@moes, klop idd, stelt niet veel voor. Jij dus ook een mooi embryo. Nu maar afwachten. @eva, dank je. Over dat sap. Ik doe er niet aan. Mijn gyneacoloog zegt dat het onzin is. Je kan niks doen om het te bevorderen. Is mij gisteren ook nog weer bevestigd bij de IVF arts. Ze zeggen, lekker lachen en alles mag je doen. In de tuin bezig met handschoenen. Geen alcohol en roken. Voor de rest zorgen dat je genoeg water drinkt en je groente en vitamines binnen krijgt. En alleen dingen doen waar je jezelf goed bij voelt. Heb gisteren wel de multi-vitamine zwanger van de Kruidvat gehaald. Ik had nu alleen foliumzuur met vitamine D. @goldfishie, dank je @Mlady, ik heb mijn eisprong niet bijgehouden. Ik ben op dag 1 van mijn menstruatie begonnen met 2x dgs Estradiol. Op dag 12 heb ik een echo gehad. Dit zag er goed uit. Alles was rustig. En toen is gelijk de afspraak voor ontdooiing en tp gemaakt. @ jessie en Patricia, he bah. Sterkte.
@jessie en patricia, hè bah wat een klote nieuws. Rustig aan! Wij hebben vanmorgen de punctie gehad. Ik vond de pijn gelukkig weer reuze meevallen. Het waren 5 follikels en uiteindelijk 4 eitjes. Helemaal blij dus! Vorige keer zeiden ze meteen dat er niet rijpe bij zaten (2 van de 3) nu kon ze daar niets van zeggen, dus ga ervanuit dat het er beter voor staat als de vorige keer. Van ontlading moest ik mega huilen (ik was zo zenuwachtig), vraagt de vrouw van het lab of het erg tegenvalt? Nee super gelukkig hiermee!!! Nu duimen tot we zaterdag gebeld worden of er ook bevruchtingen zijn... duimduimduim
Jongens wat een verschillend nieuws allemaal vandaag. Van het ene uiterste naar het andere. Ik kan niet op iedereen reageren, maar ik leef met jullie allemaal mee. Kracht, liefde en doorzettingsvermogen toegewenst 💝 Ik blijf me verbazen over al die verschillende manieren van doen, net als meer zich vandaag al verbaasden. Estradiol ken ik niet, sorry. Is dat om je cyclus plat te leggen? Heb je er bijwerkingen van? In Voorburg doen ze bij cryorondes dus helemaal geen hormonen. Alleen ovulatietestjes (ze raden Sensitest aan en die gebruikte ik voorheen ook altijd al, prima ervaringen mee), 1x een echo op cd10, 11 of 12 (wat jou het beste uitkomt) en eventueel nog 1 extra echo bij twijfel rond eisprong.
Ik was op mijn werk dat ik typte. Had ik het net een beetje verwerkt in hoeverre dat kan. Word ik eind van de dag gebeld door vpk/gyn. Ik kon het even niet verstaan. Ze hadden bij de hcg waarden van februari gekeken. 1000x excuses. Moest toen ook hcg prikken om uit te sluiten dat ik zwanger was ivm de lucrin. Maar even goed is de HCG waarde van nu niet hoopvol. De waarde is maar 3. Ik ben nu 3 weken en 2 dagen (dpo 9) dus het is ook nog heel vroeg. Morgen weer prikken (cito) en dan moet de waarde van het hcg gestegen zijn. Wordt vervolgd. Ik weet niet of zelf testen wel zinnig is. Ik heb de eventuele beeb even streng toe gesproken dat hij/zij veel hcg moet maken vannacht als hij/zij er wel zit
Nou in elk geval geeft het minder zekerheid dan we allemaal voor je hadden gehoopt... 😒 Nog effe volhouden dus!!
Ja voor zover ik weet wel. Het wordt ook wel progynova genoemd. Ik heb niet echt bijwerkingen. Alleen last van wat acne en ik ruik daar beneden meer en zweet meer. Gyneacoloog heeft gezegd dat t met dat te maken heeft. Wel gek idd dat t allemaal zo verschilt per ziekenhuis.
Ik mocht kiezen of ik in eigen cyclus wilde of progynova. Ik krijg echt mega stress van die ovulatietesten dus had ook die pillen
Nou idd. Ik ben dan ook blij dat t zo gaat. Voor mij leveren die testen ook alleen maar stress op. In t begin van de medische mallemolen tijdens alle onderzoeken heb ik t wel gedaan. Ik had er een heel plakwerk van gemaakt. Pff.
@Jessie: Ontzettend balen, zeg. Ik heb er gisteren nog aan gedacht. Dat is zo'n domper na zo'n traject. Maar wel fijn dat het niet aan de eitjes of zaadjes ligt, maar gewoon domme pech. Hopelijk de volgende keer heel veel geluk! @Moes: Hoe gaat het met die kleine emmy in je buik? @girlie: Ik doe het ook maar, idd baadt het niet dan schaadt het niet. @rejo: Ja, dat is ook wel weer waar. Ik wil sowieso wat losser zijn dit keer. Vorige keer at ik alleen echt heel gezond. Maar dit keer ook lekker genieten, idd waar je je goed bij voelt. @Wen: Yes, super! Ik hoop zo dat ze goed bevrucht raken! Wanneer hoor je er iets over? En hoe voel je je nu? @patricia: Wat een achtbaan van emoties! Spannend dat je vandaag weer moet! Op zich is 3 niet slecht, toch? Een test is vaak vanaf 20 en de kans dat je 9dpo een positieve test hebt is klein. Ik heb er echt heel veel vertrouwen in! En je katten ook, toch? Duim, duim! Hier is de spannende dag van de eventuele tp aangebroken. Heb op zich best goed geslapen, maar als ik er aan denk voel ik toch wel zenuwen. Vannacht weer krampen gehad, had ik poging 1 ook. Heb alleen het idee dat het mijn blaas is. Iemand last van zijn blaas na de punctie en met utro?
@eva: ik heb dat de vorige keer gehad en nu weer. Vergeet niet dat het nog beurs is daarbinnen. Ik heb ook echt gemene steken! De krampen komenvoor mijn gevoel door de utro
@ Eva: altijd spannend zo'n dag idd! Vooral als bellen zit mn hart echt in mn keel. Hoe laat ga je gebeld worden door het ziekenhuis of moet je afwachten? @ Patricia: wat een blunder van het ziekenhuis zeg. Ongelofelijk... Hopelijk gaat het toch nog de goede kant op. Duim voor je! @ Moes & Rejo: voelen jullie nog wat bijzonders? Doen jullie het beide in een natuurlijke cyclus?
@eva: hoelaat bellen ze? Ik denk toch echt dat je 2 gezonde emmy hebt @wes: ik heb een nieuwe poging gehad dus afgrlopen zondag punctie gehad. Ik voel niks bijzonders behalve de utro bijwerkingen. Ik wil behalve hier op zp meeschrijven er verder ook zo min mogelijk mee bezig zijn in de hoop dat de tijd sneller gaat haha
Vanmorgen zelf ook een testje gedaan. Het is een licht/tuur streepje. Maar hij is niet omo wit. Ben zó benieuwd of hcg is gestegen is. Ik hoor ook dat het nog veel te vroeg is wat hcg bepalen betreft. Zit nu op dpo 10. En volgens mij is dat 3 weken en 3 dagen. @ eva - ik duim verder voor een goede emmy! @ utrogestan - ik heb ook de eerste 4 dagen altijd krampen en buikpijn.
@eva, succes met je tp gaan voor gezonde emmy's! @patricia wat spannend allemaal!! Echt een dikke misser van het ziekenhuis! Dag na de punctie.. weinig last, voel me goed. Gisteravond wel wat meer krampen. Nu zo af en toe een steekje. Moest gisteren wel veel plassen. Maar drink me ook suf en de spanning natuurlijk. Nog 2 daagjes en dan is de tp. Ik duim voor goed groeiende emmy's. Maar wij horen niks, dus of het dat beter maakt?! Geen idee. We horen alleen morgen om 12u wat, als het niet goed is. Dus daar gaan we maar niet vanuit!
@Rejo81 en @Moess fijn dat het jullie bevalt, dat is toch het belangrijkste!! Ik maak er ook altijd een plakwerk van, maar ik vind dat juist wel leuk 😊 Elke gek zijn gebrek hahaha! 😆 Heb zojuist gebeld met het lab en te horen gekregen dat we dinsdag tussen 10 en 10.30 mogen bellen om te informeren of de ontdooiing die ochtend is goed gegaan en of (en hoelaat) de tp die dag doorgaat. Had gehoopt dat het precies op de woensdag zou vallen, want dat is mijn vaste vrije dag. Nu moet ik weer vrijregelen. Doorgeven aan die eikel van een baas van me, die me maandag heeft ontslagen. Ik zeg die man liever nooit meer een woord. Maar ja. Ik heb daar eigenlijk meer stress van dan van mijn ovulatietestjes! 😞👎 Hopelijk deze ronde raak en daarna alleen nog maar genieten!!! 🌞 Mijn jongere zusje heeft de babykleertjes van haar 3e spruit opgeruimd nu die 1 is geworden. Veel weggedaan, maar het mooiste heeft ze in een aparte bak voor mij bewaard, appte ze, dat wilde ze echt aan niemand anders geven 😍 Zo lief!! Ik hoop maar dat ik ze ooit nog nodig heb... Hieronder een foto van mijn ovulatietestjes t/m vandaag. 2 verschillende soorten in huis, beide van Sensitest. De groene zijn eigenlijk over de datum, maar ik gebruik ze nog. De witte zijn iets gevoeliger. Duidelijk toch!? 👍 @Aicirtap maak jij nu ook zo'n plakwerk van je zwangerschapstestjes? Pff wat frustrerend toch... Hopelijk snel duidelijkheid!! Knuffel voor jou...
Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡ Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Nij Geertgen Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Blossom82 (mrt ♡): 33jr, IVF 1, 1e kindje, Amphia Breda Danielle1974: 42jr, ICSI1, 1e kindje, Kinderwunschkliniek Ludwigsburg Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 2.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, MMC+Elisabeth Goldfishie: 33 jr, ICSI 2, 1e kindje, VUmc Happy hertje (mrt ♡): 33 jr, ICSI 1.1 (5 cryo's), 1e kindje, VUMC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1(2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt ♡): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Labmuisje78: 38jr, ICSI 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis Isala Zwolle MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Moess: 26jr, IVF2, 1e kindje Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb ♡): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Regina1983:32 jr 2e kindje IVF/ICSI VUamc Rejo81: 34 jr, ICSI 2.2, 1e kindje, Wilhelmina Ziekenhuis Assen Sara87 (april ♡): 29jr, ICSI 3.1 ( 2 cryo's), 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesssss (feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55 (mrt ♡): 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Willeke86: 29jr, ICSI 4, 1e kindje, Dusseldorf (DD) Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Danielle1974: merional 150 vanaf 21-04 cetrotide Girlie12: va 13-5 decapeptyl, va 20-5 puregon 150 31-5 pregnyl Labmuisje78: va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh Rejo81: va 16-5 Estradiol, va 28-5 Estradiol + Utrogestan Wen1977:va 7-5 decapetyl; va 21-05 225eh gonal f Afspraken en NOD's (op datum) Eva90: 03-06 15.30 uur eventuele terugplaatsing Sara87: 03-06 12 weken echo fertiliteit arts Girlie12: 05-06 verse tp Wen1977: 05-06 verse tp? Lieke86: 06-06 Controle Gyn Labmuisje78: 07-06 startecho MLady: 07-06 10.00u bellen en informeren of 's middags 2e cryo tp doorgaat... Wes1: 11-06 officiële testdatum Rejo81: 14-6 testdatum Anke1988 24-6 1ste echo Lieke86: 14-07 GUO MLady: 15-06 NOD ICSI 1.3 Moess: officiele testdatum Sara87 ?-08 GUO (afspraak moet nog gemaakt worden ivm zomervakantie). Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger ♡ Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988: 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Nij Geertgen Biientjeee (feb ♡): 24jr, IVF 1.1, 1e kindje, VUMC Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Blossom82 (mrt ♡): 33jr, IVF 1, 1e kindje, Amphia Breda Danielle1974: 42jr, ICSI1, 1e kindje, Kinderwunschkliniek Ludwigsburg Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 2.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, MMC+Elisabeth Goldfishie: 33 jr, ICSI 2, 1e kindje, VUmc Happy hertje (mrt ♡): 33 jr, ICSI 1.1 (5 cryo's), 1e kindje, VUMC Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1(2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Josykate (mrt ♡): 28 jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Labmuisje78: 38jr, ICSI 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis Isala Zwolle MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Moess: 26jr, IVF2, 1e kindje Ni1986 (feb ♡): 29 jr, IVF 1.1, 1e kindje, St. Franciscus & Erasmus MC Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb ♡): 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Regina1983:32 jr 2e kindje IVF/ICSI VUamc Rejo81: 34 jr, ICSI 2.2, 1e kindje, Wilhelmina Ziekenhuis Assen Sara87 (april ♡): 29jr, ICSI 3.1 ( 2 cryo's), 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Selmaa (feb ♡♡): ?jr, IVF 1.1, 1e kindje, ziekenhuis? Tess27: 30jr, ICSI 5.1, 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesssss (feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Theeleut55 (mrt ♡): 31jr, IVF 1.1 (4 cryo's), 1e kindje,LUMC Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Willeke86: 29jr, ICSI 4, 1e kindje, Dusseldorf (DD) Wen1977: 38jr, ICSI op naar ronde 2, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Danielle1974: merional 150 vanaf 21-04 cetrotide Girlie12: va 13-5 decapeptyl, va 20-5 puregon 150 31-5 pregnyl Goldfishie: 1-6 t/m 10-6 primolut, 14-6 decapeptyl, 16-6 gonal 150 Labmuisje78: va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh Rejo81: va 16-5 Estradiol, va 28-5 Estradiol + Utrogestan Wen1977:va 7-5 decapetyl; va 21-05 225eh gonal f Afspraken en NOD's (op datum) Eva90: 03-06 15.30 uur eventuele terugplaatsing Sara87: 03-06 12 weken echo fertiliteit arts Girlie12: 05-06 verse tp Wen1977: 05-06 verse tp? Lieke86: 06-06 Controle Gyn Labmuisje78: 07-06 startecho MLady: 07-06 10.00u bellen en informeren of 's middags 2e cryo tp doorgaat... Goldfishie: 9-6 medicijnen ophalen + startecho Wes1: 11-06 officiële testdatum Rejo81: 14-6 testdatum MLady: 15-06 NOD ICSI 1.3 Goldfishie: 22-6 fm1 Anke1988: 24-6 1ste echo Goldfishie: 24-6 fm2 Goldfishie: 27-6 fm3 Goldfishie: 29-6 fm4 Lieke86: 14-07 GUO Moess: officiele testdatum Sara87 ?-08 GUO (afspraak moet nog gemaakt worden ivm zomervakantie). Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).