Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Is idd mooi gezegt Patricia, het is allemaal zo spannend en onwerkelijk. Hopelijk komt het allemaal goed.

2. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Fijn Wes! En nu op het wachtbankje plaats nemen. H3b je wat leuks gepland de komende dagen? Succes met wachten.

3. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hopelijk geen overstimulatie! Spannend. Ben je al gebeld door DD?

4. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Klinkt goed Danielle! Succes met de punctie.

5. rejo81

rejo81 Lid

11 apr 2016
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ babyhope, dank je. Weet ik dat ook weer.
    De streepjes worden steeds donkerder. Gast de goede kant op.

@ alle nieuwe dames welkom.

@ alle zwangeren gefeliciteerd.

Ik lees wel mee, maar ben even wat minder actief.

Na de teleurstelling dat t mislukt is, ga ik mij maar eens uitleven op de woonkamer. Die moet nodig gesausd worden 😁.
    Volgende week mag ik bellen voor een afspraak voor terugplaatsing van de cryo, tot die tijd even wat afleiding.

6. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    7 mei met de decapeptyl en 20 mei met 225eh gonal f. Eva loopt meen ik 3 dagen voor.

7. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @babyhope: Die testen lopen lekker op! Wat super fijn voor je! Hopelijk blijft alles goed gaan! Ga ik toch ook eens naar kijken, die KV2v5. Heb nu steeds goedkope van Zwangerenkids.

@Ukkie: Ook jij een goede test! Gefeliciteerd!

@Xan: Hopelijk gaat deze poging jullie de kleine beeb brengen! Wij beginnen ook aan poging 2 binnenkort.

@Sara: Kan me voorstellen dat je nog bang bent dat het mis gaat. Het blijft natuurlijk ook een spannende eerste tijd. Hopelijk is de echo vrijdag goed. En met 8-10 weken ook. Dan schijn je wel rustig te kunnen worden.

@Willeke: Op zich goed dat er zo veel klaar liggen! Maar jammer dat ze niet heel snel groeien. Hoeveel dagen stimuleer je nu op hoeveel IE? En wat zeiden de arts er over? Bij mij waren ze na 1 week op 75IE ook pas max. 13 mm, de meeste nog kleiner dan 10 mm. En heb uiteindelijk keurig op tijd de punctie gekregen. No stress! Wel vervelend dat je je zo veel aan bent gekomen. Dat is zeker iets wat je moet overleggen. Kan een teken van overstimulatie zijn.

@Wes: Gefeliciteerd! Wat fijn, meis! Een mooie blasto, :). Nu zit je in de helse wachtweken. Succes. Wanneer ga je testen denk je? Ik was eerst heel conservatief, maar heb al met mijn vriend overlegd dat we het de volgende keer anders gaan doen.

@Danielle: Dat is zeker heel goed, ook gezien je leeftijd! Ik ben 25 en had met 75IE hetzelfde aantal follikels. Dus hele goede score! Geniet ervan! Had zelf geen last van de hormonen, maar misschien door die lage dosis.

@rejo: Fijn dat je wat afleiding kan vinden. Gewoon door gaan hielp mij ook. Wel ook stil staan bij het verdriet natuurlijk. Fijn dat je nog een cryo hebt! Nieuwe kansen, nieuwe hoop!

@Wen & Moes: Wij zitten dicht bij elkaar! Jammer dat het bij ons allen niet gelukt is. Hopelijk zijn we dit keer het geluksgroepje, :). Ik start 1 mei met de deca en 16 mei met de gonal-f. Zit wat langer tussen door de Pinksteren.

8. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hey Eva, ja is heel spannend, ik heb net gebeld en de echo 1 dag eerder gepland. Dus nu wordt het donderdag 28/04 om 12:10 uur.
    Mijn schoonouders gaan vrijdag ochtend op vakantie en ik vind het jammer dat ze niet gelijk kunnen weten hoe de echo was! Vandaar. En ook voor mij wordt het een dag minder wachten. Hopelijk een mooi echo😓

9. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moess. Ik vind het erg spannend die punctie. Ik heb al heel wat verhalen gelezen daarover. Ik krijg wel een roesje gelukkig daar ben ik wel blij om. Hier in Duitsland doen ze dat standaard dus dat is mooi. Nu eerst maar even morgen afwachten wat eruit de echo komt. Het zag ef in iedergeval goed uit had ook al folikkelen van 15mm. Spannend allemaal 😊

10. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sara dank je wel en jij succes met de echo 😀

11. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraagje vandaag is dag 9 van mijn injecties en ik ben al sinds 5 dagen niet meer ong maar ik verlies net bloed. Heeft iemand daar mischien ook last van gehad?

12. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    Ik weet niet of het uitmaakt of je een kort of lang protocol volgt en waar je nu mee spuit. Maar in het lange protocol moet je juist opnieuw ongesteld worden tijdens het spuiten van deca voordat je mag beginnen met de gonal f...

13. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik volg het korte protocol en deze vrijdag de punctie. Morgen heb ik een afspraak voor een echo. Ik heb de arts gebeld en zei zegt dat het kan komen door een poliep op mijn baarmoedermond. Ik moet het maar even tot morgen afwachten. Bedankt voor je reactie

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Bah nog geen brief met schema :( Ik ga denk donderdag bellen ipv vrijdag. Mijn praktijkmanager is volgende week op vakantie. En ze wil liefst vervanging regelen voor haar vakantie. Plus ik merk dat het mij ook stress/spanningen geeft.

15. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Baby hope , zie dat jij positief heb getest 6 dagen na terugplaatsing heb jij ook pregnyl gehad ?

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @ patricia dat is niet leuk dat jebnog geen brief hebt gehad.

@ nurrie ja ik heb op 9 april pregnyl 5000 gespoten.
    En dag 5 na tp al een positest gehad. Tot nu. Zit nu 15 dagen na punctie 17 na pregnyl.
    Emmy was een dag 5 dus 12 dagen na pregnyl de eerste posi test.

@ hier heb geertgen gebeld en krijg 19 mei de 1ste echo.
    Had gevraagd of ik door mocht gaan met de utro en dat mag gelukkig. Dn ga ik langzaam afbouwen.

17. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Deze is 16 de pregnyl
    18 de punnctie
    21 de tp

Deze test is van vandaag vindt hem wel duidlijk daarom dat ik je vraag snap je .

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,3 KB
      Weergaven:
      9
  18. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    En nog 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21 KB
      Weergaven:
      6
  19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dus 10 dagen na pregnyl nu? Hoeveel heb je gespoten.
    En dag 5 na tp hoeveel cellig was je emmy en welke dag tp gehad.
    Dit is de action test toch.

20. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    500 gespoten , 8 cellig

Deel Deze Pagina