Zojuist voor fm 3 geweest. Rechts zaten er 8 alleen waren ze nog rond de 14/15mm dus te klein voor punctie. Links zaten er 3 die 11/12mm zijn en misschien nog in de race zijn. Moet nu vrijdag terug komen en hopelijk zijn ze dan groot genoeg om zondag punctie te doen!
Hallo Kikkert, Welkom! Vervelend dat mensen altijd zo'n commentaar hebben. En nog vervelender dat het niet meer natuurlijk lukt nu. Duimen op positief nieuws binnenkort! Wanneer begin je? Ik zelf ben ook nog niet begonnen, heb morgen het intakegesprek. Fijn om te lezen dat er zoveel goede embryo's zijn ontstaan deze week. Succes meiden die op het wachtbankje zitten nu!
meekletsers ivf/icsi 2016 pauze, in traject, wachtbankje, twijfeltest/onzekerheid, mislukt/wachten op nieuwe ronde, zwanger aicirtap: 35 jr, ivf/icsi 1.1, 1e kindje, rijnstate ziekenhuis angeline: 33jr, icsi 1.1, 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) bloemetjes123: 27jr, icsi 1.2 (nog 5 cryo's), 1e kindje, transportkliniek isala zwolle bloempje9080: ?jr, icsi 1.1, 3e kindje, ziekenhuis? danielle1974: 42jr, icsi1, 1e kindje, kinderwunschkliniek ludwigsburg diligo ergo sum: ?jr, ivf 1.3 (nog 2 cryo's), 1e kindje, ziekenhuis? dora26: 28jr, iui4, 1e kindje, leuven eva90: 25 jr, ivf/icsi + pgd 3.1, 1e kindje, mumc (pauze tot oktober/november) girlie12: 31jr, ivf 1.1, 1e kindje, mmc/elisabeth goldfishie: 33 jr, icsi 2.0, 1e kindje, vumc help85: 30 jr, icsi 1.2, 1e kindje, umc ike: 29 jr, icsi 1.1 (2 cryo's), 1e kindje, st. Elisabeth tilburg jipje84: 31 jr, ivf 1.2, 2e kindje (van 1e kindje met 22 weken bevallen en overleden), radboud labmuisje78: 38jr, icsi 1.1, 2e kindje, transportziekenhuis isala zwolle mlady: 36jr, ivf/icsi 1.4 (laatste cryo), 1e kindje, voorburg (rdgg, diac.) moess: 26jr, ivf2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje nurrie09: 36jr, ivf1.2 olli: 35jr, icsi 1.1, 1e kindje, slaz/vumc regina1983: 32jr, ivf/icsi 1.1, 2e kindje, vumc rejo81: 34 jr, icsi 2.2, 1e kindje, wilhelmina ziekenhuis assen tess27: 30jr, icsi 5.1 (4 cryo's), 1e kindje, flevo ziekenhuis/vu tesssss (feb ♡): 36jr, icsi 1.1, 2e kindje, voorburg (rdgg, diac.) vlindertje87 (feb ♡): 28 jr, icsi 2.1, 1e kindje, erasmus mc wen1977: 39jr, icsi 2.1 (nog 1 cryo), 1e kindje, radboud wes1: 29jr, icsi 1.1, 1e kindje, meander mc/umc willeke86: 29jr, icsi 4, 1e kindje, dusseldorf (dd) xxliaan: 25jr, icsi, 2.1, 1e kindje, Catharina/St. Elisabeth Tilburg medicatie (op alfabet en eh per dag) help85: Vanaf 4-6 decapeptyl; va 17-6 gonal-f 125 eh labmuisje78: Va 30-05 decapeptyl; va 10-06 gonal-f 225 eh; 21-06 ovitrelle mlady: na ovulatie 2x pregnyl 1500 tbv ondersteuning gele lichaam bij innesteling cryo regina1983:16-6 decapeptyl. 27-6 gonal f 150 eh xxliaan: sinds 22-6 pil afspraken en nod's (op datum) Help: 29-6 fm3 goldfishie: 30-6 uitslag bevruchtingen nurrie09: 30-6 testdatum (16-6 cryo tp) mlady: 30-6 LH-piek? Dan dag later controle-fm op ovulatiedag + 2x pregnyl 1500 mee tbv tp cryo 3 (laatste) goldfishie: 1-7 tp (onder voorbehoud) Help: 1-7 FM4 mlady: 3/7 of 4/7 hopelijk tp 3e cryo (laatste) anke1988 : 4-7 echo verloskundige regina1983 4-7 fm1 labmuisje: officiële testdatum. (Waarschijnlijk eerder!) dora26: 12-7 intake ivf olli: 12-7 officiële testdatum lieke86: 14-7 guo sara87 ?-8 guo (afspraak volgt na zomervakantie) zwanger-o-meter ♡ ivf/icsi 2016 (doorgaande zwangerschappen; maand = hartje(s) voor het eerst gehoord) februari: biientjeee ♡, ni1986 ♡, selmaa ♡♡ maart: blossom82 ♡, happy hertje ♡, josykate ♡, theeleut55 ♡ april: sara87 ♡, annneliesje ♡, lieke86 ♡ juni: anke1988 ♡ juli: sta je niet (meer) in bovenstaande lijstjes, maar klets je graag (weer) mee? Pas ze dan aan! om je eigen info erin te zetten: - check of je echt de laatste versie van de lijst hebt - druk op quote onder dat bericht (anders valt de info van anderen er af). - haal [quote + naam] en [/ quote] aan het begin en eind van het bericht weg (anders kun je niet posten). - vul je eigen datums in, hou je aan de volgorde van elk lijstje (zodat het overzichtelijk blijft).
Dankjewel help 85! Jij ook veel succes met jouw echo vrijdag! Als ze nou allemaal blijven groeien, heb je een mooie score toch?! Heb een paar vragen, maar niet heel veel. Hebben jullie nog tips waar ik zou moeten letten/moet vragen?
Help: superfijn dat je toch een mooi aantal hebt die mee gaan doen!! Op naar de punctie! Wanneer heb je weer een echo?
Ik heb net het telefoontje van de gyn gehad. En met supernieuws!! Van de 15 ingeleverde eitjes waren er 12 goed (zeiden ze gister), maar toch hebben ze op alle 15 eitjes icsi toegepast en nu zijn er 9 bevrucht!!! Zo blij mee!! Een stap verder! Morgenochtend kan ik zelf bellen voor de update hoe het ervoor staat met de doordeling, hoop zo dat dat goed gaat. Iedere dag een stapje, zover zijn we nog nooit gekomen. Echt een hele opluchting!
Ik heb nog geen verstand van hoeveel eitjes er worden geprikt en bevrucht, maar 9 bevruchte klinkt super goed!! Veel succes!
Moet vrijdag weer voor echo. Zou dan op dag 16 punctie hebben, wel beetje laat. Maar liever laat dan weer niet. Echt super mooie score heb je hoor, zou ik iig erg blij mee zijn
@goldfishie: Waauw klinkt goed zeg! Duimen dat het zo mooi doorgaat! @Help: Zijn ook al mooie aantallen, hopelijk doen de kleintjes ook nog mee!
Hoera 9 guppies voor Goldfishie! Ge-wel-dig! ICSI is jullie redmiddel!! 👌☑ (@Anoniem bij IVF had Goldfishie na de vorige punctie helemaal GEEN bevruchtingen Dus dit is geweldig nieuws!) Help kijk, dat gaat de goeie kant op. Goed nieuws!! @ego mijn ovulatietestje is vanavond of morgenochtend denk ik een knaller.
Ooh wauw goldfishie!! Super!! Duim ook voor jou mee dat je na deze ronde een positief resultaat hebt! (Dankje Mlady).
@ help - hopelijk zijn ze vrijdag mooi van grootte! @ goldfish - super resultaat. Hopen dat ze mooi door delen! @ mlady - spannend! Hopelijk ontdooit het eskimootje goed.
Fantastisch fishy, dit nieuws is jullie zo gegund. Hopelijk delen ze mooi door en heb je binnenkort een plakkertje aan boord!
Wat een goed nieuws allemaal. Zet dot voort! 😊 @ help - nog eventjes en dan zijn ze vast perfect voor punctie! @ goldfish - top zeg zoveel! Hopen dat ze mooi door delen! @ mlady - zet jij de positieve toon met dit eskimootje? Dan gaan wij daar op verder 😊
Dank jullie wel voor het medeleven! En zelfs nu is het nog spannend! Mlady: hoe gaan je ovutesten? Al bijna positief? En hoe gaat het dan verder? Wanneer kan je dan een tp verwachten?
Goeiemorgen meiden Mijn ovulatietestjes blijven oplopen, gisteravond 22u dacht ik bijna knaller, maar vanmorgen 7.45 lijkt het alweer minder. Nou zeggen ze bij mijn ziekenhuis dat je altijd moet testen met 2e urine van de dag, dus ik ga zo weer even naar de wc. Blijft irritant hoor. Als je die duidelijke knaller hebt (zoals ik bij de afgelopen 2 cryo's gelukkig wél had, dan is er niets aan de hand. Maar deze maand is het wat vaag. Als ik denk dat ik de positieve test heb mag ik bellen voor nog 1 extra echo. Puur voor controle, ze checken dan of ze zien dat mijn eigen follikel is gesprongen. De afgelopen rondes vond ik dat niet nodig, maar achteraf had ik die zekerheid de laatste keer wel willen hebben. En nu zeker. Dus ik denk dat ik die afspraak straks ga maken. Moet dan in de ochtend bellen, dus vandaar dat ik zo nog een keer ga testen. Als mijn eisprong is vastgesteld gaan ze doortellen naar de dag waarop dit laatste embryo is ingevroren. Voor zover ik weet is deze ook ingevroren op 4dpo (net als de andere 2). Dus dan is de tp ook op 4dpo. 1 dag later dus dan een verse tp (op 3dpo), omdat ze je embryootjes altijd nog 1 dagje laten doorgroeien vóór ze ze invriezen. Dus: morgen ovulatie = dinsdag 4dpo = tp dinsdag. Zaterdag ovulatie = woensdag 4dpo = tp woensdag. @Fishie hoe voel je je, alweer een beetje boven jan na de punctie? Vandaag alweer werken of nog even niet? En wanneer krijg je de volgende update over je 9 embryootjes? @Wes ik doe mijn best........ maar ik blijf graag uit zelfbescherming nog even met beide benen op de grond
Spannend MLady. Doe jij ook nog temperaturen? Dan kan je zelf namelijk ook vaststellen of je ei geweest is. @Goldfish: jij morgen terugplaatsing of vandaag? Dan de wachtweken, spannend!
@Help ik heb daar wel ervaring mee (daarom heb ik ook die banner van FertilityFriend - ideaal als je tempt), maar ik vind dat niet echt ontspannen. Elke ochtend ben je eerst bezig met je temperatuur, ipv met de rest van je leven. Persoonlijk vond ik mijn kinderwens dan echt de boel overheersen. Dus dat doe ik liever niet meer... Ik heb die thermometer nog liggen en vroeg me laatst echt af wat ik ermee zal doen. Lijkt me niet dat iemand die zal overnemen via Marktplaats ofzo Al heb ik er wel altijd alleen oraal mee getempt. Hoe gaat het vandaag met jou, je buik en je voorgevoel, Help? Gaat de goeie kant op hè??