mijn vriend zich aan dat 'dieet' houdt en voedingssuplementen slikt is zijn zaadkwaliteit meer dan verdubbeld naar 800.000 (ipv 300.000). Dus echt fantastische verbetering. @Blossom: Wat fijn dat je een goede positieve bloedtest had! Kun je er nu van gaan genieten? En wanneer heb je de eerste echo? @Wen: Heb je al de nieuwe data? Kun je snel beginnen? @rejo: In principe mag je gewoon sporten, hoor, met een tp in je buik. En wellicht dat je voor de volgende poging weer wat op gewicht kunt komen. Hoewel dat natuurlijk lastig is. Ik had me ook voorgenomen om geen suikers meer te eten, maar dat lukt me ook steeds niet. @babyhope: Vandaag weer een testje er tegen aan? Hopelijk is hij meer positief! @Willeke: Is het warm hebben belangrijk voor de kansen bij IVF? Want ik had het door de utro en tempverhoging continu koud na de tp. Succes bij fm2 vandaag! Hopelijk is er nu wel iets te zien! @Sara: Goed dat je mee doet aan Moeders voor Moeders. Mocht ik ooit zwanger raken, dan wil ik ook echt mee doen. @Moes: Hoe gaat het bij jou? Ook al zo'n zin om te beginnen?
Dat ziet er goed uit hope. Hier op maandag positieve test en op maandag ovitrelle. Wanneer heb je officiële test. Hier vanmiddag echo, ik weet niet of ik het aankan dat het mis is, dus ik ga maar van het beste uit. Eva ik had ook van die ondershirts bij de hema gekocht onder het motto baat het niet dan schaad het niet. Omdat ik normaal heel vaak blote rug heb.
Nou eigenlijk mag ik volgens geertgen de 28ste pas testen. Dus volgende week. Maar maandag is 14 dagen na punctie dus dan zou ik 4 weken zijn. Ik hou gewoon maandag aan dus. Ik twijfel of het niet de pregnyl nog is.
Theeleut spannend vandaag. Is altijd zo moeilijk die tijden wachten maar zo'n echo maakt het dan weer goed he.
@babyhope: het enige wat je nu kunt doen is doortesten, omdat je anders er niet uitkomt hoe/wat het precies is Ben benieuwd. @theeleut: spannend, succes hoor @granaatappelsap: hier die van POM dat is de enige met 100% granaatappel. Handige dop, zodat ik het ook niet binnen 2 dagen hoef leeg te drinken. Ik leng het altijd aan met water, omdat ik het anders echt niet weg krijg (ben niet zo'n sapjesdrinker). @sara goed dat je meedoet met moeders voor moeders @blossom: geweldig die goede bloedtest @willeke succes vandaag bij fm2 @help: hier ook gewoon de utro zonder inbrenghuls @eva hoe is het verder met jou? Hier eerste echo gehad en die was super. Het zit op de goede plek en het hartje klopte. Verder hondsberoerd, maar dat heb ik er wel voor over
Wooouw Gefeliciteerd Anneliesje, geniet ervan. @Theeleut : Spannend vandaag je echo, succes. @babyhope: is zie ook een streepje, hopelijk loopt het op. @Willeke : succes vandaag met je fm. @Eva: ben je aan het aftellen tot dat je gaat beginnen 😆. Hier gaat goed, weinig last van kwaaltjes! Is zo goed voor de onzekerheid 😣. Heb vandaag 2de koortslip gekregen binnen 1 week! Weet echt niet wat dat moet betekenen, ik bal er wel van vind ik verschikkelijk.