@Jessie: Nee, hoe kan dat? Wat ontzettend super kut! Heel veel sterkte met je verdriet! Deden jullie ICSI? En wat is de reden voor IVF bij jullie? Oh, arme jij! @girlie: Goed nieuws! Zijn er 11 eicellen gevonden? Dat is echt een perfect aantal! @Mlady: Ja, er zijn idd belangrijkere dingen om aandacht aan te besteden. Ik werk in de GGz, ben psycholoog en verpleegkundige. Door die combi is er genoeg werk, maar vaste contracten ho maar, . Ovulatietesten probeerde ik ongeveer op dezelfde tijd te doen. Er was bij mij wel altijd duidelijk een piek, maar nooit knalroze. Maar verder een nette eisprong. Ik vroeg het me af, mocht ik het ooit nog nodig hebben. @sap: Drinken jullie na de tp nog speciale sapjes, zoals granaatappelsap en cranberrysap? Heb ooit gehoor dat dat positief kan werken. Weet niet of het evidence-based is, maar ik ga het toch proberen, .
Icsi2. Rest is bij ons geen optie. Wij beide een probleem. Zaad ligt in vriezer en nu dus nog een poging. Vanmiddag hoor ik meer vd arts. En dan evt nog gesprek of ik hoop te starten. Het wordt alles of niets. Bij beide kan ik mij neerleggen maar deze onzekerheid is killing😈 Maar ik hoop door te kunnen gaan! De emoties laten gaan, relativeren en verder hahaha. Nee zonder gein, tis horror maar ik heb het niet zelf in de hand. Ik vertrouw op de kundigheid van het zh en ga vol moed en hoop de laatste poging in. Mocht deze er komen, want als blijkt dat er iets niet goed is, is het afgelopen! Helaas. Maar dat kan ik hopelijk vanmiddag vertellen!! Thanks allemaal voor jullie steun en lieve woorden. Het traject valt niet mee!!
@eva: maar als je vriend onvruchtbaar is heeft ivf toch ook geen zin. Of heeft hij slecht zaad? Misschien beter icsi dan? Ik heb ook nagedacht over adoptie oid maar voor dat geld kan ik nog 6 extra ivf pogingen doen. Plus wij zouden toch afgekeurd worden aangezien wij beiden psychiatrisch behandeld zijn in het verleden. Volgens mij val je dan al af. Ik neem trouwens niks extras behalve gravitamon. Ik ga er niet aan beginnen. Het zou zo ook moeten lukken anders zouden de artsen dit wel zeggen @lh piek: ik had altijd een knaller, alleen met sensitest dipstikjes. Verder niet @girlie: fijn dat het meeviel. Nu hopen op een paar mooie eicellen en emmys @jessie: ahhh neee he! Wat ongelooflijk rot. Huil maar flink (bij mij help dat ofzo?) . Ben benieuwd wat de arts zegt. Hadden jullie bij de eerste keer wel bevruchtingen?
Helaas niet zwanger :'( HCG 0,1. Nu 2x menstrueren en dan cryo tp. Heb er helaas maar 1 in de vriezer. Gyn wil liever geen lucrin en natuurlijke cyclus. Anders moet ik straks weer extra hormonen om baarmoederslijmvlies te maken. Dus nu op menstruatie wachten en hopelijk komt de 2de menstruatie daarna snel. Weer wachten dus.
Oh nee Jessie, wat een klap. .. heel veel sterkte met wachten tot de arts belt. Patricia ah nee..... kloten zeg. Bah. Hopelijk gaat de menstruatie snel straks.
Aah Patricia! Ook al balen!! Er zijn 11 follikels aangeprikt, er zijn 9 goede eicellen. Nu kan de eerste spanning van het wachten beginnen!! Hopen dat er zondag een mooie terugplaatsing is!
Arts belde: geen gekke dingen te zien. Gewoon domme pech. Deze aankomende menstr overslaan en dan mag ik mij melden voor icsi3. Ze gaan nog kijken of ik het korte of lange traject in ga. Dat hangt dan vd echo af. Nu altijd lang maar misschien korte traject wel beter. En verhoging van gonal misschien. Voor nu de klap verwerken en dan wachten tot we weer kunnen starten!
@patricia: O, nee, wat balen! Echt heel naar, . Sterkte! Hoe voel je je er onder? Je klinkt vrij van doorgaan maar weer. @Jessie: Wat bedoel je met als blijkt dat er iets niet goed is? Waar gaan ze naar kijken? En kan je dan een laatste poging ontzegd worden? @Moes: Ik bedoel idd ook ICSI. We krijgen nu ook ICSI + PGD. Maar dan moeten we het zelf betalen. Ik sta idd ook hetzelfde in adoptie. Het is zo duur. Plus dat je dan ook een verhoogde kans hebt op een kind met een handicap. En dan heb ik liever kans op een kind met een aandoening van mezelf. Ik weet niet of je afgekeurd wordt op een psychiatrisch verleden. Ligt er aan voor welke aandoening, hoe heftig en of dat nu nog speelt. Kan me niet voorstellen dat iedereen die een depressie of angststoornis heeft gehad nooit zal mogen adopteren. @girlie: Wat een prachtige aantallen! Grote kans dat die 9 ook mooi rijp en sterk zijn en een groot aantal goed bevrucht raakt. Wanneer hoor je de bevruchting? Yes! Van de 8 emmy's zijn er vandaag 8 succesvol gebiopteerd. Ze kon niet zeggen hoeveel cellen ze waren. Maar in ieder geval goed genoeg om te testen! Spannend! Morgen om 15.30 uur de eventuele terugplaatsing.
Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡ Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Nij Geertgen Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Blossom82 (mrt ♡): 33jr, IVF 1, 1e kindje, Amphia Breda Danielle1974: 42jr, ICSI1, 1e kindje, Kinderwunschkliniek Ludwigsburg Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 2.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, MMC+Elisabeth Goldfishie: 33 jr, ICSI 2, 1e kindje, VUmc Happy hertje (mrt ♡): 33 jr, ICSI 1.1 (5 cryo's), 1e kindje, VUMC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1(2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt ♡): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Labmuisje78: 38jr, ICSI 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis Isala Zwolle MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Moess: 26jr, IVF2, 1e kindje Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb ♡): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Regina1983:32 jr 2e kindje IVF/ICSI VUamc Rejo81: 34 jr, ICSI 2.2, 1e kindje, Wilhelmina Ziekenhuis Assen Sara87 (april ♡): 29jr, ICSI 3.1 ( 2 cryo's), 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesssss (feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55 (mrt ♡): 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Willeke86: 29jr, ICSI 4, 1e kindje, Dusseldorf (DD) Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Danielle1974: merional 150 vanaf 21-04 cetrotide Girlie12: va 13-5 decapeptyl, va 20-5 puregon 150 31-5 pregnyl Labmuisje78: va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh Rejo81: va 16-5 Estradiol, va 28-5 Estradiol + Utrogestan Wen1977:va 7-5 decapetyl; va 21-05 225eh gonal f Afspraken en NOD's (op datum) MLady: 02-06 LH-piek? = bellen met het lab (tbv hopelijk 2e cryo tp, nog 2 cryo's...) Girlie12: 02-06 punctie Wen1977: 02-06 punctie Eva90: 03-06 15.30 uur eventuele terugplaatsing Sara87: 03-06 12 weken echo fertiliteit arts Girlie12: 05-06 verse tp Wen1977: 05-06 verse tp? Lieke86: 06-06 Controle Gyn Labmuisje78: 07-06 startecho Wes1: 11-06 officiĆ«le testdatum Rejo81: 14-6 testdatum Anke1988 24-6 1ste echo Lieke86: 14-07 GUO Moess: officiele testdatum Sara87 ?-08 GUO (afspraak moet nog gemaakt worden ivm zomervakantie). Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Jessie en Patricia, wat een rotnieuws zeg. Echt heel balen voor jullie beide. Inderdaad geen goede dag! @ Patricia wanneer had jij ook alweer de terugplaatsing gehad? Vind het zo ontzettend snel dat je deze bloedcontrole hebt. Normaal is dat volgens mij 2 weken na terugplaatsing. Ben je inmiddels ook ongesteld geworden of dat nog niet?
Hoor helemaal niks. Ze bellen zaterdag als er niets bevrucht is. Anders zondag de tp. Gek he, dat dat zo verschillend is per ziekenhuis. @Eva, heel veel succes morgen! Met 8 in het vooruitzicht, mag je 'eventueel' toch wel weg laten. Maar het blijft spannend.
@girlie: ik heb dezelfde regels als jij, maar zit ook in hetzelfde zkh. Alleen hebben wij de fm en punctie enzo in het catharina
Haha, zou gek zijn als dan de regels verschillend zijn. Aan de ene kant is het fijn om te weten en aan de andere kant moet je toch van het positieve uitgaan. Enig idee hoeveel dagen je na de tp mag testen? Of doen ze bloedprikken?
Ik mag de 17e officieel testen. Maar die afspraak heb ik weer vanuit het cath. gekregen. Dat is de 16e dag na tp. Ik werd de vorige keer netjes 15 dagen na punctie(dus eisprong) ongesteld. Toen hoefde ik niet eens te testen
Thx voor de info! Had geen flauw idee.. eerst maar eens de tp afwachten! @sap. Heb het bij de iui's wel gedaan en ga het nu ook weer doen. Onder het mom van: baat het niet...