Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moess

Moess Niet meer actief

@nurrie: ik denk dat je nog even geduld moer hebben. Ik vond de wachtweken het ergste van het hele traject.

@babyhope: nou daar kun je niet meer omheen!

@sara: success vandaag!

@ eva: ik weet het niet precies met die warmte. Maar als ik het zo lees doe ik veel minder extra bevordelijke dingen dan jullie na de tp. Ik zorg gewoon dat ik.voldoende drink (na punctie dan) en verder gewoon geen alcohol en roken natuurlijk.

2. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Wauw Babyhope! Eindelijk een dikke positieve test! Geen twijfels meer.... Heerlijk geniet ervan en natuurlijk proficiat!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere

Nou meid het enige wat ik dus goed heb gedaan was mezelf warm houden hoor.
    En het slechtste wat ik doe is nog roken.
    Ik ben nu wel geminderd van 18 ong. Naar max 4 a 5 per dag. En het gaat steeds beter.
    Je hebt niet in de hand meid. Je kunt zo gezond mogelijk leven en niet zwanger raken. Of zo ongezond mogelijk en direct snap je.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dankjewel blossom💋 hoe gaat het met jou?
    Ik vind het echt zo eng om te stoppen met de utro. Heb net gekeken heb nog e doosjes over en denk dat ik tot maandag (5weken) 6 per dag doorga. En vanaf dinsdag 3x per dag 1.
    Heb je iets gemerkt nadat je stopte.
    Toen met dochter ben ik ook gewoon gestopt op de dag dat het mocht. Maar nu durf ik het gewoon niet.
    Door de miskraam in 2013.
    Ik ging toen ook door met de utro.
    En die heeft de mk tegengehouden. Ik heb wel bloedverlies en krampen gekregen toen. En na het stoppen kwam het helemaal los.
    Heeft 7 weken geduurd. Voor hcg op 0 stond.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Sara hoe laat mocht je gaan?

6. Moess

Moess Niet meer actief

Dat is ook juist wat ik bedoel. Ik ga niet mijn complete leven aanpassen.
    Goed dat je al geminderd bent met roken. Maar helemaal stoppen is natuurlijk beter!

7. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel moess ik wacht het maar gewoon af. Iedere vrouw is weer anders en beleefd her ook anders. Morgen om 13.50 ben ik aan de beurt spannend.
    Eva90 het was zo gepiept vanacht alles klaar gelegd ben gelijk weer in slaap gevallen en gelukkig even geen injecties meer nouja ik hoop eigenlijk helemaal nooit meer nouja afwachten maar😊
    Babyhope mooie test gefeliciteerd
    Nurrie het is lastig te zien maar succes 😀
    Sara succes met de echo 😀

8. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Helaas geen goeie echo😭😭 vruchtzakje was leeg!! Zondag weer een echo.
    Bloed geprikt om de hcg te bepalen maar dat zou wel hoog zijn vanwege het zakje.

9. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Hee hier gaat het goed ik ben voor het eerst misselijk vandaag. Net toch maar gewoon een boterham gegeten (met tegenzin) en nu is het gelukkig wat gezakt. Verder weinig kwaaltjes :) Ik vond het ook wel spannend om te stoppen met de utro maar volgens de assistent maak ik nu zelf genoeg progesteron aan dus was het ook niet meer nodig. Ik heb maar op haar vertrouwd. Ik moest ze gewoon opmaken en hoefde ook niet af te bouwen. Ik heb afgelopen vrijdagmiddag de laatste opgemaakt en heb er verder niets van gemerkt dat ik gestopt ben. Alleen geen witte prut meer in mijn onderbroek ;) dat is dan wel weer fijn!!
    Ik snap wel je angst maar als het een miskraam zou zijn dan is het dat toch wel toch?? Daar maakt die utrogestan niet veel verschil in alleen dat je het dan later merkt.
    Nogmaals ik snap je angst heel goed ik houd ook nog steeds een slag om de arm tot de echo volgende week en dan ga ik het ook pas geloven denk ik.

10. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    Huh hoe kan dat nou?? Jeetje ik schrik ervan! Nu krijg ik het erg benauwd voor mijn echo volgende week!!! Ik dacht dat dat niet kon als je een terug plaatsing hebt want dan is er gewoon een embryo. Heb je verder iets gemerkt? Wat een grote teleurstelling en wat zal je je K*t voelen(sorry voor mijn taalgebruik). Ik voel met je mee...... Dikke knuffel!

11. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Sara: Wat? Hoe kan dat? Klopt de echo wel? Wat verschrikkelijk voor je! Ik was er van overtuigd dat je zwanger was. Was voor mij een kwestie van 1 of 2 baby's. Hoe voel je je nu? Wat een verdriet, lijkt me. Als ik kijk hoe verdrietig is was toen de ongi kwam... En dat was gewoon na een tp zonder zwangerschap. Heel veel sterkte, meis!

@Moes: Ik weet ook niet of je echt heel veel moet doen. Maar kan me voorstellen dat dingen die de doorbloeding van je baarmoeder bevorderen kunnen helpen. Zoals lekker warm kleden (ga ik de volgende keer zeker doen) en genoeg bewegen/sporten. Verder idd niet roken en drinken. Doe waar je je goed bij voelt. Er is geen gouden formule. Anders zouden artsen die je echt wel vertellen.

@Blossom: Fijn dat alles bij jou goed gaat! Wel vervelend van de misselijkheid! Maar het is het waard! Wanneer heb jij de echo?

12. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Ahhh nee sara wat een piepnieuws :(

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ah sara nee dat kan toch helemaal niet?
    Hebben ze lang gekeken.
    Misschien nog iets te vroeg meid.
    Het is nog zoo klein in het begin.

Ik had gevraagd of dat ik een weekje eerder nocht komen ivm de mk.
    En de assistente zei dat mag maar dan zie je waarschijnlijk alleen een vruchtzakje.
    Ik duim dus nog even voor je verder.
    Dikke knuffel.

@blossom ja dat is ook wel weer zo. Pf denk dat ik dan gewoon tot maandag doorga.

14. Moess

Moess Niet meer actief

Ah shit sara! Hopelijk was het gewoon nog te vroeg en is er zondag wel iets te zien..

15. theeleut55

theeleut55 Bekend lid

15 jul 2014
    854
    133
    43
    Sara wat ongelofelijk klote zeg... Ik was er ook heel erg bang voor omdat het bij 1 op de 3 mis gaat bij ivf na een positieve test, dat vind ik echt gemeen, heb je zo'n zwaar traject achter de rug krijg je dat ook nog.
    Een hele dikke knuffel en heel heel heel veel succes met de verwerking.

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Babyhope!

Aaaahh Sara meen je niet wat erg!! Dacht ook dat dat niet kon..heel veel sterkte meid!

17. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Noord-Brabant
    1 op de 3!!!!!! Dat wist ik niet.... Dat is zeker heel gemeen! Ik hoop het niet hoor!

18. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sara87@ wat een vervelend nieuws wat een teleurstelling. Ik wens je veel sterkte toe

19. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland

Er is toch gewoon 20% kans op een miskraam na een positieve test? Tenminste dat blijkt uit de cijfers van mijn ziekenhuis en dat gaf mijn fertiliteitsarts ook aan. Dit percentage komt overeen met "normaal" tot stand gekomen zwangerschappen.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Klopt anneliesje. We hebben net zoveel kans op een mk als meiden die spontaan zwanger zijn geraakt.

Deel Deze Pagina