Dames. Ik klets over een week of 2-3 weer mee. Nu druk met de bruiloft. Na mijn eerstvolgende menstruatie weer een cryo cyclus Succes iedereen
Labmuisje, die utro bollen was bij mij niets pijnlijks aan. Het enige irritante aan die dingen is afscheiding, waardoor je continue een inlegkruisje in moet en daar kreeg ik weer een schimmelinfectie van. Na de punctie had ik menstruatie achtige buikpijn voor 1 a 2 dagen en eigenlijk geen vaginale pijn. Moes geniet van de bruiloft!
Moess: heel veel plezier en geluk en liefde toegewenst bij jullie bruiloft! Wen: goed dat je gaat bellen, gewoon vragen over hoe en wat Ik merk in mijn ziekenhuis dat ze gewoon de medicatie bestellen wat voor hun standaard is en niet op jouw persoonlijke situatie. Net zoals wat Mlady zegt, het ene ziekenhuis doet een cryo tp in een cyclus zonder hormonen en de andere met hormonen. Migi: gefeliciteerd! Patricia: wanneer is je tp? Hopelijk gaat het ontdooien goed!
@ labmuisje - ik kreeg de punctie s morgens en na de punctie hebben ze gelijk er een paar ingestopt. Maar inbrengen was niet pijnlijk. @ moes - geniet van je dag! En heel veel geluk voor de toekomst samen! Hopelijk een wat verlaat huwelijkscadeau binnenkort Ik verwacht in de eerste week van juli mijn menstruatie. Dus gok zo rond 24 juli de tp. Ik heb geen testen meer in huis. Ik kan zo nog wel een doosje halen maar dan test ik niet met mijn tweede urine. En was gewoon ff een proefje of mijn cyclus weer normaal is na alle hormoonzooi. Maar ik verwacht gewoon mijn menstruatie over 2 weken als ik zo de test zie.
Nog even gebeld met umc utrecht. De drie niet ingevroren embryo's liepen een dag achter in groei. Al denk ik als dan toch 7/8 cellen zijn waarom worden die niet ingevroren. Maar kennelijk is beleid streng. Er is een 11 cellige op dag 4 ingevroren. Gehoord dat 80% goed ontdooit. En nog wat gevraagd over kwaliteit donorzaad. Hoor daar zoveel wisselende verhalen over. Wel/niet bewerkt etc. Maar rijnstate en umc doen hetzelfde. En volgens lab medewerker kan ik via de gynaecoloog inzage mbt kwaliteit donorzaad vragen. Fijn om te weten.
Fishie hoe gaat het met jou? Voel je je nog goed? Veel succes morgen bij je 1e fm. Laat je weten hoe het ging? 🍀🍀
Ja, natuurlijk laat ik het daarna weten. Ik heb de afspraak in de ochtend. Hopelijk al een mooi aantal follikels te zien! Ik voel me verder prima. Alleen de deca spuiten staat me deze ronde heel erg tegen, alle spuiten zijn bot en krijg ze lastig mijn buik in. Voel me nog niet opgeblazen. Heb nu 7 dagen deca gespoten en 5 dagen gonal. Mlady: hoe is het verder bij jou? Aftellen naar jouw fm1? Hoeveel heb je nog in de vriezer?
Tis toch idioot he, dat die spuiten van de decapeptyl zo bot zijn... Ik heb ze nooit hoeven gebruiken maar ik hoor iedereen er alleen maar over klagen. Hoe pak je dat nu aan dan, gewoon maar hard rammen? Of heb je een trucje gevonden? Je prikt dus 2 prikken per dag? Of moet je de gonal 1x smorgens en 1x savonds prikken? Ik moest toen 2xdaags prikken en de remmer (orgalutran) moest er na een week bij in de ochtend. Dus na die 1e week had ik 3 prikken per dag... Ik heb in totaal 10 dagen moeten prikken... Ja, met mij gaat het wel. Voel me wel een beetje moedeloos. Ik zit bepaald niet in rustig vaarwater, met m'n werk (ontslag), overal weer geboortes om me heen, overlijden van schoonoma vorige week, deze week een bruiloft en onze eigen frustraties... Continu worden we heen en weer geslingerd... Deze ronde laten we hopelijk onze 3e en laatste cryo terugplaatsen. Ik hoop echt dat-ie goed ontdooit... Gelukkig is de ergste drukte na deze week voorbij, ga ik mijn werk de komende weken afbouwen en gaan we over een maand 3 weken vakantie. Ik hoop dus dat ik de tijd met leukere dingen kan vullen, ik kan wel wat positieve vibes gebruiken Mocht het mislukken dan zit er voor ons een nieuwe IVF-poging aan te komen in augustus/september... Ik hoop dat het daar niet van hoeft te komen natuurlijk!!
Jipje ik kom je berichtje van begin juni net weer tegen. Hoe gaat het nu met je? Jij hebt ook veel op je bordje...
Nurrie zit je al in de wachtweken? Bovenstaande was begin juni...! Hoe is het in de tussentijd gegaan?
Hi Olli, bovenstaande was eind mei... Ik lees in je handtekening dat jullie deze maand voor een cryo-tp gaan! Hoe gaat het nu met je?? Veel succes!!
Rejo hoe ging jullie gesprek? En weet je al iets meer over vergoedingen bij behandeling in het buitenland? Ik zit zelf ook wel eens te twijfelen of we naar Gent zouden moeten... Je hoort er zoveel over, maar het is zo'n eind reizen elke keer... Wonen jullie een beetje aan de grens, zodat het qua reisafstand te doen is?
@Tess27 lees ik nou dat je in mei een cryo-tp hebt gehad van jullie 5e ICSI? Jemig... Hoe gaat het nu met je?
Vlindertje87 hoe gaat het nu met je? Dit berichtje is ook alweer even geleden, kunnen jij en je lief zelf alweer een beetje vooruit kijken na jullie mk begin dit jaar? Liefs
Meekletsers IVF/ICSI 2016 Pauze, In traject, Wachtbankje, Twijfeltest/onzekerheid, Mislukt/wachten op nieuwe ronde, Zwanger Aicirtap: 35 jr, IVF/ICSI 1.1, 1e kindje, Rijnstate ziekenhuis Angeline: 33jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Anke1988 (mei): 28jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Nij Geertgen Bloemetjes123: 27jr, ICSI 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek Isala Zwolle Bloempje9080: ?jr, ICSI 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? Danielle1974: 42jr, ICSI1, 1e kindje, Kinderwunschkliniek Ludwigsburg Eva90: 25 jr, IVF/ICSI + PGD 3.1, 1e kindje, MUMC Girlie12: 31jr, IVF 1.1, 1e kindje, MMC/Elisabeth Goldfishie: 33 jr, ICSI 2.0, 1e kindje, VUmc Help85: 30 jr, ICSI 1.2, 1e kindje, UMC Ike: 29 jr, ICSI 1.1 (2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth Tilburg Jipje84: 31 jr, IVF 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), Radboud Labmuisje78: 38jr, ICSI 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis Isala Zwolle MLady: 36jr, IVF/ICSI 1.4 (laatste cryo), 1e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Moess: 26jr, IVF2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje Nurrie: ? jr, IVF1.1 Olli (feb ♡: 35jr, ICSI 1.1, 1e kindje, SLAZ/VUMC Regina1983: 32jr, IVF/ICSI 1.1, 2e kindje, VUMC Rejo81: 34 jr, ICSI 2.2, 1e kindje, Wilhelmina Ziekenhuis Assen Tess27: 30jr, ICSI 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, Flevo ziekenhuis/VU Tesssss (feb ♡): 36jr, ICSI 1.1, 2e kindje, Voorburg (RdGG, Diac.) Vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, ICSI 2.1, 1e kindje, Erasmus MC Wen1977: 39jr, ICSI 2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje, Radboud Wes1: 29jr, ICSI 1.1, 1e kindje, Meander MC/UMC Willeke86: 29jr, ICSI 4, 1e kindje, Dusseldorf (DD) Medicatie (op alfabet en eh per dag) Goldfishie: 1-6 t/m 10-6 primolut, 14-6 decapeptyl, 16-6 gonal 150 Labmuisje78: va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh; 21-06 Ovitrelle Regina1983: primolut 2x per dag 1 tablet 10 dagen. 16-6 decapeptyl. Afspraken en NOD's (op datum) Labmuisje: 21-06 Ovitrelle spuiten Goldfishie: 22-6 fm1 Labmuisje: 23-06 punctie Anke1988: 24-6 1ste echo Goldfishie: 24-6 fm2 Labmuisje 26-6 hopelijk verse tp Goldfishie: 27-6 fm3 MLady: 27-6 fm1 tbv cryo 3 (laatste) Goldfishie: 29-6 fm4 Lieke86: 14-07 GUO Sara87 ?-08 GUO (afspraak moet nog gemaakt worden ivm zomervakantie). Zwanger-o-meter ♡ IVF/ICSI 2016 (Doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) Februari: Biientjeee ♡, Ni1986 ♡, Selmaa ♡♡ Maart: Blossom82 ♡, Happy Hertje ♡, Josykate ♡, Theeleut55 ♡ April: Sara87 ♡, Annneliesje ♡, Lieke86 ♡ Juni: Sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! Om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [QUOTE + naam] en [/ QUOTE] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Het is vast wel duidelijk... Ik heb opgezocht hoe het met alle dames gaat in onze lijst die op 'Pauze' staan... Ik ben echt heel erg benieuwd en hoop op reacties... De enige uit onze lijst die echt al een hele tijd niet meer online is geweest, is Angeline. @Wen hoe gaat het met jou vandaag? Is het rood nu ook doorgebroken?
Mlady: ik zet beide spuiten in de avond. Eerst de decapeptyl en dan de gonal. Ik lees idd ook vaker dat de deca botte naalden heeft, zou makkelijker zijn als ze net zoals de gonal waren. Die zijn dunner en gladder voor mijn gevoel. Ik probeer voorzichtig en langzaam de spuit erin te duwen, met geduld werkt het bij mij het beste. Al doet het nu iets meer pijn dan de vorige ronde. Had het idee dat het toen makkelijker ging ofzo. Dus binnen twee weken heb jij weer een mooi bevrucht eitje in je? Hoop het zo voor je dat deze lekker blijft zitten! Traject is niet makkelijk met al die bijkomende emoties. Hier ook geboortes en zwangerschapsaankondigingen in de omgeving. Ik probeer het maar los te laten. Duim voor je dat deze ronde gaat lukken en je geen nieuwe punctie/poging nodig hebt. Ik moet er af en toe ook nog aan wennen dat wij alweer in poging 2 zitten en dat poging 1 al weg is. Zo had ik het niet voor me gezien aan begin van dit jaar toen we ons mochten aanmelden voor ivf.