Start IVF/ICSI 2016

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Eva90, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aicirtap fijn dat je je schema hebt succes met de behandeling😀
    Lieke wat fijn dat je een mooie echo had 😀

2. lynole

lynole Fanatiek lid

22 nov 2014
    1.433
    587
    113
    Vrouw
    Patrick je lutale fase kan door de medicijnen korter worden. Dit zal sla je geen medicijnen meer gebruikt na een periode weer normaal worden.

Lieke fijn dat je een goede echo had.

Hier nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie hoop eigenlijk dat hij dit weekend door breekt zodat ik volgende week in mijn vakantie al kan beginnen met spuiten.

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja alleen ik gebruikte helemaal niks. Tijdens de kid gebruik je geen hormonen. Daarvoor altijd een regelmatige cyclus gehad van 28 dagen zonder vloeien vooraf. Kon de klok er op gelijk zetten.
    Sinds het zwanger worden (juli 2014) varieert mijn cyclus tussen de 26 en 29 dagen en vooraf vloeien. Ziekenhuis wuift het weg dat is normaal als je zwanger wordt.

4. Moess

Moess Niet meer actief

Fijn lieke! Geniet er van

@patricia: je krijgt niet perse te horen wanneer de punctie is, hier bekijken ze dat gewoon per echo tenminste. Na 1 week stimuleren de eerste echo en dan om de dag. Je hoort dan als de follikels goed zijn wanneer je pregnyl of ovitrelle mag spuiten en wanneer de punctie is

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Die lijst moet gewoon helemaal roze kleuren! K lees vaak mee hoor dus blijf jullie volgen ;)

6. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hey Blossom, dankjewel. Nee ik had het idd helemaal opgegeven maar wonderen bestaan nog waarschijnlijk😁. Hoe is het met jou? Vandaag je eerste echo, spannend zeg. Hopelijk heb je straks een mooi kloppende hartje gezien. Let us know.

7. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    #3547 Sara87, 4 mei 2016
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
    Wat een vooruitgang dames, veel van jullie zijn weer bezig! Heerlijk, heel veel succes toegewenst aan iedereen en hopelijk dat de lijst snel roze kleuren😘😘😘

@Nurrie: hoe staat het met testen?

@Danielle: wat goed zeg dat je nu 2 embryo's terug geplaatst heb gekregen! Succes met de wacht weken. En trouwens dat moe zijn na de hormonen is herkenbaar dat komt ook door de spanning. Doe rustig aan.

@Patricia: zo eindelijk schema binnen, Fijn. Succes deze ronde! En dat meeleven met een patiënt ken ik helemaal, wat kan het veel emoties veroorzaken want je kan je zelf zo in hun situatie plaatsen!

@Lieke: fijn dat de echo goed was, wat zou je nu super trots en blij zijn! Geniet ervan meid.

@wes: hoe gaat het op de Wachtbankje? Je kan nu eigenlijk al een testje doen. Spannend! succes

8. Sara87

Sara87 Actief lid

2 mrt 2015
    453
    0
    16
    Hey Willeke, snap jouw teleurstelling maar je hebt idd maar 1 mooie embryo. Heb je al tp gehad? Succes de komende dagen .

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Heeyyy meidennn.

@patricia jeejjjj eindelijk je schema binnen. Zo hey dat duurde wel ff he.
    Nee punctie vakt echt niet te plannen. Hun kunnen wel zehgen 14 dagen stimulatie maar je lichaam werkt de ene keer sneller mee dan de andere x. Ik heb nu 26 dagen gestimuleerd geloof ik.

@nurrie hoe gaat het met het testen?

@willeke niet opgeven hoor.
    Ik had 8 eicellen 3 rijpe alle 3 bevrucht en op dag van tp was dit de enige die overgebleven was. En hopelijk blijft hij/zij nog 8 maandjes zitten.

@wes je kan wel al testen hoor spannendddd.

@lieke gefeliciteerd een goede echo😍 ohh wat leukkk..

@hier moe moe en slecht slapen. Af en toe wat buikkrampjes en maak me dan zo'n zorgen. Maar het zijn geen menstruatie krampen. Lijkt alsof het een beetje zwaar is maar ook weer niet. Jaaa lekket duidelijk ahhaha.
    Gebruik nu vanaf maandag 3x per dag 1 utro. En durf nog niet te stoppen.

10. Eva90

Eva90 Bekend lid

12 nov 2015
    642
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Danielle: Hoe gaat het wachten? Ik was er de eerste keer ook veel mee bezig. Heel spannend allemaal! Vond de wachtweken echt killing! Vermoeidheid had ik geen last van.

@patricia: Fijn dat je je schema hebt, eindelijk, :)! Zie dat we echt bijna gelijk lopen! Succes! Doe jij het korte protocol?

@Lieke: Wat fijn voor je! Dat moet goed komen, :). Hoe voel je je?

@Willeke: Wanneer heb jij de tp (gehad)?

@Blossom: Succes met de echo vandaag. Hopelijk ziet alles er goed uit!

@Moes: Hoe gaat het spuiten? Ik zit vandaag op spuit 4 en neem de laatste pil in. Dat wordt hoofdpijn het weekend, :(.

11. Wen1977

Wen1977 Bekend lid

28 sep 2015
    933
    146
    43
    @Lieke, gefeliciteerd met je mooie echo. Dat geeft zeker een lekker gevoel?

@Patricia, gemiddeld is het 14 dagen stimuleren, maar ja dat is bij iedere vrouw anders. Ik kwam voor fm 1 op dag 10 en werd meteen ingepland voor de punctie (was eerst op dag 12 is uiteindelijk dag 13 geworden).

@eva, Ja komend weekend beginnen wij weer met de deca. Ik ben wel heel benieuwd hoe ik deze keer ga reageren (met name wat de aantallen gaan doen). Ik merk ook dat ik sinds de aanmelding er heel erg mee bezig ben. Ben volop aan het rekenen. Rond vaderdag testen, rond half augustus ongeveer 12 weken en zouden we het onze ouders na onze trouwerij kunnen vertellen (houden het klein met alleen onze ouders erbij) en in februari dan uitgerekend (is mijn vriend jarig). Dus zou blij zijn als we het weekend weer aan het spuiten zijn. Dat gaf mijn de vorige keer heel veel rust, want dan ben je bezig. Sorry beetje lastig uit te leggen.
    Jij al de eerste spuiten weer gezet?

@iedereen het weekend zitten wij weer echt in de mmm dus zal dan hier weer actiever zijn. Buiten dat het op het werk mega druk is ook een beetje zelfbescherming om toch wat afstand te nemen.

12. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hey, hier gisteren een negatieve test en zie zojuist op de wc druppels bloed bij het afvegen.... Super k**.
    Hoop dat het bij jullie wel positief mag eindigen voor diegene die net een tp hebben gehad of hem binnenkort krijgen.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ah wes nee😥😥

14. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Wat balen wes.
    Hoe lang geleden was tp? Hoe lang duurde nu je cyclus?

15. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wes dat is shit balen zeg 😔
    Ik zit nu in de tweede dag na tp het wachten is echt zwaar. Ik voel van alles vooral steken links onder in mijn buik dat maakt mij zo onzeker 😩Af gelopen nacht een uur wakker gelegen van de kramp. Heeft een van jullie daar mischien ook last van gehad zo kort na tp? Vanmiddag gebeld door de kliniek. Helaas zijn er geen emmys om ingevroren te worden.

Succes dames 😀

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik snap er niks meer van. Ik ga vrijdag wel de poli even bellen, wil even wat meer duidelijkheid, 100% kan niet I know. Morgen alles dicht helaas. Ook ivm vervoer regelen. Ik krijg vandaag een brief binnen dat ik maandag 23 mei voor pre operatieve screening moet komen (anesthesist en apotheek). Dus lijkt mij dat ik maandag 23 mei nog niet de punctie krijg ... Ik heb ook al wat vragen voor maandag opgeschreven :D

17. ike

ike Fanatiek lid

5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Daniëlle ik heb ook steekjes sinds gisteren. Ik zie tp als dag0 dus gisteren en vandaag zijn dag 3en4 na tp. Van vorige keer weet ik het niet meer precies wel wat buikpijn toen. Ik herken de onzekerheid, je wil toch weten hoe het zit. Ik ben steeds aan het vergelijken met de vorige keer. Omdat ik toen toch kort zwanger ben geweest. Maar het is toch echt wachten op een positieve test of rood.

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nou zeker weten! Heel goed en zo bijzonder! ik gun het jullie allemaal!

19. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ike oke dan lopen we ongeveer gelijk op morgen is voor mij dag 3. Jij hebt dan een dag voor mij tp gehad ik maandag. Ik kan niet vergelijken mijn laatste zwangerschap was spontaan en dat is al 15 jaar geleden. Ik voel ook steekjes maar eigenlijk al sinds de punctie ook wel echte krampen. In de kliniek zeiden ze dat dat door de punctie kwam ik had 13 eitjes. Het kan ook door de progestan komen werdt mij maandag weer gezegt tijdens de tp. Maar nu ik de tp heb gehad lijkt de kramp erger het zit links onder in mijn buik en vanacht kon ik er niet van slapen. Ik denk er vast te veel over na en inderdaad zekerheid heb ik echt pas volgende week. Zaterdag normaal gesproken zou ik dan ong moeten worden het is precies om de 28 dagen bij mij. Succes ike en ik hoop dat het lukt spannende tijd 😊

20. Wes1

Wes1 Actief lid

8 jan 2016
    234
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hey. Ja is toch wel weer een klap. Ik had best een positief gevoel erover. Ook omdat ik na 2 dagen al last kreeg van mijn onderrug en steekjes in de buik. Maar helaas bleek dat niets te zijn. Uiteindelijk 9 dagen na tp ongesteld geworden. Dag 30 van mijn cyclus. Normaal is dat dag 28. Dus 2 dagen laterr.
    Heel veel succes aankomende week Danielle en Ike. Super spannend vond ik het weer.

Deel Deze Pagina