Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Babyhope en ukkie! :)

Hier inmiddels ruim 8 weken en misselijkheid heeft toegeslagen.

Suc6 meiden ik blijf hard duimen voor jullie!

2. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Oh jij hebt lekker veel, ik had maar 1 strip. Je kan idd afbouwschema voor je zelf maken.

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ ukkie - gefeliciteerd!

@ babyhope - hij loopt op, mooi zeg! hopelijk van de week een knaller!

@ wen - had je het gesprek in het meander of in het umc? Ik heb ook geen fijne ervaringen bij het umc. Was dan wel voor de kid, maar zo stug/onpersoonlijk/hard/zakelijk. Zie dan ook op tegen de embryotransfer daar.
    Rijnstate is ook van alles zo natuurlijk mogelijk houden. En je moet ook informatie er uit trekken soms. Ik voel me dan weer zo betweter of zo. :-S

@ icsi zwangere dames - als je door middel van icsi zwanger bent geraakt moet er een GUO plaats vinden en geen gewone 20 weken echo. Dat heb ik laatst ergens gehoord, want er een licht verhoogde kans op afwijkingen is. Dus let daar op ;)

@ utrogestan - gewoon kijken of je huisarts een herhaalrecept wil maken ;) ik wil straks als ik wel zwanger ben tot en met week 11 gebruiken, zou het zo eng vinden om te stoppen, brrr

@ mezelf - nog geen brief binnen, misschien was de postbode laat, maar om 17 uur lag er nog niks in de bus. Dus denk dat ik tot dinsdag moet wachten. Als staat er op post nl dat medische zendingen wel op maandag worden bezorgd, maar valt daar zo'n brief ook onder? Woensdag wordt er ook geen post bezorgd en donderdag werk ik. :-/ Als er vrijdagochtend niks is ga ik sowieso bellen. Mijn werk wil het ook graag weten ivm vervanging regelen.

4. Ukkie848

Ukkie848 Lid

17 apr 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lieke86 - dank je wel! Ik ben met vlagen wat misselijk maar verder valt het mee met de kwaaltjes tot op heden (gelukkig ;))

@aircirtap - dank je wel!

5. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Ik ben inmiddels gestopt met de utrogestan. Ik heb het drie weken gebruikt en donderdag de laatste opgemaakt en nu 5 weken zwanger.
    In het ziekenhuis vertelde ze dat mijn lichaam nu voldoende progesteron aan maakt en de utrogestan niet meer nodig is.

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland

Thanxxx voor de tip ik ben dmv icsi dan weet k dat het dus een GUO wordt dit keer.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Geniet er Maar van het is zo bijzonder allemaal :)

8. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @babyhope: Hoe gaat het met je testen? Zijn ze goed opgelopen? En mag ik vragen welke testen je gebruikt?

@MCGB: Ik was de eerste poging heel conservatief met testen. Zoals de artsen willen eigenlijk. Maar ga het de volgende keer ook meer zien als een onderzoeksmiddel. Plus dat het testen dan niet zo beladen wordt. Maar dan moet je je wel beseffen dat het zo vroeg nog heel vaak mis gaat.

@Regina: Hoe is de zaadtest van je man gegaan? Hoe was de uitslag?

@theeleut: Graves kan met exoftalmie (uitpuilende ogen) zijn. Ongeveer 15% van de patiënten heeft er last van, met name die roken. Ik had het zeer licht, had vooral tot geval dat ik 'chronische' wallen had. Hiervoor een (vergoede) operatie gehad, met zowel medische als cosmetische voordelen, :). Hoe is het verder met je?

@Goldfishie: Fijn dat er zo op het eerste gezicht niets geks aan de hand is waar de TFF door verklaard kan worden. Ik denk echt dat je met ICSI goede kansen maakt. Wellicht is dat gewoon de oorzaak van jullie onvruchtbaarheid. Niet opgeven, meis!

@Ukkie: Welkom op het topic! En direct een goede test, zie ik! Kun je direct door naar een zwangerschapstopic, ;)!

@Sara: Hoe gaat het bij jou? Wanneer hoor je meer over of het er 1 of 2 zijn? En wat hoop je zelf?

@Wen: Vervelend dat je er geen positief gevoel aan over hebt gehouden. Het staat je altijd vrij om voor een second opinion te gaan of elders behandeling te zoeken. Sta je daar voor open? Zo te zien gaan wij wel weer bijna tegelijk lopen! Leuk!

@Xan: Welkom op het topic! Je eerste poging?

@Willeke: Morgen fm3! Spannend! Hoe groeien ze? En voel je al wat?

@Danielle: Wat voor echo heb je morgen?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Eva ik gebruik de kruidvat testen 2 voor 5 euro.
    Ik heb vandaag weer getest uiteraard.
    Wat vinden jullie ervan.
    Xxx
    Had de test vanochtend gedaan bij wakker worden. Ik dacht die is lichter geworden.
    Dus met het 2de plasje weer 1 gedaan dat is de onderste en die was weer duidelijker gelukkig.
    Nu zijn ze op dus wachten nu echt tot woensdag donderdag.

10. Moess

Moess Niet meer actief

@babyhope: wanneer mag je officieel testen? Hopelijk lopen ze nog verder op

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Wat is GUO? En gaat dat via zkh? Of verloskundige?

12. Ukkie848

Ukkie848 Lid

17 apr 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel, het is ook nog zo onwerkelijk!
    Vandaag een clear blue test gedaan.. Zwanger 2-3 weken! ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      59,7 KB
      Weergaven:
      2
  13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Moess ik mag volgens geertgen donderdag testen.
    Zit nu 13 dagen na punctie 15 na pregnyl 8 na tp.

Ukkie wauwww mooi testje gefeliciteerd

14. Moess

Moess Niet meer actief

Wow 8 na tp. Dan issie best duidelijk!

15. Xan00

Xan00 Lid

23 mrt 2016
    55
    0
    6
    @Ukkie; Gefeliciteerd!
    @Babyhope; Spannend. Hopelijk loopt ie verder op.
    @Willeke; begint dus al aardig op te schieten voor jou! Succes morgen weer met de FM.
    @Eva; Dit wordt de 2de ICSI. Poging 1 is mislukt vorig jaar November. Zat tegen overstimulatie aan. 23 eicellen. 10 embryo's. 1 verse terugplaatsing mislukt en geen cryo's. In Nederland niet zo prettig verlopen. Nu overgestapt naar DD. En jullie beginnen volgende maand weer?

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gaat/moet in het ziekenhuis. Ik weet niet of bij/via de vk gaat.

17. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Gaat goed dankjewel, nog af en toe steekjes in mijn rechter eierstok en rechter bovenbeen. En dat paniek dat het misgaat! Is echt erg, gisteren heb ik gedroomd dat ik ongesteld ben. Dan wordt het paniekerig wakker worden en rennen naar de wc😱.
    Aanstaande vrijdag is de echo en hopelijk kunnen we en mooie hart of hartjes zien kloppen 😍, eerlijk gezegd daar denk ik niet echt veel aan! Het gaat mij meer om een gezonde kindje.
    De voorkeur gaat misschien toch naar 1! Ben bang van zwangerschap complicaties, vroeg bevalling en kleine baby's!
    verder maakt niet veel uit 1 of 2 als ze maar gezond zijn.

18. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Mooi test , geniet ervan.

19. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    @babyhope,

Is er een reden waarom je de testen uit elkaar haalt? Valt me ineens op ;)
    Ze zien er wel mooi uit!!

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Ukkie gefeliciteerd

Deel Deze Pagina