Moess doen jullie ook een pauzemaand? Of gaan jullie komende maand meteen door? Wij hebben nog 1 cryo, maar ook inmiddels zomervakantie geboekt. Moet even kijken naar de timing. Maar als het gaat, zou ik wel meteen nog doorwillen. En dan na onze vakantie een nieuwe punctie.
Ja sowieso moet ik nu deze cyclus rusten. Daarna nog 1 cryo. Wel al een afspraak gemaakt bij de arts zodat ik meteen doorkan als de cryo niet goed ontdooit (was de vorige keer het geval). Deze maand rust komt ook goed uit aangezien wij volgende week gaan trouwen.
O dat zou wel mooi uitkomen dat als het niet gelukt mocht zijn dat je meteen door zou kunnen! Maar eerst de test afwachten! Misschien wordt je wel aangenaam verrast woensdag of donderdag?! Ik hoop dat er iets uit de evaluatie komt. Over de overstap naar DD nagedacht? Ik weet dat ze hier wel een test doen waarom een tp (steeds) mislukt (kijken naar de cellen in de baarmoeder). Nee, ik kwam naar de tp uit het kleedhokje mijn vriend kende hem nog van eerder en had al getekend, ik geloofde het op dat moment wel. Had er eerlijk gezegd ook niet zoveel vertrouwen in dat wij iets in te vriezen hadden. We kregen het contract ook pas thuis gestuurd wanneer we iets in te vriezen hadden, die is na het bericht dat we 1 cryo hadden ongelezen in het nachtkastje belandt. Ik weet wel dat alles maximaal 5 jaar bewaard blijft en we elk jaar een herinnering krijgen want dat stond in de aanbiedingsbrief van het aantal cryo's.
@wen: ahzo. Wij krijgen dat contract al mee als we de medicatie gaan halen. Dan met de punctie meenemen.
Wat balen Moess en Rejo dat het niet gelukt is. Mlady spannende dag voor jou vandaag. Ik hoop dat het rode uitblijft! Ik ga donderdag een paar dagen met vriendinnen naar Spanje en waarschijnlijk heb ik dan net mijn ovulatie. Moet volgende week woensdag voor de zekerheid nog wel naar het ziekenhuis en mocht de eisprong dan nog niet geweest zijn dan willen we wel graag nog een cryo poging doen. Mocht die al geweest zijn, is het ook niet zo erg en hebben we even 1 maandje rust. Is aan de ene kant ook niet verkeerd denk ik. Even geen spanning.
Whaaaaa! Gaaf! Wanneer precies? Ik heb volgende week donderdag de bruiloft van schoonzus en zwager En eind juli zijn hubbie en ik 3 jaar getrouwd <3 Ik ga zo maar weer even broekloeren, het is per slot van rekening alweer een uur geleden... Ik moet zeggen dat onze rustmaanden (maart/april) ons echt goed hebben gedaan. Ik zie ook echt e-n-o-r-m uit naar onze vakantie eind juli. Even geen ziekenhuispolonaise enzo. Heerlijk. Ons bezoek aan die psychosociaal therapeute, 3 weken geleden, was trouwens ook fijn. Ineens zeg je dingen hardop tegen een derde die je nog nooit tegen elkaar had uitgesproken. Gewoon je emoties verwoorden. Het heeft ons echt nader tot elkaar gebracht. Die ene afspraak alleen al. Volgende week is onze 2e afspraak.
Super meiden ik heb de link van freya op geslagen in me mobiel als me baas moeielijk doet laat ik het even lezen . Ik ga nu proberen de lijst aan te passen
Meekletsers IVF/ICSI 2016 Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988 (mei): 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Nij Geertgen Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.1 (6 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Danielle1974: 42jr, ICSI1, 1e kindje, Kinderwunschkliniek Ludwigsburg Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 3.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, MMC+Elisabeth Goldfishie: 33 jr, ICSI 2, 1e kindje, VUmc Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1 (2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Labmuisje78: 38jr, ICSI 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis Isala Zwolle MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.3 (nog 1 cryo), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Moess: 26jr, IVF2, 1e kindje Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb ♡: 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Regina1983: 32 jr 2e kindje IVF/ICSI VUamc Rejo81: 34 jr, ICSI 2.2, 1e kindje, Wilhelmina Ziekenhuis Assen Tess27: 30jr, ICSI 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, Flevo ziekenhuis in combi met VU Tesssss (feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC R'dam Willeke86: 29jr, ICSI 4, 1e kindje, Dusseldorf (DD) Wen1977: 39jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC & UMC Medicatie (op alfabet en eh per dag) Goldfishie: 1-6 t/m 10-6 primolut, 14-6 decapeptyl, 16-6 gonal 150 Labmuisje78: va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh Regina1983: primolut 2x per dag 1 tablet 10 dagen. 16-6 decapeptyl. Rejo81: va 28-5 Estradiol + Utrogestan Afspraken en NOD's (op datum) Rejo81: 14-6 testdatum MLady: 15-06 NOD ICSI 1.3 Moess: 17-06 testdatum Labmuisje: 17-06 fm1 Wen1977: 20-06 testdatum Girlie12: 20-06 testdatum Goldfishie: 22-6 fm1 Anke1988: 24-6 1ste echo Goldfishie: 24-6 fm2 Goldfishie: 27-6 fm3 Goldfishie: 29-6 fm4 Lieke86: 14-07 GUO Sara87 ?-08 GUO (afspraak moet nog gemaakt worden ivm zomervakantie). Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016 (Doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) Februari: Biientjeee ♡, Ni1986 ♡, Selmaa ♡♡ Maart: Blossom82 ♡, Happy Hertje ♡, Josykate ♡, Theeleut55 ♡ April: Sara87 ♡, Annneliesje ♡, Lieke86 ♡ Mei: Juni: Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Geen bloed is goed Maar snap je gevoel. Je wilt aan de ene kant hoop hebben, maar aan de andere kant weer niet te veel. Pfff. Gewoon morgen ochtend testen!
viel me wel op dat ik met de lijst bezig was dat jullie bijna allemaal voor een 1e kindje gaan. Ik gun het jullie zo meiden. Mijn eerste kindje duurde 4 jaar en toen heel hard geroepen ik doe dit nooit meer we laten het bij 1. Maar je hebt een wens en iedereen om je heen wordt zwanger en dan denk je ach kan het schelen wat andere van me zeggen ik hoor namelijk HEEEL vaak je hebt er toch 1?! uhh ja dus ik wil ook graag een 2de net zo lief al de 1e. Ik hoop nogmaals zo hard dat jullie gauw zwanger zijn meiden! tis dan wel al mijn 2de ik kan makkelijk praten hoor ik jullie denken maar de 1e is ook absoluut niet aan komen waaien xxx
Hallo allemaal, Wordt hier nog geschreven over ivf? Ik zou graag mee komen kletsen.. ik hoop binnenkort weer het ivf traject te starten. Ik zal wat meer vertellen als er reacties volgen
Welkom bloempje, klets gezellig mee! Hier zitten leden die ivf doen en anderen doen icsi. Iedereen zit in een ander gedeelte van het traject. Waar zit jij precies? Ik heb net de eerste spuit decapeptyl gezet, vandaag is mijn cd1 en wij gaan bij onze tweede poging icsi doen.
Welkom bloempje Goldfish: yes. Ik duim voor jullie. Deze keer wel bevruchtingen! Volgende week vrijdag trouwen we. Ik duim voor mooi weer....
Hallo goldfish en moes, wat fijn dat ik een forum met mmm stukje heb gevonden! Zelf ben ik al jaren actief geweest in de mmm. Ik ben het voorbeeld van een geslaagde ziekenhuis periode denk ik Na 2.5 jaar mmm met clomid en daarna puregon en pregnyl is onze eerste zoon geboren. Jan. 2012 Na 4 maanden zat ik alweer in het ziekenhuis met een 2de zwangerschapswens. Na een lange periode van puregon en pregnyl daarna het lutrle pulse systeem en daarna ivf werdt van de eerste punctie de 3de en laatste in de vriezer onze 2 de zoon geboren Nov. 2014 Nu na 1.5 jaar borstvoeding geven is nog steeds heel sterk de wens voor een 3de. Aangezien ik na het stoppen van de pil nooit geen eigen cyclus meer heb gehad in combinatie van heel veel follikels per kant. Maakt dat starten met ivf onze enige kans is. Het zijn loodzware jaren geweest. Soms ontzettend moeilijk te combineren met leven, eigen bedrijf. Maar oh het is het zo waard als het lukt Uiteraard weet ik wat enorm veel geluk ik heb gehad. En ik wens jullie het geluk ook toe! Maar ik zou ontzettend graag mee schrijven en hopen dat het nog 1x mag lukken voor ons.