Ik heb zojuist ook een test gedaan met de vroege test van testpoint, bij de Etos vandaan. Helaas negatief. Nu ga ik dinsdag alsnog testen, maar aangezien dit een vroege test is, denk ik dat het dinsdag ook negatief zal zijn. Ik was er al op voorbereid.
Ahh shit rejo, jij ook al.. jij hebt op dezelfde dag als ik een tp gehad toch? Alleen dan van eem cryo? Ik ben ook van plan om bloed af te wachten. Als het dan echt niet komt test ik vd week nog wel maar ik denk dat dit niet nodig zal zijn..
Ja ik heb woensdag 1 juni een tp gehad van een 14 cellig embryo. Bij ons doen ze geen bloedtest. Als ik dinsdag negatieve test heb moet ik stoppen met de medicijnen. Maar mocht de menstruatie wel uitblijven dan ga ik wel vragen om een bloedtest. Ik zat net even op internet te kijken op testpoint, ik ken t nl niet. Lees ook slechte ervaringen er over. Dat ze 2 x negatief testen en met een andere positief. Of dat ze na een uur ineens wel een 2e streepje hadden.
@ wen - ik heb bij een van mijn vroege miskramen met bijna 5 weken ook een raar soort weefsel gevonden. Het was een doorzichtig vlies met daarin wat bloed/rood weefsel en een donker stipje. Denk ongeveer 1,5 cm. Heel vreemd. Ik heb altijd afgevraagd of dat het vruchtje was...
Balen Moes en Rejo! Hier sinds vanmiddag menstruatie krampen. Maar ook een felle steek. Zit nu een week na tp. best vroeg al voor aankomende menstruatie toch? Liefste had ik dat ik alles wat ik voelde kon uitschakelen en over een week weer aanzetten. Alles brengt me in verwarring, je gevoel gaat van positief naar negatief en weer terug. Een ware rollercoaster!
Ja ik wou ook dat t kon. Je lijf speelt echt spelletjes met je gevoel. Deze keer nergens last van, af en toe een steek, maar vorige keer voelde ik van alles en was ook negatief. De 20e is je nod neem ik aan? Zou t misschien een innesteling kunnen zijn? Ik weet t niet, heb t zelf in al die 5,5 jaar nog nooit mee mogen maken.
Ja idd, zo gemeen. Ze waarschuwen er in het ziekenhuis ook voor. Maar ja... Pfff lastig he! Kan me goed voorstellen dat je het altijd blijft afvragen. Heb je het nooit gevraagd in het ziekenhuis? Mijn propje was absoluut niet doorzichtig, het was echt okergeel! Tja dit had ik gisteren we hebben. We hebben tegelijk de tp gehad. Zoals ik al schreef ik werd vorige keer 10 dagen na de punctie ongesteld (was zonder utro). Wat sommige ook al schreven op mijn reactie kan de kramp komen van de stro. Ons hebben ze altijd verteld dat een A kwaliteit als B of C kan ontdooien maar een B uiteindelijk ook als een A kan ontdooien dus niet gewanhoopt!
Ah nee!! Jemig, nee!! Ik ken dat merk niet, ook op zp nog nooit iets over gelezen, is die idd wel betrouwbaar?? Ik gebruik die 2v5 van het kruidvat en heb zwangerschapstesten van Sensitest in huis. Ik heb in februari, bij de v.mk volgend op onze verse tp, een stuk weefsel uit de pot gevist. @Wen je bent zeker niet de enige die dat doet Het weefsel dat ik aantrof was donkerrood, supertaai, zo'n 5cm lang en 1cm dikte/doorsnee. En ik was heftig ongesteld, ook minder grote stukjes. Maar dit was echt schokkend groot voor mijn doen. Nergens in dat weefsel iets doorzichtigs te zien. Ook zeker niks okergeels. Alleen echt wel heel taai. Heel typisch. Het lijkt me eerlijk gezegd niet dat je een emmy kunt zien, zo kort na de tp, want bij de tp hebben ze ook nog een microscoop nodig om 'm te kunnen zien Je haalt je idd van alles in het hoofd, herkenbaar... Hè wat jammer... Ik hoop dat je je snel gerust mag voelen en kunt ontspannen en genieten!! Ook 9dpo, we lopen precies gelijk!! Vanmorgen dacht ik even 'ik ga testen', maar heb me toch kunnen inhouden. Ik herinnerde me net op tijd dat het echt werkelijk megaverrot is om een witte test te zien... Maar idd Bloemetjes, het is nog vroeg... Ik verwacht woensdag mijn ongesteldheid (in natuurlijke cycli is mijn LF 11 dagen, dus ik word vrijwel altijd op 12dpo ongi). Die dag ben ik vrij. Dus als ik 's morgens nog niet ongesteld ben, wil ik dan een test doen. Afgelopen ronde had ik op 10dpo al bruinverlies... Ik zie op tegen morgen...
@mlady, knap dat je je kon in houden! Fijn dat je woensdag in alle rust kan testen! Ik hoop dat het allemaal rustig blijft en dan woensdag een knal positieve test... (net als voor de rest natuurlijk!). Is je partner ook in de buurt woensdag?
Nog even wat gelezen, kan inderdaad van utro of innesteling zijn! Bij jou de kramp weer weg? Hopelijk wel! Ik ga weer terug naar mijn afwacht-en-doe-rustig-aan houding. Me goed bevallen afgelopen week 😊. Vandaag weinig om handen, blijf je piekeren. We lopen inderdaad gelijk op! We gaan voor dubbel roze!! Nog steeds van plan om zondag te testen? Ik Tot nu toe wel!
O daar zeg je wat. De begrafenis zou eerst woensdag zijn, maar die is nu uiteindelijk op donderdag gepland. Dus manlief is woensdag niet vrij. Dus ofwel ik test voor hij naar t werk gaat, of als hij thuiskomt. Ik zou het leuker vinden als hij na een positieve test niet meteen weg zou hoeven. Dus ik zou liever s'avonds testen. Maar is je testuitslag dan niet onduidelijker? Naja. Misschien ben ik dan al ongi en dan maakt het toch niks uit... Pff verrotte onzekerheid
Ik test altijd met ochtend urine. Dan weet ik zeker dat hij geconcentreerd is. Even een vraagje over een cryo tp. Als mijn cyclus nog steeds klopt daar even vanuit gaande. Dan verwacht ik rond 5 juli mijn menstruatie en rond 19 juli mijn eisprong / ovulatie. Wanneer heb je dan de cryo tp? Ik vind de ivf map wat vaag. Ik ga misschien eind juli / begin augustus bij mijn tante en oom logeren in Frankrijk. En vandaar wil ik het weten.
Ik lees nu mijn antwoord terug, sorry is wat kortaf was niet de bedoeling. Ja de kramp is weg! Ik hoop dat iedereen hier binnenkort een positieve test in de handen mag hebben! We testen sowieso komend weekend. Nog even de vraag wanneer. De planning was als zijn kindje zaterdag eind van de dag al komt dan zaterdagochtend en komt de kleine pas zondagochtend dan gewoon zondagochtend. Maar ik hoorde vriendlief gisterenavond vaag iets zeggen over zaterdag dus kan best dat hij zaterdag wilt gaan testen (ik lag te dommelen). Ik heb voor het weekend clearblue (digitaal met weken indicator) besteld en om eventueel komende week al te testen dipsticks van z&k besteld maar denk niet dat ik ze durf te gebruiken. Ik geloof dat het bij mijn vriend nog niet helemaal binnen is gekomen dat het de bedoeling is dat hij zelf moet testen. Ik heb al genoeg gedaan
Ik had in de punctiecyclus de tp op 3dpo en in cryocycli de tp telkens op 4dpo. Op hoeveel dpo is/zijn je embryo's ingevroren? Bij mij op 4dpo. Volgens mij is dat bepalend voor de tp-timing bij de cryo tp.
Helemaal niet erg! Het zette me heel even terug. Het niet stressen ging de hele week prima, op gisteren na. Kwam waarschijnlijk doordat ik de kramp ging voelen! Vandaag voel ik nog wel wat onder in m'n buik, maar voelt niet meer zo menstruatie-achtig aan. Hopelijk zelfde als bij jou en dat ie helemaal verdwijnt. Hier ook hopen dat ik het volhoudt tot van het weekend! Ga heel erg m'n best doen!! @MLady, succes met testen woensdag en sterkte voor donderdag!
Wat een lieve reacties meiden. X Ik moest inderdaad in het ivf centrum zijn. De echo was goed. vandaag ben ik begonnen met primolut 2x per dag 1 tablet en 16 juni beginnen met prikken 💉van de decapeptyl. Ik ging vanmorgen om 8:40 de deur uit en stap nu net om 12:30 weer binnen 😲 heb helemaal hoofdpijn van het opletten in combinatie met druk maken 😁 wat achteraf helemaal niet had gehoeven maar goed that's me 🙈
Fijn dat goed is gegaan. Nu aftellen dat je met de deca mag beginnen... We vonden het allemaal spannend hoe het allemaal precies gaat de eerste keer, maar het valt echt allemaal reuze mee. Als je straks klaar bent met prikken mis je het gewoon..., want het is heel snel gewoon. Met wat ga je stimuleren? Welke eenheden? of staat dat al in het overzicht?