Patricia fijn dat ze op het ziekenhuis me denken mbt de punctie. Fijn dat je kan beginnen met spuiten. Theeleut fijn dat de echo helemaal goed was. Hopelijk kan je nu lekker genieten. Mlady spannend dat je cryo krijgt teruggeplaatst, hopelijk dat het helemaal goed gaat. Wes1 fijn dat je nog 6 embryo's in de vriezer hebt. Hopelijk gaat de echo vrijdag helemaal goed. Hier gaat het redelijk. We hebben vakantie dus kunnen echt even bij komen. Merk dat ik op zie tegen de echo van vrijdag, wat als er maar weer 2 follikel zijn gegroeid en de punctie dus weet niet door kan gaan. De bijwerkingen van de fostimon vallen gelukkig mee.
Succes morgen Sara! Heftig aicirtap om dit in je eentje te doorlopen. Vind t erg stoer en knap!! Hoop dat alle inzet beloond gaat worden.
Sara succes vandaag 😀 Aicirtap ik wens je heel veel succes en ik vind het echt super knap dat je het allemaal alleen gaat doen 😀 Anke succes ik hoop dat de uitkomst goed is 😀 fijne dag allemaal
@Danielle: Fijn dat het beter gaat. Nu spannend wachten tot je testdatum. Ik vond het de vorige keer zo'n ding! Ga daarom deze keer ook eerder testen. Het was echt té stressvol. En hoe gaat het met je krampen? Bij mij begon de ongi niet met krampen, maar met een soort kietelend/brandend gevoel van binnen. En heb ook bij anderen gehoord dat dat zo voelt. Dus ik duim voor je! @Mlady: Fijn dat je het zo goed kan handelen. Spannend, ik duim voor je voor donderdag! Ik zou lekker je lief meenemen. Is toch weer een tp! Jullie misschien-kindje! @Wes: Fijn dat je in de nieuwe cyclus direct weer een tp mag! En dat je zoveel cryo's hebt. Maar nu moet er wel eentje blijven plakken! @theeleut: Wat mooi! Kan dat al met 9 weken? @patricia: Heb je je meds goed over gekregen? Ze doen er altijd heel voorzichtig over, maar de deca mag 7 dagen buiten de koelkast. En de gonal-f zelfs een maand ofzo. @Sara: Succes bij je echo! Ik ga voor je duimen dat alles goed is. Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt! @Anke: Ik ken het gevoel, je wil zo graag dat er genoeg rijpen! Maar aan de andere kant, geen punctie is geen poging. Hier vrijdag de uitgangsecho. Spannend! Hopelijk mag ik wat meer stimuleren dit keer. Gisteren onwijze hoofdpijn, maar die is nu weer weg (afkloppen). Dat is ook het enige waar ik last van heb.
Ja ik had de pregnyl boven op de koelelementen gelegd en ze waren redelijk koud doen ik thuis kwam. Nog even aan de ampullen gevoeld, die waren niet echt koud maar ook niet lauw. Dus hopelijk is dat goed... Ik check het 20 mei nog wel even bij de vpk of dat wel goed is. Want had begrepen dat vooral de pregnyl goed koud moet blijven. #$%@ NS! Ik meteen ook naar conducteur gelopen van en wat nu? Ja mevrouw dat is uw probleem. Naja! Grrr! Ik vol in de stress. Bah.
@patricia: spannend hoor. Spuit je in de ochtend of de avond? Even een half uurtje langer buiten de koelkast maakt echt niet zo veel uit hoor. Ik vervoer het niet eens in een koeltasje.. @eva: ik heb ook vrijdag de uitgangs echo. Mijn eenheden zijn al bepaald. Gewoon hetzelfde als de vorige keer. Vreemd genoeg heb ik ineens helemaal geen bijwerkingen meer van de deca. Heerlijk.. @anke: jeetje, ja ik heb ook stress gehad om de follikels de vorige keer. Hopelijk zijn er nog een paar bijgekomen. @sara: hoe was je echo? @mlady: hopelijk een mooi ontdooit emmytje. Spannend dat je het ook nog natuurlijk erbij probeert, mijn voorkeur gaat toch echt niet uit naar een meerling. Klinkt wel leuk enzo maar het is echt een aanslag op je lichaam en soms ook spannend voor de kindjes. Ik vind 1 wel prima hahaha
Hallo Dames deze vrijdag zou ik ong moeten worden net uit spanning een testje gedaan en is helaas negatief. Ik voel het ook aan mijn lichaam een soort van intuitie zeg maar dat ik helaas niet zwanger ben . Mischien is het te vroeg maar dat betwijfel ik. Succes dames 😘
@ dames - bedankt voor de complimentjes @ moes - 's avonds. Tijdstip mocht ik zelf bepalen. Gezien mijn agenda is rond 19 uur prikken het handigst. Straks de eerste spuit gonal-f zetten!
Danielle jammer dat je test negatief was. Moess fijn dat je geen bijwerkingen hebt hopelijk blijft dat helemaal zo. De kans dat er nog follikels bij komen is bij mij heel klein. Het is vooral de vraag hoeveel er gaan groeien aangezien dit poging 4 is die wordt opgestart en ik echt nog maar 1 poging hen gehad. 't is vooral dat ik opzie dat als de poging niet door gaat ik weer 2 maanden moet wachten Patricia je pregnyl kan wel even buiten de koelkast. Vorige keten zijn ze bij mij een uur buiten de koelkast geweest en dat was geen probleem. Advies is om pregnyl tussen de 2 en 15 graden te bewaren en als het in een koeltas heeft gezeten gaat het wel goed.
@ankie: ik begrijp je zorgen helemaal. Ook vooral over alweer 2 maanden wachten. Je wacht al zo lang. Dan kun je denken, dan maken die 2 maanden ook niet meer uit, maar vaak wil je dan gewoon zo snel mogelijk verder zodat je opnieuw een eerlijke kans krijgt!
Hoi dames, het ging vanmiddag gelukkig goed. Vruchtje is goed gegroeid en het hartje horen kloppen ❤was zo mooi en bijzonder!! Wist niet dat het nu al kan. Vruchtje begint een vorm te krijgen, lijkt echt op een kleine mensje. Volgende week woensdag weer een echo. Ben heel blij en een beetje gerust gesteld😃. Moet nu een gynaecoloog zoeken die de controles moet overnemen van de ivf afdeling vanaf 12 weken.
Danielle, aaah dat is jammer meid maar je bent nog wel erg vroeg met testen hoor! Het is pas dinsdag! Wanneer was je punctie ook alweer? Patricia, Oeh spannend meid, laat de eitjes maar groeien! Eva, jij ook binnenkort stimuleren toch? Heb even niet alles meer teruggelezen! Hier in de vreselijke wachtweken! Heb met name sochtends echt een spierpijn achtig gevoel heel laag onderin (bij schaambeen zeg maar) en dat trekt dan hoor richting liezen. Verder allemaal puistjes op mn decolleté. Wie herkent dit?
Fijn sara, ook al beweging gezien? Hier ook bezig met verwijzing naar ander ziekenhuis. Een hoop heen en weer gebel, lastig.
Meiden is er 1 van jullie die ook een jaar lang gonal -f heeft gespoten en ovitrille? Ik heb het idee dat ik ontwenningsverschijnselen heb. Heb al ruim een maand ongesteldheids pijn en zere borsten ze voelen ook voller. Maar ik kan niks over op internet vinden.
Sara wat fijn zal weer een geruststelling voor je zien geniet er lekker van 😘 Willeke punctie is nu 11 dagen geleden het zal best wel aan de vroege kant zijn maar het voelt ook gewoon niet goed 😔 Dus nu even twee maanden rust en dan het volgende traject. Jij in iedergeval veel succes. Ik blijf mee lezen vind het spannend. Ik blijf duimen voor jullie allemaal 😘
Ik lees ook zo nu en dan mee. Maar ik merk dat ik erg nerveus wordt omdat ik 7 juni vervolg afspraak heb maar van te voren nog een afspraak zou krijgen met de internist maar ik heb nog steeds niks gehoord. Ik weet ook niet of ik nu zelf even moet bellen of het gewoon nog moet afwachten het duurt nog wel even voor het de 7de is. OWWWWWW ^_^ ik ben ook zo een stress kont ^o^