@wes neeehh knuff @kramp hier ook de eierstokken. Het was ook heel mooi te zien op de echo dat ze vol zaten met bloed en vocht. Hier is het nu eindelijk wat minder (krampen van de baarmoeder voelen toch heel anders) @ meiden met een terugplaatsing: heel veel succes
Ik heb ook veel last van krampen gehad en het was ook de eierstok die 8x grooter waren dan normaal en vol met vocht en bloed. Maar nu gelukkig minder last. Dinsdag 10/05 weer een echo en vind het weer erg spannend, ik weet niet wat ik moet verwachten!!! Hopelijk goed. De angst blijft gewoon en ik slaap heel slecht en droom echt veel, is erg vermoeiend. ik hoop dat ik dinsdag met een mooi echo gerust word gesteld. Succes dames met alles, leef met jullie mee 😘😘😘
Hoop dat je ongi snel komt! Duimduimduim 😊 Ik zou inderdaad om 13.30 vandaag echo hebben, maar die heb ik kunnen afbellen omdat ik net een knalpositieve ovulatietest had! Zal een foto bijvoegen. Heb met 2 soorten van Sensitest getest, omdat die met het groene handvat eigenlijk sinds maart over de datum zijn. Ik was benieuwd of dat nou uitmaakt (niet dus). De nieuwe zijn de witte. Die zijn minder gevoelig en geven alleen op de dag van ovulatie een positieve uitslag. Ik vind de groene veel duidelijker, maar ze zijn beide positief. Maandag moet ik bellen met het lab en dan gaan ze met me rekenen wanneer de tp moet zijn. Ik vermoed op 6dpo, dus zaterdag. Maandag volgt een update 😉 O en we hebben heerlijk gevreeën, dus in theorie hebben we kans op een tweeling 😂 (daar moet ik om grinniken omdat ik niet meer zo geloof in wonderen, maar goed, in theorie is het wel zo ) Meiden wat is het heerlijk weer! Ik krijg daar echt zoveel energie van! Fijn weekend!!
Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡ Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Nij Geertgen Annneliesje(apr ♡): 34 jr, IVF 1.1, 2de kindje, Isala Zwolle Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Blossom82]: 33jr, IVF 1, 1e kindje, Amphia Breda Danielle1974: 42jr, ICSI1, 1e kindje, Kinderwunschkliniek Ludwigsburg Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 2.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis MMC Goldfishie: 33 jr, ICSI 2, 1e kindje, VUmc Happy hertje: 33 jr, ICSI 1.1 (5 cryo's), 1e kindje, VUMC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1(2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Lieke86 (april ♡): 30 jr, ICSI 3.1, 2e kindje, ASZ En EMC Rotterdam. MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.2 (3 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Moess: 26jr, IVF2, 1e kindje Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Regina1983:32 jr 2e kindje IVF/ICSI VUamc Rejo81: 34 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Wilhelmina Ziekenhuis Assen Sara 87: 29jr, ICSI 3.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.)/Gent Selma (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesss (feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55: 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Willeke86: 29jr, ICSI 4, 1e kindje, Dusseldorf (DD) Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Aicirtap: va 9-2 tot 10-5 lucrin, vanaf 10-5 lucrin (0,1) en gonal-f 150-eenheden Anke1988: triptofem en fostimon (300eenheden) Danielle1974: merional 150 vanaf 21-04 cetrotide Eva90: va 01-04 pil, va 01-05 decapeptyl, va 16-05 gonal-f ???eh Girlie12: va 18-1 3x lucrin ivm endometriose 14-4 start pil Help85: 14-3 tot en met 1-4 pil, start 25-3 decapeptyl, start 8-4 gonal-F 100 eh Ike: va 11-1 pil; va 9-2 Decapeptyl; va 17-2 gonal-f; 1-3 eenmalig ovitrelle; punctie 3-3: 9 eitjes; 7 bevrucht, alle 7 embryo, 6-3 tp van de mooiste, utrogestan Lieke86 : +/- 23-2 Menstruatie en cd3 starten met Orgalutran en Menopur 225eh Moess: va 15-04 pil, va 29-04 decapeptyl, va 13-05 menopur 150 Rejo81: va 16-5 Estradiol Sara87: va 12-2015 tot 03-2016 Lucrin; va 11-03 Decapeptyl; va 18-03 225eh Menopur Wen1977:va 7-5 decapetyl; va 20-05 225eh gonal f Willeke86: 100 eh gonal f & 150 eh menopur Afspraken en NOD's (op datum) Lieke86: 09-05 intake zh Aicirtap: 09-05 eerste instructie MLady: 09-05 bellen met lab ivm timing cryo-tp (8-5 eisprong) Goldfishie: 11-05 gesprek kijkoperatie Girlie12: 12-5 eerste afspraak/ ivf schema maken Moess: 13-05 startecho poging 2 Eva90: 13-05 startecho poging 2 Moess: 20-05 fm1 Aicirtap: 20-05 fm1 en instructie Eva90: 23-05 fm1 Eva90: 25-05 fm2 Eva90: 27-05 fm3 Rejo81: 27-5? 1e echo Wen1977:29-05 fm 1 Wen1977: 02-06 punctie? Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Hallo Dames, ik ben net klaar met werken ik begin altijd om 6.00 uur. Het was vandaag geen goede dag veel pijn en krampen gehad aan de linkerkant van mijn buik. Het was minder maar nu sinds twee dagen weer erger. Ik heb net ook gevoeld een de linkerkant en ik voel echt een harde plek. Ik vermoed echt dat het mijn eierstok is het doet zo pijn moest mezelf vandaag echt door mijn werk heen slepen. Ik heb ook een erg opgezette buik en blijf zo ontzettend moe. Last van mijn rug heb ik ook en van mijn boven benen. Ik denk als het maandag niet beter is dag ik de kliniek bel. Ik heb al een beetje rondgeneusd op internet en daar staat met zulke problemen veel rusten en veel drinken. Ik wacht het maar af. Verschijnselen dat ik zwanger ben heb ik nig niet ik denk dat het daar ook nog veelste vroeg voor is. Vandasg is dag 5 na tp het blijft spannend ik ben wel met vlagen misselijk maar het meer het idee dat dat door de spanning komt. Succes meiden
Daniëlle hoelang geleden heb je voor het laatst gepoept? Na mijn punctie had ik in de wachtweken vreselijke last van obstipatie/darmkrampen/oorlog tussen darmen en overgevoelige eierstokken, dat ik een week niet kon werken. Hopelijk is het zoiets en. geen overstimulatie!
Nee danielle heb je na de tp last van overstimulatie. Is er 90% kans op zwangerschap. Door de hormonen hcg lopen de lege einlaasjes weer vol. Zoek maar eens op google.
Danielle, goed in de gaten houden hoor! En als je het niet vertrouwd echt bellen! Babyhope, hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je de echo?
Willeke jaa het gaat wel goed gelukkig. Ik heb 19 mei pas de 1ste echo. Dat duurt nog zoooooo lang voor mijn gevoel hahaha. Dankje voor het vragen. Hoe voel jij je?
Ik snap je wel. De rustmaand heb ik ook wel als rustig ervaren maar sinds we weer in mmm zitten kribelt het aan alle kanten. Wij hebben onze omgeving niets verteld (alleen onze werkgevers ivm afwezigheid) dus ik gebruik het forum ook af en toe om van me af te schrijven.
Vandaag gaat de eerste spuit erin. Ik ben benieuwd hoe het deze keer gaat en wat de resulaten zullen zijn.De afspraak bij de acupunctuur heb ik ook al gemaakt. #ikbenerklaarvoor
Hoi Eva, manlief wil liever toch 14dgn na tp pas testen. Dat betekent dat ik het nog een hele week vol moet houden.
Wen succes met de behandeling 😀 Ike voel jij al wat heb jij al symptomen? Ik zelf ben ook aan het twijfelen wanneer ik ga testen. Ik ben bang dat als ik het te vroeg doe dat het negatief is en dan later mischien positief of andersom. Ik denk dat ik wacht op mijn nod en dan test. Willeke hoe gaat het bij jou? Babyhope bedankt voor de informatie en spannend je echo succes😀 m lady bedankt voor de informatie succes
Hoi Daniëlle, of het zwangerschapssymtomen zijn of dat ik mijzelf gek aan het maken ben weet ik niet. Maarik ben snel moe (vorige x was dat nog erger), snel chagrijnig, veel dromen s nachts, geuren vies vinden (vorige x vond ik dingen echt afgrijselijk maar dat is nu niet)
@Sara: Kan me voorstellen dat de volgende echo weer zo spannend is. Ook omdat je eerste echo-ervaring niet zo positief was. Succes! @Mlady: Duimen voor een goede cryo! En misschien wel een tweeling, ! @Danielle: Vervelend dat je zo'n pijn hebt! Het zou idd verlate overstimulatie kunnen zijn. Hoeveel follikels had je? Verlate overstimulatie duidt in veel gevallen op een zwangerschap! @Willeke: Hoe gaat het met jou? Twee dagen geleden de tp! @Wen: Duimen voor goede resultaten voor ons! Hier 7 keer deca gespoten en net ongesteld geworden. Gaat dus allemaal netjes volgens planning! Merk dat ik er deze keer meer ontspannen in sta, zennn!
Eva ik had 13 folikkelen. Ik weet niet wat het is ik wacht het nog masr even af als ik maandag nog last heb bel ik de kliniek! Ike spannend ja we moeten het maar afwachten. Ik denk ook van alles te voelen moe misselijk maar ik denk dat dat bij mij ook komt door de pijn in mijn buik.😊
Hey meiden, hier alles prima. Voel nog niet veel, af en toe een beetje een spierpijn achtig gevoel heel laag onderin. Heb wel een beetje gekleurde afscheiding, heel licht bruin/beige. Nog nooit eerder gehad zo vroeg na de tp (nu 3 dgn na tp van dag 5 embryo). Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Hallo dames, zou ik mij mogen aansluiten bij deze groep? Ik begin vandaag met het slikken van de pil. Deze eerst 3 weken slikken en dan verder. 25 mei hebben we een afspraak voor de uitleg van alle medicijnen en hormonen. Ik zal nu in eerste instantie denk ik veel meelezen. Oh ja, wij gaan voor de ICSI procedure.