@Wes: Spannend! Op hoeveel dagen zit je nu? En ga je keurig wachten met testen? Je kan best eerder testen. Was poging 1 heel braaf, maar ga het poging 2 anders doen. Het enige is dat een vroege positieve test nog meer kans geeft dat het toch nog mis gaat. Dus dat moet je je er goed bij bedenken. @Yesss! De eerste deca zit er in! Klaar voor poging 2? Ik ben er gek genoeg minder mee bezig dan bij poging 1. Herken je dat ook? Hopelijk kan ik er ook iets relaxter in staan. Hoewel het natuurlijk spannend blijft of er een gezonde tussen zit. @Willeke: Succes met de punctie vandaag! Hoe laat heb je hem? En zie je er tegen op? Hopelijk een goede opbrengst! @nurrie: Hoe gaat het met jouw testen? @Help: Hoe gaat het bij jou? Ook spannend!
@eva: ja ik ben er wel minder mee bezig. Al vond ik de eerste spuit toch weer even spannend maar het stelde natuurlijk niks voor @willeke: succes vandaag!
Eva, succes met de volgende poging, hebben jullie hetzelfde protocol? Hier gaat het goed. Na het hartje gezien te hebben vorige week voel ik me een stuk relaxter, al neemt dat wel af op weg naar de volgende echo geloof ik. Ik merk wel dat ik dit topic nog steeds trouwer lees dan het zwangeren topic. Ik voel me dus dichter bij ivf dan bij kraamhulpen kiezen, geslacht willen weten, gewenst aantal kinderen discussies. Ik hoop echt dat jullie allemaal snel zwanger zijn en dat de pijn en teleurstellingen beperkt worden. Zo'n situatie van sara doet me zoveel pijn, ik kan me er zo goed in verplaatsen... De kwaaltjes zijn precies goed. Ik voel me hartstikke zwanger maar ben ook niet hondsberoerd. Mijn broeken kunnen ook amper dicht, dus misschien moet ik na volgende echo maar eens naar de h&m voor positie kleding.
@Moes: Haha, was hij goed scherp? Mijn eerste deca spuit was de vorige keer stomp. Goed begin, . Ik zet hem morgen! Spannend! Wanneer neem jij je laatste pil? @theeleut: Ja, wij volgen hetzelfde protocol, met dezelfde kleine kans op een tp (15%). Vorige keer lucky, zal het dit keer ook stand houden. Na de eventuele tp (of evaluatie) gaan we op vakantie, dus de omstandigheden zouden ideaal zijn. Lekker ontspannen, warm, saampjes. Wanneer heb jij de volgende echo? Ik geloof dat positiekleding echt vanaf meer weken is. Maar je zou een maatje groter of leggings/treggings kunnen proberen. Die zitten lekker los. Doen jullie trouwens 'spirituele' dingen? Ik ben van mezelf heel nuchter en wetenschappelijk, maar heb besloten om deze poging een maansteen te dragen. Kan er echt om lachen met mijn vriend dat we zo bijgelovig doen, maar hoop stiekem ook dat het ietsje werkt. En baadt het niet dan schaadt het niet, in dit geval. Kennen jullie dat gevoel?
hallo dames, gister de punctie gehad. Ik heb een roesje gekregen dus heb er niet veel van mee gekregen. Toen ik wakker werdt wel last gehad van kramp en misselijk maar was te doen. De rest van de dag gister eigenlijk geslapen was zo erg moe. Ze hebben 13 folikkelen weggehaald en ik wacht nu op een telefoontje van hoeveel er bevrucht zijn 😁 spannend. Ik krijg denk ik dan ook te horen of maandag of woensdag de tp is. Eva90 ik heb een boek gelezen en die heet de secret van rhonda byrnes. Daar staat in dat als je iets heel graag wil je moet visualiseren. Ik geloof daar in dus ben positief ingesteld en beeld mezelf in dat ik een kindje krijg of het helpt weet ik niet maarja baat het niet dan schaad het niet😃 succes willeke hoe is de punctie verlopen? succes meiden
net een telefoontje gehad. van de 13 folikkelen waren er 11 rijp en daarvan zijn er 9 bevrucht 😀 maandag om 12.00 tp van twee emmys als het goed is 😃
Eva, fijn dat jullie ook weer zijn begonnen! Wanneer verwacht je dan de punctie? Nog nooit gehoord van een maansteen? Schijnt dat te werken? Danielle, goede score!! Gefeliciteerd! Op naar mooie emmys! Ik geloof ook daarin, ik zeg ook tegen mezelf na de tp, nu ben je gewoon zwanger! Lekker gevoel Had vanmorgen om 10 uur de punctie en nu geïnstalleerd in mn bedje thuis 15 eicellen gevonden! Heel blij mee! Hoor maandag hoeveel daarvan bevrucht zijn dus dat is zeker nog even spannend. De tp is bij ons dan donderdag als alles goed gaat!
Wow willeke en danielle! Allebei een super resultaat! @eva: ik slik de pil tm donderdag. Deze deca was scherp. Ik weet nog vd vorige keer dat ik het echt helemaal gehad had met de deca na een week of 3. En dat ik de menopur veel fijner vond. Ik ben trouwens ook helemaal niet spiritueel.. ik ga gewoon uit vd wetenschap
@Danielle: Wat een top score, ! Super! Nu hopen dat die 9 lekker door blijven delen! Wanneer is de tp gepland? @Willeke: Ook echt een super score bij jou! Nu lekker uitrusten op de bank, ! Hoeveel follikels hadden ze nodig voor hoeveel eicellen? En wanneer de tp? Punctie staat bij ons nog niet gepland, maar zou goed op 30 mei kunnen zijn. Maansteen is een mooie steen die de vrouwelijke energie zou verbeteren, waaronder de vruchtbaarheid. Nu maar duimen dat hij werkt, . @Moes: Oh, dan moet jij langer deca gebruiken voor je stopt met de pil! In Maastricht is het maar 4 dagen samen. Dus ik stop 4 mei al. En het weekend wrs menstrueren. Wanneer mag jij gaan stimuleren? Ik pas 16 mei. Duurt nog lang!
@eva: ik begin op 13 mei. Ik denk dat dat er mee te maken heeft dat ik nu pas 2 weken de pil slik en ik maak gewoon de strip af. We zouden wel eens gelijk uit kunnen komen met de punctie. Ik heb de vorige keer ook iets langer dan gemiddeld gestimuleerd. Ik gok ook rond het laatste weekend van mei!
@danielle: mooie score hoor @willke: hij ook mooi gedaan. @eva: hier alles goed. Afgelopen donderdag sleutel van mijn nieuwbouw huis gekregen dus druk met dingen regelen. Weinig bezig met zwanger worden. Misschien ook wel omdat ik niets verwacht van deze ronde. Maar donderdag gaan we testen. Denk dat ik daarna even wacht, zijn nu druk met huis en 1 juni trouwen.
Bedankt meiden 😀 terug plaatsing staat op maandag maar er werdt ons verteld dat het ook woensdag kan zijn? Dus het is even afwachten. Maandag om 12.00 uur een afspraak voor tp en als ze voor 9.00 uur bellen dan wordt het woensdag nog even spannend dus 😁 fijn weekend
Eva ik ben ook vrij nuchter, op de een of andere manier wist ik gewoon dat het raak zou gaan zijn deze keer, al tijdens iui, als gyn dan vroeg of ik behoefte had aan maatschappelijk werkster dan zei ik na de eerste mislukte ivf. Nu heb ik soms angsten dat het mis is, maar ook nog steeds dat zekere gevoel dat het wel goed komt. Raar maar hopelijk waar. Danielle klinkt goed. Het klinkt wel alsof je met een roesje meer last hebt dan zonder? Hier vandaag aan het klussen geweest, aannemer komt volgende week om eerste verdieping en badkamer te renoveren, dus nu flink aan de sloop geweest. Dat soort dingen blijft wel beetje spannend met zwangere lijf. Maar heb alleen maar last van rug en honger gehad. Dus het zal wel goed zijn. Nu lekker op de bank zitten.
Nou hier vanmorgen test gedaan kv nada niente urine was ook niet donker moet zo vaak eruit om te plassen , Later weer plassen rozig op papier volgends mij komt ongi eraan .
Nurrie dat klinkt niet goed je had zoveel hoop met testen. Hopelijk ben je nog te vroeg en Is het innestelingsbloed. Innesteling kan tot 12 dagen na eisprong, Is gister voor jou. Dan komt hcg pas daarna. Ik zie wel dat je heel veel cryo's hebt, dus dat biedt hele mooie kansen.
@Moes: Dat zou kunnen idd! Ik moest echt minstens een maand de pil slikken voor ik weer mocht beginnen met de deca. Omdat het er zo dicht op zit. Laten we gaan voor 30 mei de punctie, ! @Help: Fijn dat je afleiding hebt! En een huis, wat heerlijk! Straks ben je toch ineens zwanger, juist omdat je er relaxed me om ging. Dat zou super zijn. Denk je er wel eens aan? Of totaal niet mee bezig? Ik duim echt voor je! @Danielle: Zal er wel mee te maken hebben dat ze een goede kanjer terug willen plaatsen! Hopelijk zijn ze maandag al lekker groot, blasto's! @theeleut: Hoe wist je dat het raak zou zijn? Want ik denk wel eens: "Poging 2, dat is hem." Maar dan weet ik niet of het hoop, verlangen of intuïtie is. Hoewel ik nu natuurlijk de maansteen voor vrouwelijke intuïtie draag, haha, . Lekker dat je aan het verbouwen bent. Rustig aan doen met je zwangere lijf! @nurrie: Ik zeg, verlies niet de hoop. Toen ik bij poging 1 belde met het ziekenhuis dat ik bloedverlies had, zeiden ze dat het ook een bijwerking van de utro kon zijn. Dat ik vooral hoop moest houden en door moest gaan met de utro. Daarnaast is de punctie toch ook nog geen twee weken geleden? No worries. En wacht tot je goed geconcentreerde urine hebt. Later vandaag of morgen even opnieuw doen. Sterkte met alle stress en twijfel! Hier, precies een maand na mijn testdatum, 1 april, heb ik de eerste spuit deca er in gezet. Viel me super mee! We zijn begonnen, !